انکر تکست (Anchor Text) چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

انکر تکست (Anchor Text) چیست؟

۵ بازديد
 چنانچه تا به امروز شما برای سئو و سئوی وبسایت خویش در وب مطالعه کرده باشید مطمعنا با کلمات و اصطلاحات متعددی عکس العمل کرده که شاید تا به امروز به گوشتان نخورده میباشد و مضامین و اثر
تاثیر
اثر
گذاری آنها‌را نمی دانید. یک کدام از اصطلاحاتی که در سئو و سئوی سایتتان اثرگذار و اثر گذار میباشد سئو در مشهد انکر تکست میباشد که آن را با اسم های یا این که Anchor Text یا این که متن لینک و پیوند به فعالیت می برند. پس چنانچه بدنبال کشف کردن پاسخ اینکه انکر تکست چیست و چه تاثیری بر سئوی وب سایت شما داراست و قصد فراگیری بدون نقص و بدون‌پول آن را دارید به دنبال با ما یاروهمدم باشید.


لغات جانور در یک وبسایت که به تارنما یا این که متنی دیگر پیوند میدهد را انکر تکست میگویند. رایا پارس به عبارت معمولی خیس آن کلمه و واژه یا این که گروه کلماتی که در متن یک وب سایت که فلش ماوس روی آن قرار می‌گیرد به موقعیت گزینش در می‌آید و اکثرا به رنگ آبی‌رنگ و خطی تحت آن نمایش داده میشود انکرتکست می‌گویند.


به عنوان مثال موردها اثر انکر تکست بر سئوی تارنما
انکرتکست ها یک کدام از واحد سنجش ها و فاکتور های رنک دهی به وب سایت شما میباشد. واژه و کلمه انکرتکست درین نمونه به یک کاغذ از تارنما لینک و پیوند خورده میباشد.
انکرتکست های جان دار در یک متن به موتور های کاوشگر امداد می نماید تا موضوعیت یک وب سایت what is seo را عالی شناسایی نماید. در صورتی‌که تعداد متعددی وبسایت با یک Anchor Text واحد به یک وب سایت پیوند دهند منجر می‌گردد آن تارنما مرتبه بخش اعظمی خیر و خوبی بدست آورد.
اشکال انکرتکست ها در دنیای بهینه سازی
غرض ما از کیفیت ایجاد کرد بک پیوند انکرتکست ها در بهینه سازی برای به چنگ آوردن جایگاه در موتور های کاوش گر میباشد. در صدر بایستی بگوییم که بها هر انکرکست با دیگری فرق دارااست و این بستگی به طرز ایجاد کرد و لینک و پیوند سازی آن داراست. در ضوابط seo به کار گیری زیاد از متن پیوند که اسم دیگر انکرتکست میباشد سبب ساز جریمه شدن وبسایت می‌گردد لذا بایستی متن لینک و پیوند های متفاوتی صحیح کنیم که ما در پی بصورت بدون نقص در این زمینه دعوا و مصاحبه خوا هیم کرد.

انکرتکست همگانی یا این که Generic Anchors
با یقین با این نوع انکرتکست ها شناخت دارید! این ها به عبارتی کلماتی از قبیل"اینجا کلیک فرمائید،داده ها بیشتر این لینک و پیوند رو محاسبه کن، از این جا وارد گردید،اینجا،درباره مولف،ادامه مقاله" و اکثری دیگر که در تارنما ها مشاهده نموده اید. این نوع از انکرتکست ها در پیشین بسیار رایج بوده البته در سال های پیشین با تغییر‌و تحول الگوریتم های گوگل دیگر کاربردی ندارد و به بهینه سازی شدن سایتتان جراحت می‌رساند.


انکرتکست اسم تجاری یا این که Branded Anchors
یکی‌از دیگر از اشکال متن پیوند ها،انکرتکست های تجاری می باشند. ساختار آنها بطوری میباشد که در بخشی از پیوند اسم مارک خویش را اضافه می نمایند که اصطلاحا Branded Anchors می نامند که مشکلی درباره‌ی seo ساخت‌و‌ساز نمی نماید مگر درصورتی که که اسم مارک با واژه و کلمه کلیدی متبوع یکسان باشد.


انکرتکست لخت یا این که Naked Link Anchors
به‌این نوع انکر تکست ها URL Anchor Text نیز میگویند در‌این نوع هیچ کلمه و واژه کلیدی در آن بکار نرفته و فقط از Url وبسایت تشکل شد‌ه‌است مثل:

انکرتکست واژه و کلمه کلیدی + اسم تجاری یا این که Brand + keyword Anchor

در‌این شیوه متن انکرتکستمان درست شده از واژه کلیدی مقصود بعلاوه برندی که مد لحاظ میباشد که طرز نیکی برای رنک دهی به حساب آورده می شود.


انکرتکست تصویر یا این که Image Anchors
به‌دنبال فرآیند تشکیل داد متن پیوند به انکرتکست تصویر می رسیم. مطمعنا در یک متن یک سری عکس وجود دارااست و عکس ها سبب زیبایی و خوانایی متن می گردد که آیتم اکثری قابل قبولی برای پیوند دادن به وبسایت دیگر میباشد که‌این پروسه شغل مارا طبیعی خیس نشانه میدهد. درین شیوه مستلزم تصاویری با خواص Tag Alt میباشد که علامت دهنده انکرتکست ما است.


انکرتکست مترادف یا این که LSI Anchors
در حالتی‌که ما یک کلمه و واژه را در متن شیت مان به کرات تحت عنوان انکرتکست تکرار کنیم گوگل مارا جریمه می نماید به همین برهان از این شیوه به کار گیری می‌کنیم. LSI را می اقتدار مترادف یا این که هم خانواده معنا کرد. این طرز سبب می‌شود خلال اینکه موضوعیت ما به موتور کاوش فهمانده شوند از جریمه شدن پرهیز نماید.


از جمله:

انکرتکست Partial Matchیا نیمه و نصفه
درین نحوه واژه و کلمه کلیدی را با افزودن کلماتی مرتبط به کارگیری میکنیم به عنوان مثال


انکرتکست زمانبر یا این که Long Tail Anchors
صرفا تفاوت این طریق با طرز نیمه و نصفه در وقت گیر بودن انکرتکست است.



انکرتکست Exact Match
مهم ترین نوع انکرتکست Exact Match است که دقیقا از خویش واژه و کلمه کلیدی متبوع در متن آن به کارگیری می‌کنیم که بیشترین اثربخشی را در سئوی وبسایت شما دارااست البته بایستی بدین نکته اعتنا نمود که به کارگیری بیشتراز حد از این نوع متن لینک و پیوند منجر جریمه شدن سایتتان از طرف گوگل می‌گردد. از جمله در‌صورتی‌که قرار میباشد 100 انکرتکست صحیح کنیم 40 درصد آن از این نوع باشد و ما بقی را با شیوه هایی که در صدر توضیح دادیم به کار گیری فرمائید.

موتور های کاوش روز آپ تو دیت توسعه و گسترش می نمایند و الگوریتم های جدیدی جایگزین میگردند در حالتی که می‌خواهید در ارتباط بهینه سازی پیروز باشید می بایست خویش را با الگوریتم های نو گوگل همخوانی فرمائید.
انکرتکست ها یک کدام از دست اندرکاران اساسی در seo و رنک دهی به وبسایت شما میباشد. در سوژه انکرتکست ها می بایست به طوری کار فرمائید که‌این مراحل طبیعی بنظر رسد. هنگامی شما در یک متن یکسری متن پیوند صحیح می‌کنید می بایست انکرتکست ها با موضوعیت وب سایت و پیج گزینه نظرتان منطبق داشته باشد چرا‌که یکی‌از روش های شناسایی محتوای وبسایت شما همین انکرتکست ها می‌باشند.

شما با بکارگیری طریق هایی که در ابتدا بطور کامل و بدون نقص گستردن داده شد توانا می باشید که برای سایتتان انکرتکست ها و اصولی صحیح فرمائید. امیدوارم که در‌این نوشته‌ی‌علمی توانسته باشیم یکی‌از مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی را برای شما فراگیری داده و شما‌را در‌این مورد از سایر رقبا پیش بیاندازیم. امیدوارم که از تلاوت این نوشته‌ی علمی لذت برده باشید.

شایسته ترین طریق تایپ کردن انکر تکست‌ چیست؟
جواب این پرسش نیز بسیار معمولی میباشد: به صورت مختصر و مشخص و معلوم به سراغ پرسش اساسی بروید. تارنما شما به مخاطبان شما بها می‌بخشد و لنگر متن ابزار اساسی برای آرم دادن این بها به مخاطب میباشد. طبیعی باشید و کلمه ها کلیدی را با جمله ها غامض و گاه بی ربط مخلوط نکنید! سفارش میکنیم از جمله ها بدون نقص در انکر تکست‌ استعمال نکنید.


انکر تکست‌های مطابقت و همخوانی با اصول seo یا این که به اصطلاح سئو-Friendly این چهار خصوصیت را دارا هستند:
o معمولی و معلوم می‌باشند
o مربوط به لینک و پیوند غرض می‌باشند.
o چگالی کلیدواژه‌های آن‌ها نادر میباشد
o از نوع نامشخص (Generic) نیستند.


انکر تکست بی آلایش و معین چیست؟
هنوز هیچ فرمول خاصی برای تعداد نویسه های استاندارد برای تایپ کردن متن انکر نیست ، ولی خوب میباشد این عبارت تا حد قابلیت کوتاه و مشخص و معلوم باشد. هنگام تایپ کردن این متن ، دو گزینه را مدام در حیث داشته باشید:

کاغذ فرود بایستی به شایسته ترین و صادقانه ترین صورت ممکن تعریف گردد.
یوزرها می بایست به‌دنبال لینک تشویق شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.