آرشیو دی ماه 1401

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

انکر تکست (Anchor Text) چیست؟

۵ بازديد
 چنانچه تا به امروز شما برای سئو و سئوی وبسایت خویش در وب مطالعه کرده باشید مطمعنا با کلمات و اصطلاحات متعددی عکس العمل کرده که شاید تا به امروز به گوشتان نخورده میباشد و مضامین و اثر
تاثیر
اثر
گذاری آنها‌را نمی دانید. یک کدام از اصطلاحاتی که در سئو و سئوی سایتتان اثرگذار و اثر گذار میباشد سئو در مشهد انکر تکست میباشد که آن را با اسم های یا این که Anchor Text یا این که متن لینک و پیوند به فعالیت می برند. پس چنانچه بدنبال کشف کردن پاسخ اینکه انکر تکست چیست و چه تاثیری بر سئوی وب سایت شما داراست و قصد فراگیری بدون نقص و بدون‌پول آن را دارید به دنبال با ما یاروهمدم باشید.


لغات جانور در یک وبسایت که به تارنما یا این که متنی دیگر پیوند میدهد را انکر تکست میگویند. رایا پارس به عبارت معمولی خیس آن کلمه و واژه یا این که گروه کلماتی که در متن یک وب سایت که فلش ماوس روی آن قرار می‌گیرد به موقعیت گزینش در می‌آید و اکثرا به رنگ آبی‌رنگ و خطی تحت آن نمایش داده میشود انکرتکست می‌گویند.


به عنوان مثال موردها اثر انکر تکست بر سئوی تارنما
انکرتکست ها یک کدام از واحد سنجش ها و فاکتور های رنک دهی به وب سایت شما میباشد. واژه و کلمه انکرتکست درین نمونه به یک کاغذ از تارنما لینک و پیوند خورده میباشد.
انکرتکست های جان دار در یک متن به موتور های کاوشگر امداد می نماید تا موضوعیت یک وب سایت what is seo را عالی شناسایی نماید. در صورتی‌که تعداد متعددی وبسایت با یک Anchor Text واحد به یک وب سایت پیوند دهند منجر می‌گردد آن تارنما مرتبه بخش اعظمی خیر و خوبی بدست آورد.
اشکال انکرتکست ها در دنیای بهینه سازی
غرض ما از کیفیت ایجاد کرد بک پیوند انکرتکست ها در بهینه سازی برای به چنگ آوردن جایگاه در موتور های کاوش گر میباشد. در صدر بایستی بگوییم که بها هر انکرکست با دیگری فرق دارااست و این بستگی به طرز ایجاد کرد و لینک و پیوند سازی آن داراست. در ضوابط seo به کار گیری زیاد از متن پیوند که اسم دیگر انکرتکست میباشد سبب ساز جریمه شدن وبسایت می‌گردد لذا بایستی متن لینک و پیوند های متفاوتی صحیح کنیم که ما در پی بصورت بدون نقص در این زمینه دعوا و مصاحبه خوا هیم کرد.

انکرتکست همگانی یا این که Generic Anchors
با یقین با این نوع انکرتکست ها شناخت دارید! این ها به عبارتی کلماتی از قبیل"اینجا کلیک فرمائید،داده ها بیشتر این لینک و پیوند رو محاسبه کن، از این جا وارد گردید،اینجا،درباره مولف،ادامه مقاله" و اکثری دیگر که در تارنما ها مشاهده نموده اید. این نوع از انکرتکست ها در پیشین بسیار رایج بوده البته در سال های پیشین با تغییر‌و تحول الگوریتم های گوگل دیگر کاربردی ندارد و به بهینه سازی شدن سایتتان جراحت می‌رساند.


انکرتکست اسم تجاری یا این که Branded Anchors
یکی‌از دیگر از اشکال متن پیوند ها،انکرتکست های تجاری می باشند. ساختار آنها بطوری میباشد که در بخشی از پیوند اسم مارک خویش را اضافه می نمایند که اصطلاحا Branded Anchors می نامند که مشکلی درباره‌ی seo ساخت‌و‌ساز نمی نماید مگر درصورتی که که اسم مارک با واژه و کلمه کلیدی متبوع یکسان باشد.


انکرتکست لخت یا این که Naked Link Anchors
به‌این نوع انکر تکست ها URL Anchor Text نیز میگویند در‌این نوع هیچ کلمه و واژه کلیدی در آن بکار نرفته و فقط از Url وبسایت تشکل شد‌ه‌است مثل:

انکرتکست واژه و کلمه کلیدی + اسم تجاری یا این که Brand + keyword Anchor

در‌این شیوه متن انکرتکستمان درست شده از واژه کلیدی مقصود بعلاوه برندی که مد لحاظ میباشد که طرز نیکی برای رنک دهی به حساب آورده می شود.


انکرتکست تصویر یا این که Image Anchors
به‌دنبال فرآیند تشکیل داد متن پیوند به انکرتکست تصویر می رسیم. مطمعنا در یک متن یک سری عکس وجود دارااست و عکس ها سبب زیبایی و خوانایی متن می گردد که آیتم اکثری قابل قبولی برای پیوند دادن به وبسایت دیگر میباشد که‌این پروسه شغل مارا طبیعی خیس نشانه میدهد. درین شیوه مستلزم تصاویری با خواص Tag Alt میباشد که علامت دهنده انکرتکست ما است.


انکرتکست مترادف یا این که LSI Anchors
در حالتی‌که ما یک کلمه و واژه را در متن شیت مان به کرات تحت عنوان انکرتکست تکرار کنیم گوگل مارا جریمه می نماید به همین برهان از این شیوه به کار گیری می‌کنیم. LSI را می اقتدار مترادف یا این که هم خانواده معنا کرد. این طرز سبب می‌شود خلال اینکه موضوعیت ما به موتور کاوش فهمانده شوند از جریمه شدن پرهیز نماید.


از جمله:

انکرتکست Partial Matchیا نیمه و نصفه
درین نحوه واژه و کلمه کلیدی را با افزودن کلماتی مرتبط به کارگیری میکنیم به عنوان مثال


انکرتکست زمانبر یا این که Long Tail Anchors
صرفا تفاوت این طریق با طرز نیمه و نصفه در وقت گیر بودن انکرتکست است.



انکرتکست Exact Match
مهم ترین نوع انکرتکست Exact Match است که دقیقا از خویش واژه و کلمه کلیدی متبوع در متن آن به کارگیری می‌کنیم که بیشترین اثربخشی را در سئوی وبسایت شما دارااست البته بایستی بدین نکته اعتنا نمود که به کارگیری بیشتراز حد از این نوع متن لینک و پیوند منجر جریمه شدن سایتتان از طرف گوگل می‌گردد. از جمله در‌صورتی‌که قرار میباشد 100 انکرتکست صحیح کنیم 40 درصد آن از این نوع باشد و ما بقی را با شیوه هایی که در صدر توضیح دادیم به کار گیری فرمائید.

موتور های کاوش روز آپ تو دیت توسعه و گسترش می نمایند و الگوریتم های جدیدی جایگزین میگردند در حالتی که می‌خواهید در ارتباط بهینه سازی پیروز باشید می بایست خویش را با الگوریتم های نو گوگل همخوانی فرمائید.
انکرتکست ها یک کدام از دست اندرکاران اساسی در seo و رنک دهی به وبسایت شما میباشد. در سوژه انکرتکست ها می بایست به طوری کار فرمائید که‌این مراحل طبیعی بنظر رسد. هنگامی شما در یک متن یکسری متن پیوند صحیح می‌کنید می بایست انکرتکست ها با موضوعیت وب سایت و پیج گزینه نظرتان منطبق داشته باشد چرا‌که یکی‌از روش های شناسایی محتوای وبسایت شما همین انکرتکست ها می‌باشند.

شما با بکارگیری طریق هایی که در ابتدا بطور کامل و بدون نقص گستردن داده شد توانا می باشید که برای سایتتان انکرتکست ها و اصولی صحیح فرمائید. امیدوارم که در‌این نوشته‌ی‌علمی توانسته باشیم یکی‌از مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی را برای شما فراگیری داده و شما‌را در‌این مورد از سایر رقبا پیش بیاندازیم. امیدوارم که از تلاوت این نوشته‌ی علمی لذت برده باشید.

شایسته ترین طریق تایپ کردن انکر تکست‌ چیست؟
جواب این پرسش نیز بسیار معمولی میباشد: به صورت مختصر و مشخص و معلوم به سراغ پرسش اساسی بروید. تارنما شما به مخاطبان شما بها می‌بخشد و لنگر متن ابزار اساسی برای آرم دادن این بها به مخاطب میباشد. طبیعی باشید و کلمه ها کلیدی را با جمله ها غامض و گاه بی ربط مخلوط نکنید! سفارش میکنیم از جمله ها بدون نقص در انکر تکست‌ استعمال نکنید.


انکر تکست‌های مطابقت و همخوانی با اصول seo یا این که به اصطلاح سئو-Friendly این چهار خصوصیت را دارا هستند:
o معمولی و معلوم می‌باشند
o مربوط به لینک و پیوند غرض می‌باشند.
o چگالی کلیدواژه‌های آن‌ها نادر میباشد
o از نوع نامشخص (Generic) نیستند.


انکر تکست بی آلایش و معین چیست؟
هنوز هیچ فرمول خاصی برای تعداد نویسه های استاندارد برای تایپ کردن متن انکر نیست ، ولی خوب میباشد این عبارت تا حد قابلیت کوتاه و مشخص و معلوم باشد. هنگام تایپ کردن این متن ، دو گزینه را مدام در حیث داشته باشید:

کاغذ فرود بایستی به شایسته ترین و صادقانه ترین صورت ممکن تعریف گردد.
یوزرها می بایست به‌دنبال لینک تشویق شوند.

گوگل دیتا استودیو چیست؟

۱ بازديد
بدون‌شک شما هم تا به‌ هم اکنون در میان وسعت انبوه داده ها و داده‌های وب سایت سردرگم شدید و درپی روش راهکار‌ای برای عده‌بندی و احتساب دیتا بودید. پلفترمی که بتواند این سردرگمی را از دربین پیروزشود،سئو در مشهد  قطعا راهکار قابل قبولی برایتان خواهد بود. ابزاری که‌این روزها هواداران اکثری هم پیدا کرده، دیتا استودیو هست! این ابزار، داده ها
اطلاعات
داده ها
را در پوسته داشبوردهایی کاربردی و معمولی اکران می دهد و امداد می‌نماید تا استیناف‌های مفیدی از وبسایت داشته ‌باشید. بیایید با هم ظریف‌خیس درباره این‌شیوه حل دوست‌داشتنی از گوگل بدانیم.

گوگل دیتا استودیو چیست؟
پیدایش گوگل دیتا استودیو از سال ۲۰۱۶ میلادی با غرض یاری به اینترنت‌مستران و متخصصان سئو رایا پارس  از روش تبدیل داده‌های ناپخته به نمودارها و جداول گرافیکی و ساده، حادثه.

گوگل دیتا استودیو یکی از ابزارهای گوگل است که به وسیله آن می‌اقتدار داده‌های متعدد که از گوگل ادز، گوگل آنالایتیکس، گوگل شیتز، گوگل سرچ کنسول، گوگل بیگ کوئری، یوتیوب و… گردآوری‌آوری گردیده را در پوسته جداول و نمودارهای پراکندگی، میله‌ای، محیطی، دایره‌ای و… مشاهده کنید. همینطور این داده ها با به کارگیری از چارت‌ها، گراف‌ها، نقشه‌‌های حرارتی، نقشه‌های جغرافیایی و سری‌های وقتی نیز قابل اکران می باشد و بسته به نیاز شما می‌تواند تغییر و تحول نماید.

دیتا استودیو به شما این قابلیت را میدهد که گزارش‌ها و نتایج نتایج را با اعضای دسته خویش به اشتراک بگذارید و به آنها اذن دستکاری و درج نظریات را بدهید.

مزایای استفاده از دیتا استودیو
مزایای استفاده از دیتا استودیو برای بازرسی‌کنندگان تارنما، سئوکاران و به صورت کلی رونق what is seo حصول‌وکارهای مجازی بسیار زیاد است که برای مثال آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

شیوه تشکیل داد حساب گوگل دیتا استودیو
طرز ایجاد کرد حساب گوگل دیتا استودیو بسیار معمولی میباشد و نیاز به مهارت خاصی ندارد. تنها با داشتن یک پست الکترونیک و اعمال فرایند پایین می توانید حساب فردی خویش را در دیتا استودیو ساخت نمائید.

وارد وبسایت گوگل دیتا استودیو گردید و نشانی آدرس اینترنتی و مختصات خویش را وارد کنید.
به قسمت “Home” بروید وارد داشبورد گردیده و آن گاه برای ایجاد کرد گزارش روی دکمه “Create” کلیک نمایید.
در لیستی که ظواهر می شود آیتم “Data Source” را بزنید و بعد انواع منابع داده که مشمول گوگل آنالاتیکس، گوگل شیتز، بیگ کوئری و… میباشد را گزینش فرمایید.
از جمله گزینه “Google Analytics” را تعیین کرده و فیلدهای “Property”، “Account” و “View” را مالامال فرمایید و مورد “Connect” یعنی اتصال را بزنید. پس از یک‌سری ثانیه همه پارامترها و داده‌های جان دار در آنالایتیکس با مشخصاتشان نشان داده میشود که می‌اقتدار آنان‌را ویرایش کرد و یا این که توضیحاتی اضافه کرد.
در واپسین مرحله برای تشکیل داد گزارش روی دکمه “Create report” کلیک فرمایید تا یک گزارش خالی برای شما ایجاد کرد شود. همینطور با کلیک روی گزینه “Add a chart” گونه های نمودارها، جداول و نقشه‌های پراکندگی و… تشکیل داد میشود.
نحوه فعالیت با دیتا استودیو
بعد از تصویب حساب دیتا استودیو با کلیک روی مورد “+Create” یک گزارش خالی ساخت‌و‌ساز فرمائید. با گزینش “Create New Data Source” می‌توانید اشکال منابع دیتای خویش را دربرگیرنده فیلدها و معیارها ببینید و با زدن بر روی آیتم “Add To Report” آنان را به گزارشتان متصل نمائید. در‌حالتی که می خواهید منابع دیگر نیز اضافه کنید با انتخاب “Resource” و بعد “Manage added data sources” قادرید این کار را ایفا دهید.

به‌دنبال نیز با به کارگیری از “Add a Data Source” منابع داده‌ای که قصد تهیه و تنظیم گزارش از آن ها را دارید گزینش نمائید و سپس نمودارها و جداول آیتم نظری را که میپندارید برای سایتتان مفید و کاربردی می باشد از ابزار گوگل دیتا استودیو تنظیم کنید

بخش‌های اصلی گوگل دیتا استودیو

پس از شناخت با تشکیل داد حساب و طرز کار با ابزار دیتا استودیو، به معرفی قسمت‌های اساسی گوگل دیتا استودیو می پردازیم.

گزارشات (Reports)
منابع داده (Data Source)
این نصیب تک تک اطلاعاتی را که در بین گوگل دیتا استودیو و سورس‌ داده ایجاد گردیده را اکران میدهد و امکان اتصال به ابزارهای بسیار متعددی دارااست تا دیتای آنها را بگیرد و تجهیزات مختلفی را در مشت صاحبان وب سایت قرار دهد.

اکسپلورر (Explorer)
در صورتی قصد دارید پارامتری را در گزارش خویش اضافه فرمائید و تا قبل از این‌که از اثر بهره آن مطمئن نشدید در گزارش مهم تصویب نشود، میتوانید آن را در اکسپلورر آزمون نمایید. همان بی آلایش‌خیس، این نصیب منحصر به فرد تست هست و بدون تغییر در ریپورت شالوده، قدرتمند می باشید تا المان‌ها و خصوصیت‌های متفاوت موردنظر خویش را پیاده‌سازی نمایید و درصورت پذیرش آنها را به نقل از اساسی جابجایی دهید.

آلبوم گزارش (Report Gallery)
در آلبوم مجموعه‌ای از پوسته‌ها و سبک‌های فراهم گزارش وجود دارد که با دقت به نیاز خویش می توانید آن ها را تعیین نمائید.

اتصال به منابع داده (Connect to Data)
در‌این بخش لیستی از انواع منابع داده که می‌خواهید دیتای آنها را اخذ و از آن گزارش تنظیم نمایید، اکران داده میشود.

انواع نمودار (chart) در گوگل دیتا استودیو
جدول (Tables)
جداول به سه سبک عددی، میله‌ای و طیف رنگی قابل مشاهده میباشد.

نمودار Scorecards
این نمودار به دو شکل بی آلایش و کوتاه‌گردیده برای اکران اعداد اساسی به‌فعالیت می‌رود.

نمودار وقتی (Time Series)

گراف علم گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟

۱ بازديد
آیا میدانید گراف علم گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟ درین مقاله می‌خواهیم در امر گراف علم گوگل با شما کلام کنیم و گستردن دهیم که‌این گراف به چه منظوری ساخت گردیده و چه کاربردی دارااست؟ پس در ادامه این نوشته ی علمی جالب با ما هم پا باشید.

گراف علم گوگل چیست؟
در واقع گراف علم گوگل یک مقر علم هست که گوگل از آن برای درک بهتر نیت کاربرانش کمک می‌گیرد.سئو در مشهد  این گراف در سال ۲۰۱۲ توسط گوگل ارائه گردیده و می ‌اقتدار این گراف را یکی‌از شایسته ترین سبک های متصل کننده مخاطب به گوگل دانست. جالب است بدانید این گراف هوشمند به مقر داده بلندمرتبه و بزرگی متصل می باشد که مقصود آن درک نیت یوزرها و ارائه شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا به کاربر می‌باشد.

گراف علم گوگل سعی در این داراست که به مکان تفسیر عبارات کلیدی کاوش گردیده، به گمانه زنی درباره غرض مخاطب بپردازد رایا پارس  و مجاورت ترین آیتم به نیت او‌را در صفحه ها کاوش اکران دهد. جذاب هست بدانید گراف علم تنها به جزئیات نمی پردازد؛ بلکه همت می نماید طریق تعامل و رابطه بیشتر یوزرها با موضوعات کاوش گردیده را هموار سازد.



برای مثال در حالتی‌که شما اسم یک بازی را در گوگل سرچ کنید، میتوانید ضمن بازرسی نوشته ی علمی درباره‌ی این بازی به آن امتیاز دهید، سوالاتی در مورد این بازی بپرسید و جواب آن را اخذ فرمایید و حتی واپسین خبر ها در امر این بازی را مشاهده کنید.

قابلیت های پنل علم
در پنل علم می ‌توان نظرسنجی برای مخاطبان قرار داد. استوری و هایپرلینک ایجاد کرد نمود. what is seo برای گراف علم می اقتدار عکس تصویب کرد. در گراف علم پیوند‌‎های قانونی و کانال‌های اجتماعی را می ‌قدرت تصویب نمود.

از جمله شما اسم یک کدام از بازیگران و هنرمندان محبوب خویش را در گوگل سرچ نمائید، مشاهده خواهید کرد که در سمت راست حاصل گوگل، اطلاعاتی در زمینه ی این هنرپیشه تصویب گردیده و در قسمت پایین آن، لیست فیلم‌هایی که‌این هنرپیشه در آن‌ها نقش آفرینی داشته را خواهید روءیت کرد.

به این ترتیب شما ضمن تحقیق بیوگرافی هنرپیشه گزینه علاقه‌تان، میتوانید لیست فیلم‌های او را مشاهده نموده و یا این که آن‌ها‌را در گوگل کاوش کنید که‌این یکی از طریق‌ها و راهکارهای کلیک تهیه کردن از کاربر بوسیله گوگل است.

گوگل چه طور حقایق را کشف می‌ نماید؟
مطلقاً تا به موقتا درباره ی این مورد اندیشه کرده‌اید که گوگل چگونه می ‌تواند در خصوص هر موضوعی داده ارائه دهد؟

در واقع خیلی عجیب است که گوگل به طرز عجیبی به داده‌های بسیار تبارک‌ای دسترسی داراست و پرسش اینجاست که‌این اطلاعات را از کجا به دست می آورد؟

گوگل در سال ۲۰۰۹ به مراد گردآوری داده عملکرد‌هایی اجرا داد؛ اما به جهت عدم توجه مایحتاج، این پروژه به سال ۲۰۱۱ موکول شد. آنگاه در سال ۲۰۱۰ با خرید متا اینترنت، توانست اعتنا مایحتاج برای کشف حقایق را جاری ساختن دهد. دیدنی می باشد بدانید منابع این حقایق و داده‌ها به ویکی پدیا، وب سایت‌های دارای اعتبار و کتاب‌های مرجع گشوده میشود.

گراف علم چیست؟

چه‌طور اینترنت‌وب سایت‌مان را برای گراف علم گوگل seo کنیم؟
تشکیل داد یک کاغذ در ویکی پدیا
در‌حالتی که میخواهید تحت عنوان یکی از وب سایت‌های قانونی در گوگل شناخته گردید، بهتر می باشد یک شیت ویکی پدیا داشته باشید؛ چراکه گوگل برای بدست آوردن نشانی وب سایت‌های قانونی به ویکی پدیا مراجعه می ‌نماید. پس در‌حالتی که شما هم جزو آن تیم از تجارت‌هایی می‌باشید که برگه ویکی‌ پدیا ندارید، بهتر میباشد برای seo کردن تارنما خویش برای گراف علم گوگل، هر چه زودتر برای این کاغذ مبادرت فرمائید.

برای این شغل می ‌توانید یک ویرایشگر ویکی پدیا استخدام نمائید و از وی بخواهید برایتان یک کاغذ مطلوب تشکیل داد نماید. همینطور می بایست بدانید بعضا از داده ها گوگل از سایت ویکی دیتا اخذ می شود. از همین رو بهتر می‌باشد یک ورودی برای کسب و کار خویش در ویکی دیتا قرار دهید و یک لینک و پیوند برای سایت خویش تشکیل داد نمائید و اثر فوق العاده‌اش را در سئو سایت خویش ملاحظه کنید.

به عمل بردن Schema Markup در شیت home
یکی‌از شغل های الزامی به منظور سئو تارنما برای گراف علم گوگل، به فعالیت بردن Schema Markup در صفحه اساسی هست. اما می بایست بدانید که‌این گزینه را بازدیدکنندگان مشاهده نمیکنند؛ البته گوگل دقت ویژه‌ای به آن دارااست. بهتر هست در Schema Markup داده ها مرتبط با خودتان دربرگیرنده تجارت محلی، فرد، سازمان و… را معلوم نمایید. برای مشاهده نقطه پایان شغل و فایده می توانید با ابزار آزمایش Google structured data اعتبار Schema Markup خویش را بسنجید.

بکار گیری گوگل مپ
نشانی محل کار خویش را در گوگل مپ تصویب نمائید؛ ساعات کاری و داده ها مختصری از بیزنس خویش را در آن مطرح نمائید.

حساب های شبکه‌های‌مردمی
تلاش فرمائید برای کسب و کار خویش اکانت هایی در شبکه‌های‌عمومی مالامال رونق بسازید و آنان‌را پذیرش (verify) فرمایید و آنان‌را به تارنما خویش لینک و پیوند نمایید. این فعالیت سبب میگردد خلال ارتقا رتبه بهینه سازی، یک گراف علم گوگل بدست آورید حتی اگرکه گوگل نتواند وبسایت قانونی شما را پیدا نماید.

گراف علم گوگل


توده بندی
در نقطه نهایی هم سفارش می‌کنیم در راستای بهبود بهینه سازی سایت برای گراف علم گوگل، مسلما حساب کانال اجتماعی برای کسب و کار خویش تشکیل داد کنید و لینک و پیوند یا این که نشانی آن را در اختیار یوزرها قرار دهید؛ چون شبکه های عمومی یکی شایسته ترین شیوه‌‌های تعامل میان یوزرها با شماست که میتواند نرخ کلیک را نیز ارتقاء دهد.

هم اینگونه در صورتیکه قصد پیاده سازی سایتی کیفیت عالی و تمرکز روی seo آن را دارید، می‌توانید با مشاهده قسمت مثال امور، از در میان تعداد متعددی تارنما از پیش ساخته شده پوسته متبوع خویش را تعیین فرمایید و با درخواست دموی مجانی، به زمان یک ماه از وب سایت خویش به کارگیری فرمائید. در شکل رضایت از هواخواهی و سعی سایت، میتوانید مبادرت به خرید تارنما خویش نمائید.

ساخت محتوا چیست؟

۱ بازديد

درین نوشته‌ی‌علمی همگی چیز درباره ایجاد محتوا از استراتژی تا تحقیق محتوا را آموزش داده ایم و شما‌را با ساخت و ساز شایسته ترین نوع محتوا آشنا خوا هیم کرد.

راستش را بخواهید خویش اینجانب هم در موضع تالیف کننده این متن، سئو در مشهد مستاصل مانده‌ام که چطور از مداقه و وضعیت تشکیل داد محتوا کیفیت بالا در سال 2021 بگویم.

اهمیتی که روز به روز بیشتر می شود. و همینطور در سال میلادی پیش روی به حق اولویت بسیاری از دستیابی و امور و سایت‌های اینترنتی بدل میگردد. می دانید چرا؟

اذن بدهید از پاره ای پیشین‌خیس برایتان بیان کنم، هنگامی که دنیای صنعت، حکم دهنده بر عمل‌های بشری بود و همگان ناچار بودند، با تمرکز به نیازهای صاحبان سرمایه، شغل نمایند، درس بخوانند و معاش نمایند. و به صورت کل این قابلیت برایشان آماده عدم وجود تا به طبقه‌ای فراتر و قشری مرفه‌خیس بپیوندند؛ ولی دنیای جدیدی که ما در آن معاش می کنیم، بسیار گوناگون‌خیس از آن چیزی میباشد که تصور میکنید.

توکل بر علم، مداقه به کشف داده ها، سود‌گیری از آن به طور آپ تو دیت و همینطور در دست داشتن دنیای پیوندها و خصوصیت‌های رایا پارس  بی‌نقطه نهایی وب، این قابلیت و امکان را به ما داده است تا پرورش کنیم و کسب و کارمان را پیشرفت دهیم.

برای این فرمان طرق بخش اعظمی وجود داراست؛ البته یک کدام از مهم‌ترین یا این که خیر عالی می باشد بگوییم مهم‌ترین طریق توفیق در بیستمین سال قرن ۲۱ میلادی، دقت به شیوه برقراری رابطه با مخاطبان میباشد. شما قطعا می دانید مهمترین طرق برقراری این رابطه در تشکیل دادwhat is seo  محتوای باکیفیت میباشد. آن وقت است که کاربر، صاحبان تجارت را عالی میشناسید و اتکا بیشتری نسبت به آنها استخراج می‌نماید.

در‌صورتی‌که شما هم میخواهید از مسیر پیشنهاد ساخت محتوا یا این که به وسیله کسب مهارت جاری ساختن آن پای در شیوه برقراری رابطه با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با تمرکز بیشتری بخوانید چون آن چیزی که قرار میباشد گفته شود، می تواند تغییرات بسیاری در شیوه نگرشتان ساخت کند.

اما پیش از هر چیزی به‌این پرسش باید جواب دهیم: ساخت‌و‌ساز محتوا چیست؟ ساخت محتوا، پروسه ساخت ایده‌های موضوعی به حساب می آید که برای خریداران شما دیدنی میباشد. می توانید محتوایی نوشتاری یا این که تصویری پیرامون آن ایده‌ها ایجاد کرد فرمایید. همینطور از آن داده ها، محتواهایی به طور بلاگ، کلیپ، اینفوگرافیک یا این که بقیه پوسته‌ها، تولید نمایید.

فهرست محتوا[اکران]

تمجید ساخت‌و‌ساز محتوا
درین کلیپ برای تعریف‌و‌تمجید ساخت‌و‌ساز محتوا قصه کوتاهی قصه می‌شود، توصیه می‌کنم با تمرکز گوش فرمائید:

نمایشگر کلیپ

00:00
02:01


۱. چرا می بایست ایجاد محتوا را دورازشوخی بگیرید؟
محتوا بخش بزرگی از معاش روزانه شما است. اجتناب از آن دشوار بوده؛ البته چرا به دنبال آن میباشید؟ محتوا ما را با خبر می‌نماید، به سؤالاتمان جواب میدهد، سرگرممان می‌نماید، سبب میگردد لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌نماید و….

محتوا به شما کمک می‌نماید، مشتری‌ها را به سمت خویش جذب نمائید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همینطور میتوانید بازدید کنندگان جدیدی به تارنما خویش بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. عالی میباشد بیان کنم در شرایطی که شما محتوایی ساخت نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.

بایستی به صورت مصرح به یک پرسش جواب دهید. مخاطب می‌خواهید یا این که نه؟

را بایستی ساخت‌و‌ساز محتوا را بدون شوخی بگیرید؟
در حالتی که می خواهید پس دیگر حرفی نمی‌ماند، دست به فعالیت گردید و خویش را برای ایجاد کرد یک محتوای کیفیت بالا توانمند نمایید. نمی‌دانم یا این که شاید هم خیلی اصلی نباشد که بدانم غرض شما از جذب استفاده کننده چیست، این که می‌خواهید سرویس ها و کالای خویش را تبلیغ فرمائید یا این که فکر خویش را نشر دهید، فرقی ندارد. در هر شکل شما بایستی مخاطب را به تارنما خویش کشانده و کاری فرمایید تا با اکراه آن را رخنه‌ نماید، آن وقت می باشد که هدف شما متفحص شود.

این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که مطرح ترین دستیابی و شغل های دانا برایش نقشه کشیده‌اند و همواره در مسیرش حرکت می‌نمایند. چنانچه میخواهید از غافله عقب نمانید، وقت آن رسیده با قدمی پایدار سال نو را استارت کنید و محتوا با کیفیت بیشتری به نسبت رقبای خویش داشته باشید.

ساخت محتوا، فعالیت آخری بازاریابی می باشد. هنگام ساخت و ساز محتوا، داده ها بدون پول و مفیدی را در مشت مخاطبان خویش قرار می‌دهید، می‌توانید مشتریان بالقوه را به سمت خویش جذب کرده و مشتریان جان دار را از روش تعامل کیفیت عالی، حفظ فرمائید.

شما همینطور ROI اصلی برای شرکتتان ساخت می‌نمایید؛ چون این داده های عددی، بازاریابی محتوا را نشانه میدهد که:

بازاریابی محتوا منجر به X3 بازاریابی سنتی می گردد و ۶۲٪ هزینه کمتری را به یار دارد.
SMB هایی که از بازاریابی محتوا به کار گیری می‌کنند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آن ها را دنبال می‌نماید نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا به کار گیری نمیکنند.
۶۱٪ از خریدهای آنلاین، سود بی واسطه مشتری هست که یک وب لاگ را می خواند.
کمپانی‌هایی که بیش از ۱۶ پست بلاگ در هر ماه منتشر می‌نمایند، ۳٫۵ موازی ترافیک بیشتری نسبت به کمپانی‌هایی که چهار (یا این که کمتر) پست در هر ماه ارسال کرده‌اند، دارا‌هستند.
محتوا موازی با پرورش تجارتتان است. بنابراین بیایید با استراتژی محتوا آغاز کنید.

۲. طرح ریزی و استراتژی محتوا
شما شروع به ساختن منزل فارغ از طرح، مجسمه‌ای فارغ از طرح یا این که شرکتی بدون بیانیه مأموریت، نمی‌کنید. به این ترتیب فارغ از ایجاد نرم افزار، نباید به ایجاد کرد محتوا بپردازید. در غیر این شکل قابلیت و امکان دارااست از غرض خویش گمراه گردید.

یک استراتژی محتوا دربرگیرنده تمامی چیز میباشد، از اسم تجاری و لحن گرفته تا اینکه چگونه محتوای خویش را تبلیغ کرده و در غایت مورد استعمال دوباره قرار بگیرد.

بیایید قدم به قدم به نحوه ساخت نرم‌افزار محتوا خویش بپردازیم.

جستجوی معنایی (Semantic Search) چیست؟

۱ بازديد
جستجوی معنایی (Semantic Search) طرز تازه گوگل در فهم ظریف‌خیس و درست‌خیس مقصود مخاطبان کاوش کننده از روش آشنایی عالی کلمه ها میباشد. تحت عنوان مثال در حالتی که کلمه فردوسی را کاوش نمائید گوگل از روش جستجوی معنایی متوجه می‌گردد که مراد شما به عبارتی شعر سرا گرانقدر حکیم فردوسی می‌باشد خیر میدان فردوسی؛ از این رو داده ها مفیدی را براساس خلق کاربرانی که قبل از شما واژه فردوسی را کاوش کرده‌اند، مطالعه، توده‌آوری و در اختیارتان قرار می دهد یا این که در حالتی که اهل مشاهده فیلم ارباب رینگ‌ها باشید می‌دانید که اسم شخصیت بد ذاتی که رینگ در وجود «اسمیگل» به وجود آورد، گالوم هست. اما فرض نمایید که شما اسم آن را فراموش کرده‌اید سئو در مشهد و در همین زمان قصد دارید درخصوص تاریخچه این شخصیت بدانید و با جستجوی عبارت جان دار ترسناک در ارباب رینگ‌ها، گوگل خواسته شما‌را ادراک می‌نماید و برگه ویکی‌پدیای گالوم را اکران میدهد البته در قبل اگر این عبارت را کاوش می‌کردید گوگل درک صحت از عبارات نداشت و برای اکران نتیجه ها، پیرو صفحاتی میرفت که صرفاً واژه یا این که عبارت متبوع در آن ها بود. در واقعیت جستجوی معنایی به امداد الگوریتم‌های خاص، هوش تصنعی، رسیدگی منابع اطلاعاتی بزرگ، فهم توسعه یافته‌ای از غرض جستجوگر به همپا داشته و این امکان را داراست که مجاورت‌ترین و ظریف‌ترین جواب‌ها را به اکران بگذارد. در واقعیت جستجوی معنایی یک دگرگونی نوین در دنیای seo به‌وجود آورده و به‌دنبال آن بخش اعظمی از بهینه سازی امور مجاب شدند که رفتارهای گذشته خویش را تغییر‌و تحول دهند و از تکنیک‌های نو برای بهینه سازی کردن سایت به کارگیری نمایند. ما درین محتوا از وبسایت دکتر کسب و کار قصد داریم شما را کاملا با جستجوی معنایی آشنا کنیم، پس تا انتهای محتوا هم پا ما باشید.

جستجوی معنایی (Semantic Search) یک تکنیک جستجوی داده ها میباشد که صرفا براساس لغت ها کلیدی حاصل رایا پارس کاوش را تروتمیز نمی‌نماید بلکه مبتنی بر شعور مضمون‌ کلماتی که مخاطب در کاوش به کار گیری کرده، حاصل را تروتمیز می‌نماید. جستجوی معنایی به امداد آشنایی، درک، تجزیه و مطالعه عبارت کاوش گردیده، تطبیق الگوریتم‌های زبان طبیعی، مفاهیم و مترادف‌ها، شایسته ترین و ظریف‌ترین داده ها را از مقر‌های داده ها، وبسایت‌ها و بقیه منابعی که در وب وجود داراست تهیه و در حاصل کاوش برای یوزرها اکران میدهد. در واقع غرض گوگل از جستجوی معنایی،what is seo فهم و شعور زبانی میباشد که بشر‌ها طبیعتا و روزانه از آن به کار گیری می‌نمایند. همینطور این نوع کاوش درپی بهبود دقت کاوش و فهم مقصود کاوش گر از روش معنای متنی بوده و قابلیت کسب جواب‌ها و اکران نتایج ظریف و فردی‌سازی گردیده را داراست. از این رو موتورهای کاوش قادرند از روش این کاوش کوئری‌های متفاوت را ادراک نمایند و دریابند که چه مواقعی سبب ساز ساخت یک کوئری بوسیله استفاده کننده می‌شود و یوزرها از جستجوی کوئری متبوع چه انتظاراتی دارند. گوگل وقتی که قصد دارد محتوای مرتبط با یک کوئری را تشخیص دهد، دست اندرکاران مختلفی را در لحاظ می گیرد که در‌این قسمت به آن‌ها می پردازیم.

سابقۀ جستجوی کاربر
شرایط جغرافیایی کاربر
با هم‌آیی عبارات و مسافت میان آنان (Co-Occurrence)
دامنه‌های پیوند داده گردیده به اسناد و متن‌ها مرتبط به آیتم کاوش
مختصات کوئری (انواع گوناگون نوشتاری یک کلمه و واژه، مختصات املائی و ...)
سوابق جستجوی عمومی (جستجوهایی که در دوران‌های زمانی مجاورت و پشت سرهم انجام شده‌اند و با جستجوی مخاطب مرتبط است.)

جستجوی معنایی چه اهمیتی داراست؟

یکی مهم‌ترین دلایل مداقه فزاینده جستجوی معنایی، جستجوی صوتی هست که معمولاً با جملات و عبارات طولانی‌خیس اعمال میشود. Siri و Alexa دستیارات صوتی گوگل و بقیه ابزارهای جستجوی صوتی برای اینکه یوزرها را به نتایج دلخواه کاوش برسانند بایستی به دانش دورنما و فهم ظریف معنایی تبارک دسترسی داشته باشند.

ابهام زبان یکی از دیگر از کارداران التفات این کاوش است، فارغ از اینکه استفاده کننده از کدام زبان برای کاوش استعمال می‌نماید، اکثری از لغت ها دارنده معانی زیادی میباشند؛ به این ترتیب جهت ارائه نتیجه ها مرتبط‌خیس، موتورهای کاوش می بایست بتوانند عبارت کاوش را در متن پژوهش نمایند. تحت عنوان مثال یک موتور کاوش بایستی بین کلمه table (میز) و table (جدول) تمایز قائل گردد که‌این امر بدون محاسبه معنایی قابلیت‌پذیر وجود ندارد اما جستجوی معنایی این نوع جستجوها را سهل وآسان کرده، به صورتی که صرفا با قرار دادن واژه و کلمه در متن، این دستور را اجرا میدهد. از سایر دلایل عنایت جستجوی معنایی می‌توان نکات زیر را برشمرد.

1. به کار گیری یوزرها از کلمه ها متنوعی که مشابه محتوای متبوع وجود ندارد: همانگونه که می دانید اکثر وقت ها یوزرها در حین کاوش از عبارات متنوعی استعمال می‌نمایند که دقیقاً مشابه محتوای متبوع وجود ندارد یا این که در بعضی مواقع هنگام جستجوی مخاطب نمی‌داند که به چه شکل پرسش خویش را مطرح نماید. تحت عنوان مثال فکر کنید که رادیو آهنگی را پخش می‌نماید و شما آن نوا را می‌پسندید ولی نام آهنگ و خواننده را نمی‌دانید؛ از این رو شروع به جستجوی قسمت‌هایی از متن نوا در گوگل میکنید و گوگل از روش جستجوی معنایی مضمون‌ سرچ شدۀ شما را درک کرده و محتوای ظریف و مورد نظرتان را در نتایج گوگل برای شما به اکران می گذارد.

2. جستجوهایی که به طور ناخواسته مبهم می باشند: جذاب می‌باشد بدانید که حتی‌در گویش انگلیسی نسبتاًً 40 درصد کلمه ها دارنده معانی متفاوتی هستند یا این که اسامی اکثری وجود داراست که تحت عنوان صفت، فعل یا این که هردو آنان به‌عمل میروند و این مورد بسیار چالش برانگیز میباشد اما جستجوی معنایی درصدد هست که‌این بحران را رفع نماید.

3. لزوم ادراک ارتباط ها میان سلسله مراتب لغوی و entityها

4. درنظر خریداری نمودن علایق و تمایلات فردی

در واقعیت گوگل و بقیه موتورهای کاوش در شناسایی ماهیت‌های متعدد و ایجاد کرد جواب برای سوالات گوناگون دارای تخصص شده است. این عمل را از روش رابطه دادن داده‌ها که جستجوی کار کشته‌خیس و مرتبط‌تری را ساخت می‌نماید، انجام میدهد و به سوال‌ها به طور الگوریتم شعور گردیده جواب ظریف میدهد. بنابراین جستجوی معنایی فرآیند رابطه دهی، سازمان‌دهی و نظم‌دهی داده ها به صورت معنایی به وظیفه‌ای برای موتورهای کاوش تبدیل شده است و با شعور کلیۀ این داده‌ها و داده ها قابلیت و امکان شایسته ترین سود تهیه کردن تجارب کاربر را به حداکثر می رساند.

چرا موتور های کاوش در ادامه جستجوی معنایی می باشند؟

همانگونه که می‌دانید یوزرها همواره در ادامه نتیجه ها ظریف، کاربردی و اثرگذار می باشند؛ از این رو گوگل و بقیه موتورهای کاوش دریافتند که تفحص لغت ها کلیدی برای اکران حاصل کاوش کفاف نمی دهد بلکه می بایست مفاهیم جستجوی یوزرها را شعور نمایند و از میان کلیۀ اطلاعات دردسترس در بستر وب، مرتبط‌ترین و ظریف‌ترین نتیجه ها را به یوزرها ارائه نمایند که جستجوی معنایی، شایسته ترین تکنیک است. در واقعیت جستجوی معنایی برای یک موتور کاوش به معنای اسپم (هرزنامه) کمتر، وسعت داده ها بیشتر، شعور عالی از مقصود جستجوی استفاده کننده و جستجوی مجاورت‌خیس و ظریف‌خیس به گویش طبیعی انسان هست.

شاید هر روز با جستجوی معنایی سروکار داشته باشید اما به آن اعتنا نکرده باشید. ما در این قسمت قصد داریم شمارا با بعضا از مهم ترین کاربردهای جستجوی معنایی در معاش روزانه آشنا کنیم.

شناسایی و دستکاری کلمه ها کاوش گردیده: یک کدام از کاربردهای جستجوی معنایی، شناسایی عبارات نادرست از نظر نگارشی، املائی و اصلاح آن‌هاست. به طبعً برایتان اتفاق افتاده است املای عبارتی که در موتور کاوش وارد نمودید، نادرست باشد و هنگامی که بر روی آیکون ذره‌در بین کلیک می‌کنید، گوگل به طور خود کار ورژن درست و دستکاری گردیده عبارت جستجوی شمارا با رنگ آبی‌رنگ اکران می‌دهد.

ارائه جواب‌های کاربردی در کوتاه‌ترین فرصت ممکن: جستجوی معنایی با شعور سریع عبارتی که شما کاوش کردید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکسری سایت مرتبط را ارائه داده و مستقیماً جواب سوالهای شما را علامت میدهد.

پاسخگویی به سوال های: امروزه گوگل و بقیه موتورهای کاوش به یاری جستجوی مفهومی قادرند به سادگی سوال ها متعدد را فهم نموده و برای آن ها مرتبط‌ترین و ظریف‌ترین جواب را ارائه ‌دهند.

شناسایی مطالب بی‌چگونگی: جستجوی معنایی مزایای توسعه یافته‌ای برای موتورهای کاوش به ارمغان می‌آورد که یکی‌از مهم‌ترین آنها شناسایی و رد صلاحیت محتواهای بی‌چگونگی است. در پیشین اکثری از وبسایت‌ها با تکرار بیش تر از حد لغت ها کلیدی در محتوا کوشش داشتند مرتبه بهتری دستیابی نمایند البته طی سال‌های اخیر دستیابی درجه بالا به این آسانی وجود ندارد و گوگل با به کارگیری از الگوریتم‌ها و استراتژی‌های هوشمند و پیچیده خویش چگونگی صفحه های را تفحص و مرتبه‌بندی می‌نماید. ما در‌این نصیب قصد داریم شما را با بعضی از پرکاربردترین و غامض‌ترین استراتژی‌های گوگل آشنا کنیم.

نما سازی مخفی برای معانی (LSI) مخفف latent Semantic Indexing
تخصیص دادن پنهانی( Dirichlet) یا این که LDA مخفف latent Dirichlet Allocation
فراوانی لغت - فراوانی گواهی معکوس (TF-IDF)مخفف Term Frequency-Inverse Document Frequency
موتورهای کاوش با به کارگیری از جستجوی معنایی و الگوریتم جستجوی بر طبق موجودیت entity-based search، میتوانند به شعور صحیح‌تری نسبت به آنچه که ممکن هست مخاطب درپی آن باشد، برسند.

جستجوی معنایی چه اهمیتی در seo داراست؟

شناخت با جستجوی معنایی برای متخصصان seo بسیار اصلی و ضروریست؛ چون باعث می‌شود تا همگام با تحولات موتورهای کاوش پیش پروسه. همانگونه که پیش‌خیس اشاره کردیم، در بعدی‌ مجاورت جستجوی صوتی سهم عظیمی از نتیجه ها کاوش را خواهد داشت؛ از این رو التفات لهجه طبیعی و محاوره انسان در کاوش غیرقابل انکار است و به همین استدلال متخصصان سئو و صاحبان تارنما می بایست به تحولات و تکنیک‌های جستجوی معنایی اعتنا اکثری نمایند. تدبیر از طریق شغل با جستجوی معنایی، نگرش جدیدی را در تولید و ارائه محتوا به شما می دهد. شما باید سناریوهای احتمالی جستجوی یوزرها را پیش‌بینی نمایید و نحوۀ پاسخگویی به کوئری یوزرها را درک نموده و محتوایی که دارنده منزلت مطلوب در جواب یوزرها می باشد را ایجاد کرد نمایید.

جستجوی معنایی چه گونه فعالیت می نماید؟

گوگل در سال 2013 با معرفی الگوریتم مرغ مگس‌خوار نشانه داد که در اینک تغییر‌و تحول نگرش به معنی کاوش میباشد و تلاش دارد تا قصد یوزرها از کاوش را شناسایی و تشخیص دهد. این الگوریتم یکی‌از تبارک‌ترین تحولات بنیادی گوگل از سال 2009 بوده که نتیجه ها آن، نتیجه ها مجاورت‌خیس و مرتبط‌خیس به جواب سوالات است. در واقعیت به‌عوض این که در کاوش به کلمه ها توجه گردد، مضمون‌ آن عبارت درنظر گرفته میگردد. موقتا گوگل در موقتا شغل بر روی داده‌های جستجوی خویش می‌باشد تا علم خویش را نسبت بدین مسئله بی نقص‌خیس نماید. این داده ها به عنوان گراف علم می باشد.

چرا گوگل به جستجوی معنایی عنایت میدهد؟

گوگل سعی داراست با اکران شایسته ترین تارنما‌ها به یوزرها، داده های عددی مخاطبان خویش را ارتقاء دهد و میتواند از تبلیغات درآمد بخش اعظمی کسب نماید؛ از این رو گوگل هر فعالیتی که به اکران نتیجه ها مجاورت‌خیس و بهتر برای یوزرها ختم گردد را دنبال می‌نماید.

چگونه ساب دامین بسازیم و اهمیت تشکیل داد ساب دامین چیست؟

۱ بازديد
در دنیای امروز که به کار گیری از وب اشاعه یافته و بخش اعظمی از شغل های روزانه انسان‌ها از این طریق اعمال می شود . باصرفه‌سازی تارنما‌ها بر اساس نیاز مخاطبان و یوزرها اهمیت ویژه‌ای پیدا نموده است. در بنا شده در seo یک کدام از جنبه‌های اصلی این است که بتوانیم تارنما خویش را بر اساس درک یوزرها و منطق موتورهای کاوش با صرفه‌سازی کنیم. با اینکه امروزه موتورهای جستجوی اینترنتی سئو در مشهد  به حد متعددی پیچیده گردیده‌اند و از هوش تصنعی بالایی منتفع می‌باشند. البته گشوده هم قدرتمند نیستند که بتوانند سایت‌های متعدد را در طی کاوش با طریقه شبیه با بشر تجزیه و تفحص کرده! و تحت عنوان بهره کاوش پیشنهاد کنند. ساخت ساب دامین در یک وب سایت یکی‌از راه‌های باصرفه‌ سازی صفحه های وب سایت برای موتورهای کاوش به حساب میآید. برای اینکه بدانیم چگونه ساب دامین بسازیم و با تأثیر آن در seo آشنا شویم با ادامه این مقاله یاور گردید.

ساب دامین چیست و چه اهمیتی دارااست؟
با مراجعه به وب و جستجوی یک مورد در موتورهای کاوش، بارها با اشکال ساب دامین روبرو گردیده‌اید! البته ممکن است به آن اعتنا نکرده باشید. ساب دامین در واقع به دامنه‌ای گفته می شود که از دامنه و دامین مهم سایت مشتق گردیده است. به عنوان مثال تارنما گوگل با دامنه مهم google.com ساب دامین‌های متعددی می‌تواند داشته باشد. نشانی mail.google.com تحت عنوان یک کدام از دامنه‌های این وب سایت به حساب میآید رایا پارس  که سرویس ها پست الکترونیک را به یوزرها ارائه می‌دهد.
درصورتی که این پرسش در ذهنیت شما وجود داراست که چه‌گونه ساب دامین بسازیم؟ و آیا محدودیتی در تشکیل داد ساب دامین برای یک وبسایت وجود دارد؟ باید گفت اینگونه محدودیتی وجود نداشته و ساب دامین‌های یک وبسایت می‌توانند شباهتی از نظر ساختاری به یکدیگر نداشته باشند. ساب دامین‌ها در واقع دامنه‌های جدا و مجزایی هستند که تنها اسم خویش را از یک دامنه مهم گرفته‌اند.

شناخت با تفاوت‌های مهم ساب دامین با دامنه اصلی

از آنجایی که ساب دامین و دامین از لحاظ معنی بسیار مشابه به هم می باشند، در بخش اعظمی از مواقع با یکدیگر اشتباه گرفته می گردند. what is seo در لهجه فارسی به ساب دامین پایین دامنه گفته می شود که کمتر آیتم به کار گیری قرار می گیرد. گونه های ساب دامین، دامنه‌هایی می‌باشند که از دامنه اساسی مشتق گردیده‌اند و ممکن هست تنها وجه مشترک ساب دامین با دامین اسم دامنه اساسی باشد! و از دید ساختاری و محتوایی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. البته نکته مهمی که وجود داراست این است که ساب دامین ابدا دامنه اصلی سایت وجود ندارد. ساب دامین نسبت به دامنه اساسی ممکن می‌باشد از لحاظ ساختاری، سئو، محتوا تفاوت‌هایی داشته باشد یا این که مشابهت یه خرده به دامنه اساسی داشته باشد. در باب تفاوت‌هایی که دربین دامین و ساب دامین وجود دارااست می‌اقتدار به نکات زیر اشاره نمود:

دامنه منحضر به شخص بوده و صرفا یک توشه به کارگیری می‌گردد البته می‌اقتدار از یک دامنه، گونه های ساب دامین به هر یک‌سری را ایجاد کرد. ولی در امر ساب دامین این نکته وجود دارااست که نمی‌قدرت از اسم تکراری برای آنها به کار گرفت.
ساختار دامنه و ساب دامین با هم متفاوت هست و ساب دامین در واقع زیرمجموعه‌ای از دامین و دامنه مهم وب سایت می باشد.
از ساب دامین معمولا برای صفحه های فرعی سایت‌های دارای اعتبار استفاده میگردد. مانند google.com که خدمت پست الکترونیکی گوگل (Gmail) می باشد.
معمولا ساخت ساب دامین هزینه‌ای نداشته به طور بدون پول اعمال میگردد اما برای داشتن دامین هزینه‌هایی لازم میباشد.
کاربردهای ساب دامین و تأثیر آن در بهینه سازی وب سایت
با وجود اینکه انواع ساب دامین بخشی از دامنه اصلی سایت محسوب میگردند. البته یک دامنه منقطع میباشند که حتی در نتیجه ها موتورهای کاوش نیز به طور غیر وابسته و غیر وابسته به اکران درمی‌آیند. کمپانی‌های تعالی برای هدف ها مختلفی از گونه های ساب دامین در سایت خویش به کارگیری می‌نمایند که‌این ساب دامین‌ها می توانند فعلا یا این که دایم باشند. نکته مهمی که درباره ی ساب دامین وجود دارد این می باشد که برای بالا بردن مرتبه ساب دامین خویش در گوگل می بایست از به عبارتی تکنیک‌هایی که در دامنه اصلی استعمال کرده‌اید در ساب دامین نیز فایده ببرید.

در جواب به این سوال که چرا و چه طور ساب دامین بسازیم؟ بایستی اظهار‌کرد که تشکیل داد ساب دامین کاربردها و مزایایی برای seo وبسایت دارااست که به تفصیل پایین می‌باشند:

• ایجاد کرد سایت برای یوزرها خاص:
مثلا در صورتی شما سایتی داشته باشید که از بخش‌های گوناگون فقید مخاطبانی داشته باشد. می توانید برای پاسخگویی خوب به نیازهای آنها صفحاتی با لهجه‌های متفاوت تحت عنوان ساب دامین تشکیل داد فرمائید. تأثیر این فعالیت در seo تارنما این هست که با این فعالیت شما می‌توانید برای هر کدام از ساب دامین‌های ساخت گردیده هاست منقطع خریداری فرمایید. و با کاهش وسعت کلی صفحه ها وبسایت خویش سبب ارتقا سرعت وب سایت و در فایده افزایش مرتبه آن در گوگل گردید.

• جداگانه کردن بخش وب لاگ یا این که مغازه:
بخش اعظمی از سایت‌ها وجود دارند که ماهیت بلاگی دارا‌هستند و قصد دارا‌هستند که بخشی تحت عنوان دکان تشکیل داد نمایند که‌این نصیب همنام با دامین اساسی وب سایت باشد. از آنجایی که ایجاد کرد یک وبسایت جداازهم برای مغازه اپلیکیشن‌ریزی متعددی طلب می‌نماید و همینطور آماده ساختن مرتبه و مقام برای آن در گوگل به راحتی قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد به همین استدلال بخش اعظمی از صاحبان وب سایت‌ها از ساب دامین برای ایجاد کرد قسمت فروشگاهی استعمال می‌نمایند. این موضوع به طور بالعکس نیز واقعه میفتد که شایسته ترین راه‌حل استعمال از ساب دامین همنام با دامنه مهم تارنما هست.

• ساخت نصیب گوشی:
تولید یک وب سایت ریسپانسیو که مخاطب بتواند بر روی هر پلتفرمی آن را به خوبی مشاهده نماید یک کدام از اصول سئو بوده و از عنایت ویژه‌ای در بدست آوردن درجه خوب در گوگل برخوردار است. برخی از اشخاص برای این که یوزرها بتوانند از سرویس ها سایت در برگه موبایل خویش به کار گیری نمایند بوسیله اشکال ساب دامین ورقه‌ای جدا از هم پیاده سازی می‌نمایند که متناسب با تلفن همراه‌های گوشی می‌باشند.

• تشکیل داد تارنما‌هایی که یوزرها آن نیاز به پروفایل جدا از هم دارا هستند:
برای وبسایت‌هایی که یوزرها متعددی دارا‌هستند و نیاز است که برای اشتراک‌گذاری مطالب خویش مبادرت به نام نویسی نمایند و پروفایل غیروابسته داشته باشند به کارگیری از ساب دامین شایسته ترین تعیین خواهد بود. در واقع برای تارنما‌هایی که وب لاگ شالوده می‌باشند می‌اقتدار برای هرکدام از یوزرها یک ساب دامین هم‌اسم با دامین مهم تشکیل داد که هم از توشه هاست کاسته خواهد شد و هم اینکه گوگل هرکدام از این دامین‌ها را به طور مجزا در نظر بگیرد. مزیت دیگر این کار این هست که درصورتی که که مخاطب با نشر مطلبی گزینه جریمه گوگل قرار بگیرد این جریمه بر دامنه اساسی تأثیر نخواهد گذاشت.
چه طور برای وردپرس ساب دامین بسازیم؟
از آنجایی که وردپرس یکی سیستم‌های رئیس محتوای پر استفاده در ساخت وب سایت میباشد بعد از جواب به سوال چه‌گونه ساب دامین بسازیم نوبت به این می رسد که با طریق ایجاد کرد ساب دامین برای وردپرس آشنا شویم. برای این فعالیت باید به نحوه زیر فعالیت نمائید:

وارد بخش Domain در هاست سی‌پنل گردیده و بر روی Subdomain کلیک نمائید.
وارد قسمت Create a Subdomain گردید
درین قسمت اسم متبوع برای ساب دامین خویش را وارد نمائید
داخل مرورگر وب خویش یک تب نو گشوده کرده و نشانی ساب دامین ساخت گردیده را وارد کنید
در شکل مشاهده خطای Forbidden در کاغذ مرورگر باید به این شکل شغل نمائید که در نصیب Document root ساب دامین خویش چنانچه که public_html/blog درج شده است آن را تغییر تحول داده و نشانی ساب دامین تشکیل داد گردیده را درج فرمائید تا ساب دامین شما با توفیق ساخت خواهد شد.

الگوریتم E-A-T چیست؟

۵ بازديد
E-A-T که نمایان سنجش تخصص و اتکا و ایمنی میباشد ، درواقع مخففی عبارت تحت میباشد که چگونگی ورقه را می سنجد.
Expertise در معنای تخصص
Authoritativeness جهت اعتبارسنجی و در معنای مسئولیت پذیری
Trustworthiness برای امکان اعتقادوباور و قابل متکی بودن بودن تارنما ( امنیت و چگونگی وب سایت چه‌گونه میباشد)
غرض اساسی الگوریتم E-A-T و الگوریتم YMYL چیست؟
میتوان اظهار کرد مقصود مهم این الگوریتم رهنمودهای چک سئو در مشهد چگونگی کاوش SQEG میباشد که ما خواهیم توانست به یک سرنخ برسیم و در واقع نمیتوان جواب پایانی دانست، الگوریتم E-A-T گوگل در دو ورژن و تاریخ جداازهم بروزرسانی شد.
مفاد تشکیل دهنده YMYL چیست؟
موضوعات و خبرهایی که مرتبط با مسائلی مانند سیاست و دانش و تکنولوژی میباشد
مورد ها مربوط به دولت و ضوابط و شهروندی مانند برگزاری تجمعات دولتی( مانندارگهانهای دولتی و رای گیری و مسائل مالی حقوقی مثل مالیات و…)
مسائل و مشاورین مالی ، در قضیه مالیات و سرمایه و وام و…
خصوصیات و داده ها خرید، مثل رسیدگی درباره خرید
مسائل مرتبط با اقوام ، نژادها، مذهب و تابعیت و تمایلات جنسی و…
مباحث YMYL بسیار دیگری نیز وجود داراست ، ولی گوگل میگوید اشخاص بررسی چگونگی می بایست از قضاوت خویش رایا پارس به کارگیری نمایند تا معین گردد آیا یک ورقه تحت عنوان محتوای YMYL دارای شرایط میباشد یا این که نه. این صفحه های می بایست دربردارنده بالاترین سطح EAT باشند.
در الگوریتم E-A-T خواسته از تخصص چیست؟
گوگل در حیث داراست بداند که آیا تکثیر دهنده محتوا کارشناس می‌باشد یا این که خیر؟ در‌صورتی‌که مایحتاج باشد اعتبار لازم را دارااست یا این که خیر؟ گوگل این مسائل را در حیث داراست افزون بر آن اشخاص می‌توانند از تجارب خویش در موضوعات منحصربه‌فرد با پیش بینی این استثنا به وسیله گوگل، اشخاص می توانند برای محتوایی که مشتمل بر YMYL نمی شود از تجارب خویش به کارگیری نمایند.
به این ترتیب میتوان اعلام‌کرد استاندارد تخصص بستگی به زمینه وب سایت یا این که صفحه های باشد،what is seo  به عنوان مثال هر کس می‌خواهد نظریات تجربی خودش را ذکر نماید با فرض اینکه تخصص شخص فست فود هست و به کاوش در فست فود می‌پردازد، قادر است درین باب حیث خودش را ذکر نماید تحت عنوان تجربیات روزانه
در الگوریتم E-A-T خواسته از تخصص (Expertise) چیست؟
اینکه در تارنما به طوری می بایست علامت دهیم ما یک شخص دارای تخصص هستیم، این زمینه را می بایست در پیوند هایی که می‌گیریم نیز نماد دهیم
در الگوریتم E-A-T خواسته از متکی بودن و ودیعه (Trustworthiness) چیست؟
به‌این معنی که یوزرها به آشنایی رسیده اند و دستیابی و کارتان را می‌شناسند و پشت گرمی به سوابق و پیشین عالی شما دارا هستند
در الگوریتم E-A-T خواسته از قابلیت و امکان اعتقاد و توان پذیری (Authoritativeness) چیست؟
اشاره دارااست به صاحب و مالک وبسایت و و محتوا، هنگامی یک دارای تخصص حرفه‌ای و یک منبع دارای اعتبار برای قضیه تجارت می باشید، مخاطب متکی بودن کرده و به صدق داده ها و محتوایی که ساخت نموده اید.
خصوصیت های الگوریتم E-A-T چیست؟
موضوعات ویژه ای میباشد که می بایست EAT بالایی داشته باشند. در واقع چندین از صفحه های که محتوای YMYL می‌باشند نیاز به تخصص بالایی دارا‌هستند، این مجموعه بندی مشتمل بر مورد ها پایین میباشد.
صفحاتی که تجارت آن‌ها در واقع مشورت درباره موضوعاتی که محتوای متعددی دارا هستند (مانند نوسازی ساختمان و تزویج و مسائل خانوادگی و روانشناسی)
وبسایت ها و یا این که صفحاتی که هنری می باشند ولی مستلزم کارشناس اند مثلا نواختن گیتار و پیانو و عکاسی و…)

چه‌گونه توسط E-A-T و YMYL سئو باطن شیت‌ای را تقویت کنید

۳ بازديد

رخی مردم معتقدند که امروزه E-A-T یک کدام از مهم ترین فاکتورهای موفقیت seo میباشد.

بعضی دیگر بر این باورند که در اهمیت E-A-T بسیار بزرگ نمایی شده است.

آیا این یک فاکتور مستقیم در مرتبه بندی تارنما‌ها میباشد؟ یا یک فاکتور غیر مستقیم سئو در مشهد  در درجه بندی میباشد؟ و یا این که E-A-T ابدا یک فاکتور در الگوریتم‌های همیشه در حال تکامل گوگل نیست؟

E-A-T که مخفف کلمات Expertise(تخصص)، Authoritativeness(اعتبار)، Trustworthiness(پشت گرمی) میباشد، رایا پارس با اضافه شدن در آیین نامه‌های مطالعه کیفیت جستجوی گوگل پر اسم و رسم شده است و مشاجره در امر مداقه آن احتمالا برای مدتی ادامه خواهد‌داشت.

با این در حال حاضر، بسیاری این نوشته‌علمی را به عنوان تاییدی بر اینکه E-A-T یک فاکتور اصلی در رتبه‌بندی هست در حیث گرفته‌اند.

جمله پایین چیزی میباشد که آنها به عنوان اثبات مداقه E-A-T در لحاظ می گیرند :

«سیستم مرتبه بندی ما … به‌ویژه برای شناسایی وب سایت‌هایی طراحی شد‌ه‌است که تخصص، اعتبار و قابلیت و امکان پشت گرمی زیادی دارا هستند».

آیا این بدان معناست که E-A-T یک استدلال در مرتبه‌بندی میباشد؟ می تواند چنین باشد. اما نه لزوما.

اصلی می‌باشد که این جمله از نوشته‌ی‌علمی بالا را نادیده نگیرید:

« الگوریتم‌های گوگل فاکتورهایی را درباره ی صفحاتی که با امکان اتکا و اعتبار مرتبط هستند شناسایی می‌کنند».

این پاراگراف مشخصا سبب ساز میگردد که بیشتر شبیه یک رابطه غیر مستقیم what is seo  به نظر برسد.

ولی این واقعا چیز جدیدی نیست. گوگل تلاش کرده‌است تا الگوریتم خود را تا حد ممکن شبیه «انسان» حقیقی وواقعی کند.

در صورتی شما قبل از وجود E-A-T، به عنوان دارای تخصص بهینه سازی فعالیت می‌کرده‌اید، احتمالا مضمون‌ اقتدار، ارتباط و متکی بودن را به خیال می آورید. گوگل برای مجال زمانبر از فاکتورهای نام‌و‌نشان، اقتدار و متکی بودن در سیستم جایگاه‌بندی خود استفاده کرده‌می باشد.

البته الگوریتم‌های گوگل هیچ زمان بدون نقص نبوده اند. به علاوه اخلاق کاربر و تکنولوژی همیشه در فعلا تحول هست.

این جایی میباشد که ارزیاب‌های کیفیت جستجو وارد می گردند.

گوگل امتیازات E-A-T را از این ارزیاب‌های کیفیت جستجو (رتبه‌بندی‌کنندگان انسانی که گوگل برای تست کیفیت حاصل جستجو از آن‌ها به کارگیری می‌کنند) عده‌آوری می‌کند.

البته اشکار می‌باشد: مرتبه‌بندی حقیقی E-A-T که به وسیله ارزیاب‌های کیفیت جستجو ارائه میگردد دست اندرکاران جایگاه‌بندی نیستند.

طبق گفته گوگل داده‌هایی که از ارزیاب‌های انسانی خود گردآوری‌آوری می‌کند به طور مستقیم بر سکو‌بندی هر وب سایت تاثیر نمی‌گذارد.

بنابراین حتی در شرایطی که E-A-T یک برهان مرتبه‌بندی بدون واسطه نباشد، باز هم می‌تواند به شما در دستیابی جایگاه بالا کمک کند.

چرا؟

برای فهم و شعور این مورد، مهم هست که دقیقا بدانید E-A-T چیست و چرا برای seo داخل برگه‌ای مهم است.

این نوشته ی علمی E-A-T و همچنین YMYL را توضیح خواهد داد و سفارش‌هایی عملی برای این که چه‌گونه می توانید از این مفاهیم برای ارتقاء seo در برگه خود استفاده کنید، ارائه می‌دهد.

به واقعیت E-A-T گوگل چیست؟
E-A-T مخفف کلمات Expertise(تخصص)، Authoritativeness(اعتبار)، Trustworthiness(اعتماد) هست. ارزیاب‌های گوگل از این چارچوب برای محاسبه تولیدکنندگان محتوا، صفحات وب و وبسایت‌ها روی هم رفته به کارگیری می‌کنند.

این‌ها منطقی به لحاظ می‌رسند، صراحت دارد؟

گوگل می‌خواهد یقین نتیجه ها کند که سایت‌هایی که محتوای با کیفیت بالا ایجاد کرد می‌کنند، جایگاه بهتر بگیرند و وبسایت‌هایی که محتوای کیفیت عالی تحت ساخت می‌کنند، کم‌تر دیده شوند.

موقتی بیایید به هر یک از این دست اندرکاران به صورت جدا نگاهی بیندازیم.

تخصص
آیا متخصصان آیتم محتواهای شما را می سازند؟

اینها عده ای هستند که دانش و درک مایحتاج از رشته شما برای صحبت عمیق در زمینه ی یک زمینه خاص را دارا هستند. این دانش می تواند دانش عمومی‌و یا بسیار تخصصی باشد.

گوگل همچنین با چیزی به نام «everyday expertise» مشکلی ندارد. اما «everyday expertise» به چه معناست؟

« برخی موضوعات نیازمند تخصص کمتری میباشند. بخش اعظمی از افراد نظر ها بسیار دقیق و مفیدی درباره محصول ها و رستوران‌ها می‌نویسند. بخش اعظمی از مردم نکات و تجارب زندگی خود را در فروم‌ها، وبلاگ‌ها و غیره به اشتراک می گذارند. این افراد ساده ممکن می‌باشد در موضوعاتی که در آن تجارب دارند، به عنوان کارشناس در حیث گرفته شوند. در شرایطی که شخصی که محتوا را ایجاد کرد می‌کند، نوع و میزانی کافی از تجربه درخصوص یک مسئله داشته باشد و به عنوان یک «دارای تخصص» در آن گزینه به حساب آید، ما آن شخص را «everyday expertise» می‌نامیم. فرد / صفحه وب / وب سایتی را به خاطر نداشتن آموزش «رسمی» یا فراگیری دراین باره جریمه نمی‌کنیم».

اساسا، گوگل می خواهد پیوند‌هایی به تارنما‌ها مهیا کند که محتوای اثر گذار، جامع، مرتبط و دقیق منتشر کرده‌اند.

تخصص خود را، به ویژه در حیطههای خاص (برای مثال، حقوقی، اقتصادی، پزشکی) آرم دهید.

مردم برای یافتن پاسخ به سوال های اصلی خود به سایت شما می آیند.

تهیه محتوای نادرست، غیر موءثر، یا دیرین، موجب فاجعه ای برای سئو می‌باشد.

گوگل نمی خواهد کاربرانش را به محتوای اشتباه یا تارنما‌هایی بفرستد که عمدا کاربران را گم راه می‌کنند.

بنابراین مطمئن شوید که افرادی که محتوای شمارا می‌سازند کارشناس موضوعی می باشند و تحقیقات مایحتاج و تحقیق حقیقی و واقعی را اجرا میدهند.

اعتبار
همانطور که در نوشته‌ی‌علمی بالا ذکر شد، گوگل از Page Rank استعمال می‌کند تا اعتبار تارنما‌ها را از همان شروع شناسایی کند. این همان چیزی میباشد که گوگل را تبدیل به گوگل کرده‌است!

این به آن معنی هست که یک فاکتور برای معتبر بودن وبسایت‌ها، پیوند‌ها هستند.

پیوند‌ها-به ویژه کیفیت لینک‌ها-همچنان یک فاکتور درجه‌بندی بالا میباشند و این مورد بر کسی پوشیده نیست.

سال‌های سال میباشد، ما شنیده‌ایم که پیوند‌ها با رای گیری‌ها مقایسه می شوند که در آن ها هرچه رای بیشتری به دست می‌آورید، با اعتبارتر (یا دوست داستنی‌تر) میباشید.

بنابراین جایی که یک کارشناس دانش یا مهارت‌ خاصی داراست، وقتی که دیگران (در داخل و فارغ حوزه کاری شما) آن تخصص را تشخیص دهند، معتبر بودن حادثه میفتد.

این تشخیص میتواند به طور لینک و پیوند، اشتراک گذاری‌ها، منشن‌ها، دیدگاه ها، یا هر نوع دیگر از نقل عهد‌ها باشد.

به حیث می‌رسد که اعتبار مثل شهرت آنلاین شما هست، درست است؟

به نوعی، بله.

بهترین روش برای ایجاد کرد این اعتبار آنلاین، ایجاد کرد محتوای مفیدی میباشد که ما در قسمت گذشته در خصوص آن صحبت کردیم.

اعتماد
شما می بایست برای جلب پشت گرمی مردم و موتورهای جستجو مقدار زیادی عمل سخت اعمال دهید.

شما می‌خواهید که مردم به برند یا دستیابی‌وکار شما پشت گرمی کنند و تصمیم به تایید یا خرید از شما داشته باشند.

یک روش برای افزایش امکان متکی بودن شما، لبریز رنگ کردن اعتبار تهیه کنندگان مطالب و تارنما‌تان میباشد.

به جوایز، گواهینامه‌ها، تاییدیه‌ها و دیگر کارداران اعتماد فکر کنید.

مردم باید حس کنند که میتوانند به تک تک اطلاعاتی که در تارنما شما پیدا می‌کنند، پشت گرمی کنند.

به همین ترتیب، گوگل میخواهد سایت‌ها و محتوایی که میتواند به آن‌ها پشت گرمی کند را جایگاه‌بندی کند.

اتکا همچنین با مضمون‌ YMYL گوگل مرتبط می باشد.

در کل بهینه سازی چی است ؟!

۶ بازديد

بهینه سازی یا اس ای اُ (بهینه سازی) اساسا مخفف ادغام Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سئو در مشهد برای موتور های جستجو میباشد. بهینه سازی را میتوان مهم‌ترین اصل در تولید یک حضور برجسته و قدرتمند در رقابت دربین وبسایت ها دونست. میتونم بهتون بگم هر هر که هدف داره تا مخاطب های زیادی رو به سمت وب سایت خودش بیاره و از این‌راه شناخت استفاده کننده ها از برند و استخراج و کارش رو بیشتر کنه ، محصولی بفروشه یا خدماتی رو ارائه کنه ، نیازمند این است که سئو رو بشناسه و از بهینه سازی به کار گیری کنه.
اگر بخوایم به طور دقیق سئو رو پژوهش کنیم ، seo برای موتور های جستجو کارداران و وضعیت و موادسازنده مختلفی رایا پارس  رو در بر میگیره که در نهایت سبب ساز میشن سایت من یا شما از طریق موتور های جستجو استفاده کننده های هدفمند و ارگانیک رو به خودش جذب بکنه. هر چه شما وب سایت اصولی تر و بهینه تری رو داشته باشین در نهایت باعث بهبود جایگاه شما در نتایج (بالا اومدن تو حاصل جستجو) و طبعا ورود افراد بیشتر به سایتتون میشه.
استحصال به سئو بهتر و اصولی به معنای ایحاد سایتی میباشد که قابل دیدن و قابل شعور باشه و با محتوای اصولی و بدرد بخور سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک تجربیات عالی در کاربر بشه. مقصود موتور های جستجو نمایش محتوای مرتبط به سرچ هر استفاده کننده است ، در سود درصورتی که الگوریتم های موتور جستجو (گوگل ، بینگ و.. ) سایتی رو مناسب برای کاربر تشخیص بدن رده بهتری رو برای این وبسایت در نظر میگیرن what is seo و همچنین در شرایطی که الگوریتم ها تشخیص بدن که یک محتوا استاندارد های مایحتاج رو نداره و نیاز استفاده کننده رو رفع نمیکنه در نهایت این تارنما رده مناسب خودش رو از دست میده.
seo در طی مجال
قبل از اینکه بخوام براتون از استراتژی های seo وبسایت صحبت کنم و نیاز باشه استراتژی ها رو شعور کنید ، داشتن یک فهم و شعور کلی از تاریخچه بهینه سازی بسیار اساسی است. در اینجا مجموعاًَ برخی مفاد رو پژوهش خواهیم کرد.
سال 1991
اولی وب سایت تو سال 1991 میلادی فعال‌ساز‌ی شد و تا سال 1993 وبسایت های زیادی در سطح وب ساخت شدند ( اگر نمیدونید تارنما چیست به مقاله وب سایت چیست در وبسایت ما رجوع‌کنید) پس از بوجود وارد شدن وبسایت های متعدد مهندسان وب با معضل جدیدی روبرو شدند و نیاز به یک نوع سیستم فهرست بندی که اطلاعات کل تارنما ها در آن وجود داشته باشه شم شد. در همین راستا پلتفرم های جستجو به وجود اومدن تا اطلاعات رو بر حسب کلمات کلیدی محتوا تروتمیز کنند و دسترسی به اطلاعات شل و ول تر شود.
وسط دهه 1990
در میانه دهه 90 میلادی بود که موتور های جستجو یاهو و گوگل متولد شدند و تحولی در فهرست بندی و دسترسی به محتوا تشکیل داد شد.
اواخر دهه 1990
در اواخر دهه 90 میلادی شما میتوانستید با استعمال زیاد از کلمه ها کلیدی در محتوای خود رده بهتری را برای خود داشته باشین و نسبت به رقبا بالاتر قرا بگیرید!
وسط دهه 2000
در وسط سال 2000 موتور های جستجو به خصوص گوگل درباره ی با طرق غیر اخلاقی و نا درست برای استحصال مرتبه موضع گیری کردند و در همین راستا شروع به برخورد و مجازات وب سایت های متخلف کردند. همچنین از امسال ها به بعد از آن مداقه بهینه سازی بیشتر شد زیرا موتور های جستجوشخصی سازی ها و تغیراتی را در الگوریتم های خود به وجود آوردند.
سال 2008

در سال 2008 میلادی گوگل ساجست با آغاز به فعالیت خود و با به کار گیری از تاریخچه جستجو ها سعی در بهبود کیفیت نتایج جستجو داشت. در هیمن مجال گوگل تیم بندی محتوا ها بر اساس خبرها ، تصاویر ، ویدیو را نیز استارت کرد.
سال 2010
در سال 2010 میلادی گوگل استارت به تمرکز بر روی محتوای کیفیت بالا تر کرد و تمرکز خود را بر روی این گذاشت که چه چیز های علامت دهنده کیفیت بک محتوا میباشند.
در دنیای امروز
اما در دنیای امروز با ارتقاء بسیار زیاد جستجو های موبایلی ، موتور های جستجو در ابتدا آن‌ها گوگل به‌دنبال محتوای باکیفیت و همچنین مناسب برای نمایش در گوشی می باشند.

  رپورتاژ آگهی چیست؟

۵ بازديد
رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات دیجیتال میباشد که در آن عملکرد می‌شود سئو در مشهد  تولیدها یا خدمات یک دسته یا یک شخص، در قالب یک خبر به استفاده کننده نمایش داده شوند. از جمله فولاد مبارکه جدیدا چیره به ساخت ریل شده است، مسئولان ارتباط ها
رابطه ها
ارتباط ها
روابط
عمومی و تبلیغات این مجموعه تصمیم می گیرند گزارشی را منتشر کنند و طی آن جنبه‌های مختلف این دست‌آورد را در قالب متن، رایا پارس تصویر و کلیپ به اگاهی مردم برسانند.

رپورتاژ آگهی چگونه روی seo تاثیر میگذارد ؟
با قرار دادن پیوند منبع در رپورتاژ شما می توانید یک بک لینک از وب‌وبسایت منتشر کننده دریافت نمایید، تاثیر مثبت بک لیک روی seowhat is seo  نیز برکسی پوشیده نمی‌باشد، موقتی اکثری از این رپورتاژ‌ها به همین عذر و بهانه منتشر میشوند. بخش اعظمی از وبسایت‌ها نیز نشر رپورتاژ را بعنوان یک منبع درآمد بحساب میاورند.

چه‌گونه رپورتاژ منتشر کنیم ؟
یک وب‌تارنما را پیدا کنید که رپورتاژ آگهی منتشر میکند،اکثر وب سایت‌های خبری، لایف استایل، خبرنامه ها و … اینکار را میکنند. همت نمایید وب‌سایتی باشد که مرتبط با حوزه کاری شما باشد. این وب سایت‌ها می‌توانند حتی متن را نیز برای شما بنویسند یا یک ویدئو برای شما درست کنند، اما عالی می باشد این شغل را خودتان جاری ساختن دهید. برخی تارنما‌ها نیز می باشند که کارشان نشر رپورتاژ است و بعنوان واسطه این کار را برای شما انجام میدهند، این وبسایت‌ها این امکان را به شما میدهند که از میان وب‌وب سایت‌های متعدد وب‌سایت مورد نظر خود را گزینش کنید و پروسه نشر را خودشان اجرا می‌دهند و دیگر مایحتاج نیست شما با وب‌تارنما چاپ کننده در تماس باشید.

نکات اصلی در انتشار رپورتاژ آگهی
متن آگهی را به توجه بنویسید.
مطمعن شوید لینکی که به شما می‌دهند از نوع فالو باشد.
مطمعن شوید رپورتاژ شما بعدا پاک نمی‌شود.
بیشتر از 1 یا 2 عبارت را لینک و پیوند نکنید .
تمامی رپورتاژ ها را به ورقه خانه نفرستید، عملکرد نمایید برای همه صفحات داخلی اصلی و فرعی نیز لینک دهید.
انکر تکست یا متن لینک‌دار خود را متنوع فرمائید و از یک عبارت ثابت به کارگیری نکنید.
تشابه متن پیوند‌دار با واژه کلیدی، می‌تواند در seo آن واژه برای وبسایت شما موثر باشد. ولی تکرار مضمون‌ دار این فعالیت می‌تواند به جریمه گوگل منجرب گردد.
صرفا به تهیه کردن پیوند تامل نکنید، عملکرد فرمائید آگهی طوری باشد که خود منجر کشیدن کاربر به وب سایت شما گردد.
عنوان رپورتاژ طوری نباشد که در تداخل با واژه و کلمه کلیدی اصلی شما باشد.
در یک روز تعداد زیادی رپورتاژ برای یک وب‎‌وب سایت منتشر نکنید.
ببینید سایت منتشر کننده قطر دامنه خیر و قابل قبول و اسپم اسکور پایینی نیز دارد (دستکم بهتر از شما باشد).
سرچ کنسول خود را برای مشاهده ایندکس شدن لینک و پیوند در گوگل تحقیق نمایید.