الگوریتم E-A-T چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

الگوریتم E-A-T چیست؟

۶ بازديد
E-A-T که نمایان سنجش تخصص و اتکا و ایمنی میباشد ، درواقع مخففی عبارت تحت میباشد که چگونگی ورقه را می سنجد.
Expertise در معنای تخصص
Authoritativeness جهت اعتبارسنجی و در معنای مسئولیت پذیری
Trustworthiness برای امکان اعتقادوباور و قابل متکی بودن بودن تارنما ( امنیت و چگونگی وب سایت چه‌گونه میباشد)
غرض اساسی الگوریتم E-A-T و الگوریتم YMYL چیست؟
میتوان اظهار کرد مقصود مهم این الگوریتم رهنمودهای چک سئو در مشهد چگونگی کاوش SQEG میباشد که ما خواهیم توانست به یک سرنخ برسیم و در واقع نمیتوان جواب پایانی دانست، الگوریتم E-A-T گوگل در دو ورژن و تاریخ جداازهم بروزرسانی شد.
مفاد تشکیل دهنده YMYL چیست؟
موضوعات و خبرهایی که مرتبط با مسائلی مانند سیاست و دانش و تکنولوژی میباشد
مورد ها مربوط به دولت و ضوابط و شهروندی مانند برگزاری تجمعات دولتی( مانندارگهانهای دولتی و رای گیری و مسائل مالی حقوقی مثل مالیات و…)
مسائل و مشاورین مالی ، در قضیه مالیات و سرمایه و وام و…
خصوصیات و داده ها خرید، مثل رسیدگی درباره خرید
مسائل مرتبط با اقوام ، نژادها، مذهب و تابعیت و تمایلات جنسی و…
مباحث YMYL بسیار دیگری نیز وجود داراست ، ولی گوگل میگوید اشخاص بررسی چگونگی می بایست از قضاوت خویش رایا پارس به کارگیری نمایند تا معین گردد آیا یک ورقه تحت عنوان محتوای YMYL دارای شرایط میباشد یا این که نه. این صفحه های می بایست دربردارنده بالاترین سطح EAT باشند.
در الگوریتم E-A-T خواسته از تخصص چیست؟
گوگل در حیث داراست بداند که آیا تکثیر دهنده محتوا کارشناس می‌باشد یا این که خیر؟ در‌صورتی‌که مایحتاج باشد اعتبار لازم را دارااست یا این که خیر؟ گوگل این مسائل را در حیث داراست افزون بر آن اشخاص می‌توانند از تجارب خویش در موضوعات منحصربه‌فرد با پیش بینی این استثنا به وسیله گوگل، اشخاص می توانند برای محتوایی که مشتمل بر YMYL نمی شود از تجارب خویش به کارگیری نمایند.
به این ترتیب میتوان اعلام‌کرد استاندارد تخصص بستگی به زمینه وب سایت یا این که صفحه های باشد،what is seo  به عنوان مثال هر کس می‌خواهد نظریات تجربی خودش را ذکر نماید با فرض اینکه تخصص شخص فست فود هست و به کاوش در فست فود می‌پردازد، قادر است درین باب حیث خودش را ذکر نماید تحت عنوان تجربیات روزانه
در الگوریتم E-A-T خواسته از تخصص (Expertise) چیست؟
اینکه در تارنما به طوری می بایست علامت دهیم ما یک شخص دارای تخصص هستیم، این زمینه را می بایست در پیوند هایی که می‌گیریم نیز نماد دهیم
در الگوریتم E-A-T خواسته از متکی بودن و ودیعه (Trustworthiness) چیست؟
به‌این معنی که یوزرها به آشنایی رسیده اند و دستیابی و کارتان را می‌شناسند و پشت گرمی به سوابق و پیشین عالی شما دارا هستند
در الگوریتم E-A-T خواسته از قابلیت و امکان اعتقاد و توان پذیری (Authoritativeness) چیست؟
اشاره دارااست به صاحب و مالک وبسایت و و محتوا، هنگامی یک دارای تخصص حرفه‌ای و یک منبع دارای اعتبار برای قضیه تجارت می باشید، مخاطب متکی بودن کرده و به صدق داده ها و محتوایی که ساخت نموده اید.
خصوصیت های الگوریتم E-A-T چیست؟
موضوعات ویژه ای میباشد که می بایست EAT بالایی داشته باشند. در واقع چندین از صفحه های که محتوای YMYL می‌باشند نیاز به تخصص بالایی دارا‌هستند، این مجموعه بندی مشتمل بر مورد ها پایین میباشد.
صفحاتی که تجارت آن‌ها در واقع مشورت درباره موضوعاتی که محتوای متعددی دارا هستند (مانند نوسازی ساختمان و تزویج و مسائل خانوادگی و روانشناسی)
وبسایت ها و یا این که صفحاتی که هنری می باشند ولی مستلزم کارشناس اند مثلا نواختن گیتار و پیانو و عکاسی و…)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.