گراف علم گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

گراف علم گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟

۲ بازديد
آیا میدانید گراف علم گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟ درین مقاله می‌خواهیم در امر گراف علم گوگل با شما کلام کنیم و گستردن دهیم که‌این گراف به چه منظوری ساخت گردیده و چه کاربردی دارااست؟ پس در ادامه این نوشته ی علمی جالب با ما هم پا باشید.

گراف علم گوگل چیست؟
در واقع گراف علم گوگل یک مقر علم هست که گوگل از آن برای درک بهتر نیت کاربرانش کمک می‌گیرد.سئو در مشهد  این گراف در سال ۲۰۱۲ توسط گوگل ارائه گردیده و می ‌اقتدار این گراف را یکی‌از شایسته ترین سبک های متصل کننده مخاطب به گوگل دانست. جالب است بدانید این گراف هوشمند به مقر داده بلندمرتبه و بزرگی متصل می باشد که مقصود آن درک نیت یوزرها و ارائه شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا به کاربر می‌باشد.

گراف علم گوگل سعی در این داراست که به مکان تفسیر عبارات کلیدی کاوش گردیده، به گمانه زنی درباره غرض مخاطب بپردازد رایا پارس  و مجاورت ترین آیتم به نیت او‌را در صفحه ها کاوش اکران دهد. جذاب هست بدانید گراف علم تنها به جزئیات نمی پردازد؛ بلکه همت می نماید طریق تعامل و رابطه بیشتر یوزرها با موضوعات کاوش گردیده را هموار سازد.



برای مثال در حالتی‌که شما اسم یک بازی را در گوگل سرچ کنید، میتوانید ضمن بازرسی نوشته ی علمی درباره‌ی این بازی به آن امتیاز دهید، سوالاتی در مورد این بازی بپرسید و جواب آن را اخذ فرمایید و حتی واپسین خبر ها در امر این بازی را مشاهده کنید.

قابلیت های پنل علم
در پنل علم می ‌توان نظرسنجی برای مخاطبان قرار داد. استوری و هایپرلینک ایجاد کرد نمود. what is seo برای گراف علم می اقتدار عکس تصویب کرد. در گراف علم پیوند‌‎های قانونی و کانال‌های اجتماعی را می ‌قدرت تصویب نمود.

از جمله شما اسم یک کدام از بازیگران و هنرمندان محبوب خویش را در گوگل سرچ نمائید، مشاهده خواهید کرد که در سمت راست حاصل گوگل، اطلاعاتی در زمینه ی این هنرپیشه تصویب گردیده و در قسمت پایین آن، لیست فیلم‌هایی که‌این هنرپیشه در آن‌ها نقش آفرینی داشته را خواهید روءیت کرد.

به این ترتیب شما ضمن تحقیق بیوگرافی هنرپیشه گزینه علاقه‌تان، میتوانید لیست فیلم‌های او را مشاهده نموده و یا این که آن‌ها‌را در گوگل کاوش کنید که‌این یکی از طریق‌ها و راهکارهای کلیک تهیه کردن از کاربر بوسیله گوگل است.

گوگل چه طور حقایق را کشف می‌ نماید؟
مطلقاً تا به موقتا درباره ی این مورد اندیشه کرده‌اید که گوگل چگونه می ‌تواند در خصوص هر موضوعی داده ارائه دهد؟

در واقع خیلی عجیب است که گوگل به طرز عجیبی به داده‌های بسیار تبارک‌ای دسترسی داراست و پرسش اینجاست که‌این اطلاعات را از کجا به دست می آورد؟

گوگل در سال ۲۰۰۹ به مراد گردآوری داده عملکرد‌هایی اجرا داد؛ اما به جهت عدم توجه مایحتاج، این پروژه به سال ۲۰۱۱ موکول شد. آنگاه در سال ۲۰۱۰ با خرید متا اینترنت، توانست اعتنا مایحتاج برای کشف حقایق را جاری ساختن دهد. دیدنی می باشد بدانید منابع این حقایق و داده‌ها به ویکی پدیا، وب سایت‌های دارای اعتبار و کتاب‌های مرجع گشوده میشود.

گراف علم چیست؟

چه‌طور اینترنت‌وب سایت‌مان را برای گراف علم گوگل seo کنیم؟
تشکیل داد یک کاغذ در ویکی پدیا
در‌حالتی که میخواهید تحت عنوان یکی از وب سایت‌های قانونی در گوگل شناخته گردید، بهتر می باشد یک شیت ویکی پدیا داشته باشید؛ چراکه گوگل برای بدست آوردن نشانی وب سایت‌های قانونی به ویکی پدیا مراجعه می ‌نماید. پس در‌حالتی که شما هم جزو آن تیم از تجارت‌هایی می‌باشید که برگه ویکی‌ پدیا ندارید، بهتر میباشد برای seo کردن تارنما خویش برای گراف علم گوگل، هر چه زودتر برای این کاغذ مبادرت فرمائید.

برای این شغل می ‌توانید یک ویرایشگر ویکی پدیا استخدام نمائید و از وی بخواهید برایتان یک کاغذ مطلوب تشکیل داد نماید. همینطور می بایست بدانید بعضا از داده ها گوگل از سایت ویکی دیتا اخذ می شود. از همین رو بهتر می‌باشد یک ورودی برای کسب و کار خویش در ویکی دیتا قرار دهید و یک لینک و پیوند برای سایت خویش تشکیل داد نمائید و اثر فوق العاده‌اش را در سئو سایت خویش ملاحظه کنید.

به عمل بردن Schema Markup در شیت home
یکی‌از شغل های الزامی به منظور سئو تارنما برای گراف علم گوگل، به فعالیت بردن Schema Markup در صفحه اساسی هست. اما می بایست بدانید که‌این گزینه را بازدیدکنندگان مشاهده نمیکنند؛ البته گوگل دقت ویژه‌ای به آن دارااست. بهتر هست در Schema Markup داده ها مرتبط با خودتان دربرگیرنده تجارت محلی، فرد، سازمان و… را معلوم نمایید. برای مشاهده نقطه پایان شغل و فایده می توانید با ابزار آزمایش Google structured data اعتبار Schema Markup خویش را بسنجید.

بکار گیری گوگل مپ
نشانی محل کار خویش را در گوگل مپ تصویب نمائید؛ ساعات کاری و داده ها مختصری از بیزنس خویش را در آن مطرح نمائید.

حساب های شبکه‌های‌مردمی
تلاش فرمائید برای کسب و کار خویش اکانت هایی در شبکه‌های‌عمومی مالامال رونق بسازید و آنان‌را پذیرش (verify) فرمایید و آنان‌را به تارنما خویش لینک و پیوند نمایید. این فعالیت سبب میگردد خلال ارتقا رتبه بهینه سازی، یک گراف علم گوگل بدست آورید حتی اگرکه گوگل نتواند وبسایت قانونی شما را پیدا نماید.

گراف علم گوگل


توده بندی
در نقطه نهایی هم سفارش می‌کنیم در راستای بهبود بهینه سازی سایت برای گراف علم گوگل، مسلما حساب کانال اجتماعی برای کسب و کار خویش تشکیل داد کنید و لینک و پیوند یا این که نشانی آن را در اختیار یوزرها قرار دهید؛ چون شبکه های عمومی یکی شایسته ترین شیوه‌‌های تعامل میان یوزرها با شماست که میتواند نرخ کلیک را نیز ارتقاء دهد.

هم اینگونه در صورتیکه قصد پیاده سازی سایتی کیفیت عالی و تمرکز روی seo آن را دارید، می‌توانید با مشاهده قسمت مثال امور، از در میان تعداد متعددی تارنما از پیش ساخته شده پوسته متبوع خویش را تعیین فرمایید و با درخواست دموی مجانی، به زمان یک ماه از وب سایت خویش به کارگیری فرمائید. در شکل رضایت از هواخواهی و سعی سایت، میتوانید مبادرت به خرید تارنما خویش نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.