الگوریتم Fred

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

الگوریتم Fred

۴ بازديد

الگوریتم Fred گوگل چیست؟
الگوریتم Fred که در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، یک کدام از الگوریتم‌های بسیار سئو در مشهد قدرتمندی بود که برای نزاع با محتوای ضعیف در سایت‌ها و تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه ساخت‌و‌ساز شد و توانست اثر بسیار خیر و خوبی بر چگونگی وب سایت‌های جان دار در ورقه نتیجه ها گوگل بگذارد. در غایت این الگوریتم یاری کرد تا یوزرها در شکل جستجوی عبارتی خاص، با لیستی از سایت‌ها با محتوای مرتبط، اثرگذار و گزینه متکی بودن رو به رو شوند.

Fred یک کدام از مهم ترین الگوریتم‌های گوگل میباشد که برای نزاع با محتوای بی‌چگونگی، نادرست‌های املایی و امر گویش و همین طور کیوورد استافینگ (استعمال بیشتراز حد لغت ها کلیدی در محتوا) ، منتشر نموده است. به عبارت دیگر غرض گوگل از تکثیر الگوریتم Fred این بود که به یوزرها یاری دهد تا به محتوای کیفیت عالی و قابل پشت گرمی برسند. الگوریتم شخص نخستین دفعه در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و هدفش ارتقای چگونگی محتوای تارنما‌ها به عنوان محتوای Fresh و تازه بود.

از آن جایی که تجارب کاربری یک کدام از فاکتورهای بسیار اساسی گوگل برای درجه‌بندی سایت‌ها در ورقه حاصل کاوش میباشد، گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌هایش را تغییر و تحول میدهد. این تغییر و تحول الگوریتم‌ها سبب تغییر‌و تحول سکو رایاپارس وبسایت‌ها و حاصل گوگل می گردد. به همین ادله کارشناس بهینه سازی تارنما می بایست از این تغییرات با خبر باشد و برای آن اپلیکیشن‌ریزی نماید.

با نشر الگوریتم Fred سایت های تحت با افت ۹۰ درصدی رو به رو شدند:

تارنما‌هایی که پر‌از تبلیغات میباشد.
وبسایت‌هایی که تبلیغات غیر قابل فهم و گم راه‌کننده دارا‌هستند.
تارنما‌هایی که محتوای بی‌قیمت و بی‌چگونگی دارا هستند.
وبسایت مجرب کاربری ضعیف.
وبسایت‌هایی که با گوشی سازگار نیستند.


چرا اسم این الگوریتم، Fred میباشد؟
در صورتیکه الگوریتم Fred را در گوگل کاوش نمائید، با تصویر شخصیت Fred در برنامه کودک زمان قدیم (The Flintstones) مواجه میشوید. جذاب میباشد بدانید که هیچ رابطه خاصی در بین این الگوریتم و شخصیت برنامه کودک زمان قدیم نیست. Fred در واقع اسم یکی‌از مهندسان گوگل میباشد که مسئول این به روزرسانی بود.



تفاوت الگوریتم Fred و الگوریتم پاندا
الگوریتم Fred هنگامی که منتشر شد با الگوریتم پاندا مقایسه شد. الگوریتم پاندا what is seo در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و غرض آن هم نزاع با محتوای بی چگونگی بود. ولی تفاوت الگوریتم Fred و پاندا در چیست؟

الگوریتم پاندا با محتوای بی چگونگی وبلاگ‌ها نزاع می‌نماید در حالیکه الگوریتم Fred روی همگی URLهای ایندکس گردیده در گوگل انجام میشود. زمانی میگوییم مجموع المان‌های ایندکس گردیده در گوگل، مراد تصاویر، ویدیوها، حاصل مرتبط با وب سایت‌های فروشگاهی و خلاصه اشکال محتوای جان دار در فضای اینترنت میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.