در کل بهینه سازی چی است ؟!

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

در کل بهینه سازی چی است ؟!

۶ بازديد

بهینه سازی یا اس ای اُ (بهینه سازی) اساسا مخفف ادغام Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سئو در مشهد برای موتور های جستجو میباشد. بهینه سازی را میتوان مهم‌ترین اصل در تولید یک حضور برجسته و قدرتمند در رقابت دربین وبسایت ها دونست. میتونم بهتون بگم هر هر که هدف داره تا مخاطب های زیادی رو به سمت وب سایت خودش بیاره و از این‌راه شناخت استفاده کننده ها از برند و استخراج و کارش رو بیشتر کنه ، محصولی بفروشه یا خدماتی رو ارائه کنه ، نیازمند این است که سئو رو بشناسه و از بهینه سازی به کار گیری کنه.
اگر بخوایم به طور دقیق سئو رو پژوهش کنیم ، seo برای موتور های جستجو کارداران و وضعیت و موادسازنده مختلفی رایا پارس  رو در بر میگیره که در نهایت سبب ساز میشن سایت من یا شما از طریق موتور های جستجو استفاده کننده های هدفمند و ارگانیک رو به خودش جذب بکنه. هر چه شما وب سایت اصولی تر و بهینه تری رو داشته باشین در نهایت باعث بهبود جایگاه شما در نتایج (بالا اومدن تو حاصل جستجو) و طبعا ورود افراد بیشتر به سایتتون میشه.
استحصال به سئو بهتر و اصولی به معنای ایحاد سایتی میباشد که قابل دیدن و قابل شعور باشه و با محتوای اصولی و بدرد بخور سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک تجربیات عالی در کاربر بشه. مقصود موتور های جستجو نمایش محتوای مرتبط به سرچ هر استفاده کننده است ، در سود درصورتی که الگوریتم های موتور جستجو (گوگل ، بینگ و.. ) سایتی رو مناسب برای کاربر تشخیص بدن رده بهتری رو برای این وبسایت در نظر میگیرن what is seo و همچنین در شرایطی که الگوریتم ها تشخیص بدن که یک محتوا استاندارد های مایحتاج رو نداره و نیاز استفاده کننده رو رفع نمیکنه در نهایت این تارنما رده مناسب خودش رو از دست میده.
seo در طی مجال
قبل از اینکه بخوام براتون از استراتژی های seo وبسایت صحبت کنم و نیاز باشه استراتژی ها رو شعور کنید ، داشتن یک فهم و شعور کلی از تاریخچه بهینه سازی بسیار اساسی است. در اینجا مجموعاًَ برخی مفاد رو پژوهش خواهیم کرد.
سال 1991
اولی وب سایت تو سال 1991 میلادی فعال‌ساز‌ی شد و تا سال 1993 وبسایت های زیادی در سطح وب ساخت شدند ( اگر نمیدونید تارنما چیست به مقاله وب سایت چیست در وبسایت ما رجوع‌کنید) پس از بوجود وارد شدن وبسایت های متعدد مهندسان وب با معضل جدیدی روبرو شدند و نیاز به یک نوع سیستم فهرست بندی که اطلاعات کل تارنما ها در آن وجود داشته باشه شم شد. در همین راستا پلتفرم های جستجو به وجود اومدن تا اطلاعات رو بر حسب کلمات کلیدی محتوا تروتمیز کنند و دسترسی به اطلاعات شل و ول تر شود.
وسط دهه 1990
در میانه دهه 90 میلادی بود که موتور های جستجو یاهو و گوگل متولد شدند و تحولی در فهرست بندی و دسترسی به محتوا تشکیل داد شد.
اواخر دهه 1990
در اواخر دهه 90 میلادی شما میتوانستید با استعمال زیاد از کلمه ها کلیدی در محتوای خود رده بهتری را برای خود داشته باشین و نسبت به رقبا بالاتر قرا بگیرید!
وسط دهه 2000
در وسط سال 2000 موتور های جستجو به خصوص گوگل درباره ی با طرق غیر اخلاقی و نا درست برای استحصال مرتبه موضع گیری کردند و در همین راستا شروع به برخورد و مجازات وب سایت های متخلف کردند. همچنین از امسال ها به بعد از آن مداقه بهینه سازی بیشتر شد زیرا موتور های جستجوشخصی سازی ها و تغیراتی را در الگوریتم های خود به وجود آوردند.
سال 2008

در سال 2008 میلادی گوگل ساجست با آغاز به فعالیت خود و با به کار گیری از تاریخچه جستجو ها سعی در بهبود کیفیت نتایج جستجو داشت. در هیمن مجال گوگل تیم بندی محتوا ها بر اساس خبرها ، تصاویر ، ویدیو را نیز استارت کرد.
سال 2010
در سال 2010 میلادی گوگل استارت به تمرکز بر روی محتوای کیفیت بالا تر کرد و تمرکز خود را بر روی این گذاشت که چه چیز های علامت دهنده کیفیت بک محتوا میباشند.
در دنیای امروز
اما در دنیای امروز با ارتقاء بسیار زیاد جستجو های موبایلی ، موتور های جستجو در ابتدا آن‌ها گوگل به‌دنبال محتوای باکیفیت و همچنین مناسب برای نمایش در گوشی می باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.