آرشیو مرداد ماه 1400

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

سئو كلاه سفيد

۱۲ بازديد

seo كلاه سپيد
بهينه سازي كلاه سپيد اصولي ترين و   سئو سايت  شايسته ترين طريق بهينه سازي گفته مي شود كه كل مقررات و اصول گوگل در آن رعايت گرديده . در seo كلاه سپيد اينطور ميباشد كه مطالب جوري در وبسايت قرار مي‌گيرد كه‌اين مطالب براي به كارگيري يوزرها ميباشد خير فقط براي موتورهاي كاوش و بهبود درجه !

بهينه سازي كلاه سپيد

بعضي مفاد seo كلاه سپيد را با هم مرور مي‌كنيم:

تحقيق كلمه و واژه كليدي: گزينش كلمه ها كليدي مطلوب با بيزنس كه بيشترين بازدهي را داشته باشد. در نوشته‌ي علمي چه‌گونه واژه و كلمه كليدي گزينش كنيم؟ به طور كامل تحقيق كلمه ها كليدي فراگيري داده گرديده است.
ساخت و ساز محتواي يونيك و استاندارد : مهم‌ترين قسمت سئوي سپيد يعني ساخت و ساز محتواي استاندارد كه آحاد اصول بهينه سازي در آن رعايت گردد و طوري نوشته گردد كه براي استفاده كننده ريلكس باشد خير صرفا براي موتورهاي كاوش. مقاله ۲۵ ايده ديدني براي ايجاد محتوا يونيك در اين باره ميتواند به شما ياري دهد. همينطور با تلاوت نوشته‌علمي چه‌طور ساخت و ساز محتوا را آغاز كنيم ؟ به آساني مي توانيد محتوانويسي را حافظه بگيريد.
لينكهاي داخلي وب سايت: لينك و پيوند دهي به مقاله ها داخلي وب سايت تاثير بسيار متعددي در پرورش مقاله داراست.
تكثير مطالب در شبكه هاي عمومي: اين فرمان تاثير بسيار متعددي در بازديد مقاله و رويش وبسايت در موتورهاي كاوش داراست.
روش به كارگيري صحيح از عنوان ها : از تگ هاي h1 تا h6 به صحت به كارگيري نماييد. تگ h1 يك توشه، تگ h2 به تعداد عنوان ها تحت شيت و تگ هاي h3 تا h6 را به تعداد زيرعنوان هاي فرعي استعمال نماييد.

چرا بايد به سئو سايت اهميت بدهم

۱۰ بازديد


چرا   سئو سايت  بايستي به بهينه سازي وب سايت اهميت بدهمدر يك گزاره مي قدرت اظهار كرد كه كاوش منبع بزرگي از ترافيك تعريف و تمجيد مي گردد.در عكس تحت ميبينيد كه بيشترين ترافيك به تارنما ها در عالم از كدام منابع انجام شده ميباشد.همان گونه كه مي‌بينيد نسبتاً ۶۰ ٪ از ترافيك تارنما ها از گوگل آغاز ميشود و در صورتيكه بقيه موتور هاي كاوش مانند Bing, Yahoo را هم اضافه كنيم ۷۰ ٪ تمام ترافيك وب سايت از موتورهاي كاوش سرچشمه ميگيرد.


چرا بهينه سازي ويا seo وب سايت در سالهاي اخير اهميت متعددي پيدا نموده است؟عالي بياييد با يك نمونه اهميت seo را ذكر كنيم.
فرض نماييد شما يك كمپاني در مسئله seo فعال‌ساز‌ي نموده ايد. بر اساس ابزار Google Keyword Planner هر ماه واژه و كلمه “بهينه سازي” ۲۱ ميليون توشه سرچ ميگردد.حال با اعتنا به اينكه ۲۰٪ از تمام كليك هاي سرچ گوگل مختص درجه اوليه است , در سود هر ماه حدود ۴ ميليون نفر وارد وبسايت شما ميگردند به شرط اينكه سكو اوليه باشد.
هم اكنون اين پرسش پيش مي‌آيد كه‌اين بازديد كنندگان چقدر بها براي تارنما شما به ارمغان مي‌آورند؟
فرض فرماييد ميانگين هزينه اي كه يك تبليغ كننده براي كليك روي تارنما خويش را مي‌دهد حدود ۱ دلار باشد زماني ۴ ميليون بازديد كننده در ماه بروي وب سايت شما كليك مي نمايد يعني بها ۴ميليون ترافيك سايت حدود ۴ ميليون دلار در ماه خواهد بود و اين تنها براي يك كلمه و واژه كليدي سرچ شد‌ه‌است .در حالتي‌كه تارنما شما سئو-friendly باشد مطمئنا مي‌توانيد صدها و يا اين كه هزاران واژه كليدي متفاوت مرتبه بندي نمائيد.
در برخي از لغات ممكن ميباشد قيمت هر كليك فرق نمايد و بيشتر از ۱ دلار باشد.

چه طور نقص‌ محتواي تكراري را حل كنيم؟

۱۷ بازديد

چه طور نقص‌ محتواي تكراري را حل كنيم؟

حل نقص‌ محتواي تكراري از   سئو سايت  اين ايده شروع ميشود كه كدام يك از نشاني ها، نشاني درست محتوا ميباشد. هنگامي محتوايي در تعدادي نشاني ارائه مي‌شود، بايستي براي موتورهاي كاوش تفهيم گردد كه كدام نشاني درست ميباشد. سه راه حل براي جاري ساختن اين فعاليت عبارتند از: به كارگيري از ريدايركت 301 به يو آر ال درست، تگ rel=canonical يا اين كه به كارگيري از نصيب در دست گرفتن پارامترهاي گوگل در كنسول جستجوي آن.

 

ريدايركت 301

در اكثري از مفاد، شايسته ترين روش به كارگيري از ريدايركت صفحه ها تكراري به كاغذ اصليست. زماني تعدادي كاغذ شبيه را به يك برگه ريدايركت ميكنيم، بها شيت در رقابت با بقيه صفحه هاي ديگر وبسايت ها ارتقا مييابد. در سود جايگاه شيت در نتيجه ها كاوش افزايش داده ميشود.