بهینه سازی کلاه سپید white hat بهینه سازی

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

بهینه سازی کلاه سپید white hat بهینه سازی

۳ بازديد

seo کلاه سیاه black hat بهینه سازی
هنگامی کلام از seo می‌شود ، کلیه درپی استخراج سریع به فایده و استخراج مرتبه فراتر در کاوش گوگل میباشند و اکثر وقت ها “seo کلاه سیاه یا این که black hat سئو” او‌لین چیزی میباشد که به ذهن خطور میکند.

عده ای که از بهینه سازی کلاه سیاه استعمال می نمایند میل دارا هستند از تاکتیک های سئو در مشهد هوشمندانه ای مانند به کارگیری زیاد از عبارات کلیدی در ورقه برای سکو بندی سریع استعمال نمایند.

ممکن میباشد این تکنیک برای کوتاه زمان عمل نماید و بازدیدکنندگانی به وب سایت شما برساند ، البته بعداز مدتی، Google متوجه خطای شما می شود و وبسایت شما‌را مجازات و حتی لیست سیاه می نماید، بدین ترتیب هیچ زمان مرتبه بندی نخواهید شد و دیگر از بدور رقابت ها بیرون می شوید.

رویکرد های متعددی برای seo کلاه سیاه وجود دارااست که صحت دارد نباید در سئ و seo وبسایت از آن‌ها به کار گیری فرمائید ولی می‌توانید این تکنیک ها را خاطر بگیرید و به طریق های خلاقانه ای از آنها برای سئو وب سایت بهینه سازی ارگانیک به کارگیری فرمایید.

یادگیری تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه قادر است مشاهده کرد بهتری به شما بدهد و شما‌را برای استعمال از تکنیک های خلاقانه برای بهینه سازی گوگل یاری دهد.

تکنیک های این گزینه از اشکال بهینه سازی را میتوان در موردها ذیل خلاصه کرد:

سرقت ادبی محتوا
استعمال بیشتراز حد از واژه کلیدی
به کار گیری از محتوا اسکن گردیده
پنهان کردن متن یا این که cloaking : درین طرز محتوایی که برای کابران نمایش داده می شود با محتوایی که ربات های خزنده گوگل اخذ میکنند مختلف میباشد. این تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه برای گمراه کردن گوگل به کارگیری می‌شود و درصورتی که که گوگل متوجه ان گردد جریمه سنگینی برای شما در لحاظ خواهد گرفت.
تکنیک پی بی ان PBN : درین تکنیک seo کلاه سیاه شما زا کانال از تارنما هایی که دامین اتوریتی بالایی دارا هستند برای بالا بردن اعتبار بک لینک و پیوند هایی خویش به کار گیری می کنید. این تکنیک مالامال ریسک می باشد و درصورتی که به صحت اعمال نشود می تواند وب سایت شمارا در معرض پنالتی شدن قرار دهد.
در حالتی که می‌خواهید تکنیک های بیشتری از بهینه سازی کلاه سیاه از اشکال بهینه سازی را یادگرفتن مشاهده کنید می توانید به شیت بهینه سازی کلاه سپید سیاه رجوع‌کنید و نوشته ی علمی جامع مارا استیناف نمائید.

بهینه سازی کلاه خاکستری gray hat سئو
فی مابین اشکال seo، seo کلاه خاکستری یا این که gray hat سئو وجود داراست که به اندازه تکنیک های seo کلاه سپید خالص یا این که بی گناه نیستند، و همین طور به اندازه تکنیک های seo کلاه سیاه نیز قابل بازنویسی نیستند.

درین تکنیک شما تلاش نمیکنید کسی ویا گوگل را فریب دهید با این حالا ، شما در هم اکنون کارایی برای فراهم نمودن مزیت seo کلاه سپید مشخص و معلوم میباشید.

در بهینه سازی کلاه خاکستری شما از تکنیک هایی که در هر دو seo کلاه سپید و سیاه به کارگیری میگردند به کار گیری می‌کنید و این تکنیک خصوصیت های هر دو تکنیک را داراست و به اندازه بهینه سازی کلاه سیاه خطرناک وجود ندارد و به اندازه seo کلاه سپید نیز وقتگیر وجود ندارد و شمارا سریع خیس به هدف ها seo می رساند. چنانچه نمیدانید هدف ها seo چیست می‌توانید به متن اولِ نوشته‌ی علمی مراجعه‌نمایید و پاره ای با تمرکز خیس این نوشته‌ی‌علمی را رسیدگی نمایید.

از تکنیک هایی که برای بهینه سازی کلاه خاکستری میتوان اشاره نمود عبارت میباشد از:

تکنیک طعمه کلیک یا این که cliclbait : درین تکنیک عملکرد می‌گردد از طریقی که برای استفاده کننده جلب دقت میکند کلیک روی پیوند و یا این که شیت رخداد بیفتد. درین شیوه از متون و طریق هایی استعمال میگردد که مخاطب از روی کنجکاوی روی آن‌ها کلیک نماید و وارد وبسایت متبوع خواهد شد.
محتوایی که تغییرات پاره ای داشته
تبادل پیوند
به کارگیری از تبلیغات مبلغی بی قیمت برای مخاطب
به کار گیری از کامنت های مبلغی
برای یادگرفتن تکنیک های کاربردی seo کلاه خاکستری می توانید به شیت بهینه سازی کلاه خاکستری مراجعه‌نمایید و تکنیک های ماهر این نوع seo را حافظه بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.