technical SEO (سئو تکنیکال)

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

technical SEO (سئو تکنیکال)

۴ بازديد

و در غایت عمل های تخصصی بهینه سازی وب سایت که نیاز به علم فنی دارا‌هستند، در نصیب سئو در مشهد بهینه سازی تکنیکال تیم بندی می گردند. برای مثال آن‌ها میتوان به:

ارتقاء سرعت تارنما
اسکیماگذاری
فعال‌سازی AMP
فعال سازی وب سایت مپ
و…
اشاره نمود.

seo کلاه سپید
بهینه سازی کلاه سپید یا این که WHITE HAT سئو در معنای اجرا همگی نحوه ها و راهکارهای seo رایاپارس طبق شرایطی میباشد که موتورهای جستجویی مثل گوگل آنها‌را گزینش کرده اند. برای دستیابی داده ها بیشتر می توانید نوشته‌ی علمی seo کلاه سپید در فرین آکادمی را تحقیق فرمائید.

بهینه سازی کلاه سیاه
بهینه سازی کلاه سیاه یا این که BLACK HAT سئو دقیقا برعکس اصطلاح قبل، به معنای اعمال تکنیک های seo برخلاف قانون ها موتورهای کاوش میباشد. با یاری این تکنیک ها وبمستران موتورهای کاوش را فریب داده و به صفحه ها نخستین میرسند. در نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی کلاه سیاه به بیشتر از 20 تکنیک seo کلاه سیاه منقضی گردیده و یک سری تکنیک که هنوز کوشش دارا‌هستند اشاره کردم.

seo کلاه خاکستری


دربین بهینه سازی کلاه سپید و seo سیاه، بهینه سازی کلاه خاکستری یا این که GRAY HAT سئو جای دارد. اکثر اوقات سئوکارها برای سئو وبسایت خویش یا این که مشتریانشان از این طریق استعمال میکنند. در آن، وبمستر عملکرد میکند خلال تکنیک های what is seo رسمی، یکسری تکنیک غیر رسمی را هم به صورت امن و آرام طراحی نماید تا با سرعت بیشتری به نتیجه ها نخستین سطح اینترنت رسد.

سرچ کنسول
سرچ کنسول یک کدام از ابزارهای رایگانی میباشد که گوگل در چنگ وبمستران و صاحبان تارنما ها قرار می‌دهد. بعداز فعالسازی این ابزار روی وبسایت، می‌توانید به داده ها مختلفی در زمینه‌ی سایتتان برای مثال تعداد ورودی، پیوند های داخلی و فرنگی، سرعت صفحه ها، اِرورها و… دسترسی پیدا فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.