ریچ کارد چیست؟| چه‌گونه ساخته می‌گردد؟| تاثیرآن بر seo

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

ریچ کارد چیست؟| چه‌گونه ساخته می‌گردد؟| تاثیرآن بر seo

۴ بازديد

مضمون‌ ریچ کارد ( Rich Cards ) ممکن هست برای بیشتر سئوکاران جدید وارد ناشناخته باشد. سئو در مشهد  البته ما امروز میخواهیم در این مقاله بدین معنا بپردازیم. این که‌این مضمون‌ چیست؟ ادله اهمیت آن در سئوسایت چیست؟ نحوه به کارگیری از آن چه‌طور هست تا بتوانیم نرخ کلیک را بالا ببریم و غیره.

ریچ کارد چیست؟
به نتایجی که در SERP به طور کارت اکران داده می گردند ریچ کارد می گویند. Rich Cards دارنده مواقعی مانند اشخاص، جای ، کتب و مفاد بسیار متنوع دیگر میباشد. به بی آلایش ترین لهجه به توسط Rich Cards وبسایت در وضعیت سرچ با موبایل و به طور یک کارت در نتیجه ها گوگل نشان داده می شود. هدف اساسی ریچ کارد افزایش دقت مخاطبین مقصود به برخی حاصل جستجوی گوگل ارتقاء نرخ کلیک و اخذ کلیک بیشتر رایا پارس در تلفن همراه تلفن همراه میباشد. شما میتوانید پس از به کارگیری از ریچ کارد، گزارش کار را در اینترنت مستر گوگل ببینید.

عامل معرفی ریچ کاردها در گوگل چیست؟
همانطور که می‌دانید عموم از تلفن همراه بیشتر از کامپیوتر به کارگیری کرده و لغات متبوع را درگوگل بیشتر سرچ می نمایند what is seo. تصور کنید از اولیه صبح که بیدار میشوید تا‌زمانیکه می خوابید از گوشی چند بار به کار گیری می‌کنید؟

به صورت میانگین داده های عددی به کارگیری از گوشی به شرح پایین می‌باشد:

به صورت میانگین ما در حین روز به‌تدریج حدود ۳ ساعت را با تلفن همراه می گذرانیم.
در زمان روز حدودا حدود ۱۵۰ توشه برای دستیابی داده ها مایحتاج از گوشی به کار گیری می کنیم.
اشخاص برای استیناف داده ها و محصولات از گوشی بیشتر از کامپیوتر به کار گیری می نمایند. نرخ تبدیل روی گوشی ۲۹% بیشتر از قبل میباشد.
با این تفاسیر بهینه کردن تارنما برای تلفن همراه و به کار گیری از ریچ کارد، ترافیک بیشتری از نتیجه ها جستجوی گوگل را جذب می نماید.

مزیت استعمال از ریچ کارد برای بازاریابان چیست؟
خصوصیت های که در ادامه ذکر میگردد تنها برای آیین نامه محصولات یا این که چیزی مشابه به‌این وجود ندارد. بلکه یک بازاریاب می تواند از این موارد به کارگیری نماید.

ارتقاء دانایی از مارک
حصول به مقام نخستین در سود جستجوی گوگل
مشاهده بها در لحظه یا این که جزئیات بیشتر از سازنده
به کار بستن از تصاویر جالب برای جلب اعتنا کاربر
و بقیه مفاد دیگر
ریچ کارد چه دیتاهایی پناه می نماید؟
Rich Cards حالا از دیتاهای ذیل حفاظت می نماید:

رستوران
اشکال استخراج وکارهای محلی
واقعه
نوشته‌ی علمی
تفحص کتاب
فیلم
بخش های تلویزیونی
نرم‌افزار های قابل انعطاف افزاری
Rich Cards چه گونه در بهینه سازی امداد می نماید؟
یکی از هدف ها گوگل ارائه شایسته ترین پیشنهادات به کربران میباشد. از آن مکان که ریچ کاردها را گوگل سفارش می دهد تا شایسته ترین نتیجه ها را ارائه دهد برای استخراج و امور می تواند فرصتی بسیار خوب باشد تا یوزرها و مخاطبین مقصود را به صفحاتشان بکشاند. Rich Cards گوگل نوع تکامل یافته از ریچ اسنیپت گوگل است که از نشانه گذاری در صفحه ( On-Page Markup ) است. با یاری ریچ کارت ها داده ها بیشتری درمورد ورقه تارنما ها داده ها بیشتری به گوگل میدهد که می قدرت داده ها اثرگذار بیشتر و بهتری به یوزرها اکران بخشید.

با چه شیوه های می اقتدار در ریچ کارت موفق شد؟
استفاده از نشانه گذاری
معمولی ترین فرمتی که می قدرت در رئیس برچسب ها استفاده کرد استفاده از JSON-LD است. هر یک سری به نظر میاید که مجبورید کدهای هر برگه را تغییر دهید و این نحوه زمانبر می‌باشد. ولی این راه بستگی به نوع برچسب درسیستم رئیس شما ذارذ که از آن استفاده می نماید. هنگامی که او‌لین علامت گذاری را اعمال می دهید، جزئیات راهبرد را می توانید در ابزارهای مروبط آزمایش فرمائید. آنگاه تغییراتی مانند تغییر در مورد اکران یا این که ارسال مسائل مربوطه را فورا مشاهده کنید.

تأیید و مشاهده تغییرات
شما می‌توانید از دو نحوه برای مشاهده پیش اکران تغییرات استفاده نمایید. یا این که کاغذ ای که مطالب نماد گذاری اند در ابزارهای آزمایش دستور کار جدید یا این که URL دارنده علامت را وارد فرمایید. درصورت مشاهده هرگونه خطایی در ابزارها می‌توانید آن را ملاحظه کنید. بعد از افزودن تصویر پیام از دست رفته، پیامی را اضافه نمائید و تمامی چیز را پژوهش کنید می‌توانید. از تابع پیش اکران ملاحظه کنید که Rich Cards به چه شکلی در حاصل کاوش ظواهر می گردند.

انجام در وب سایت
در صورتی‌که از انجام و انجام نتایج تغییرات فوق راضی بودید می توانید این مراحل را در همگی صفحه های سایت خویش قرار دهید. یکی بی آلایش ترین راه ها در گوگل استفاده از مدیر برچسب هاست. البته این زمینه بستگی به طرز پیکربندی سایت شما داراست.

ریچ کارد چه‌طور ساخت می گردد؟
برای طراحی داده های ساختار یافته در سایت از راهنمای آرم گذاری گردیده داده تشکیل داد یافته به کار گیری نمایید. برای داده های که می‌خواهید نشان گذاری کنید نوع داده را تعیین فرمائید. گزینش نوع داده اساسی بوده و به گوگل امداد می نماید تا داده ورقه سایت شما را تیم بندی نماید. بعد از جایگذاری نشانی تارنما روی « شروع برچسب گذاری » کلیک فرمایید. یک HTML ساخت کرده و به اینترنت اضافه کنید. با استفاده از ابزار آزمایش داده ساختار یافته، توجه علامت گذاری خویش را پژوهش فرمایید.

برای تایید درنتایج گوگل همه داده های ساختار یافته دارای شرایط نیستند. راهبرد های خاصی وجود دارااست که می بایست از آنها تاسی کنید. گوگل به شما هشدار می دهد که نقض این دستور کار ها ممکن هست منجر گردد تا تارنما شما برای نتیجه ها دارای شرایط وجود ندارد. درگزارش کوشش دستی سرچ کنسول کاوش معمولا بایک مبادرت دستی به شما هشدار داده میشود.

شما میتوانید با به کار گیری از فرمت JSON-LD، Microdata و یا این که RDFA انواع داده را در سایت خویش علامت گذاری نمائید. ولی گوگل خویش به کار گیری از JSON-LD را به یوزرها توصیه می نماید. استفاده از این‌راه بی آلایش میباشد. یکی از دیگر از پیشنهاد های گوگل مسدود نکردن دسترسی به صفحات داده ساختاریافته به Googlebot است. برای شناسایی هرگونه خطای فنی غیروابسته از ابزار های آزمایش, می اقتدار از ابزار رسیدگی URL نیز به کار گیری نمائید.

فایده گیری
ریچ کارد جدیدترین نحوه برای اکران محتوا در حاصل کاوش در موبایل به نوع جذاب و جالب است. با به کار گیری از آن می اقتدار دقت بیشتری را نسبت به وبسایت ها جلب کرد. از این طریق می قدرت سوای پرداخت هیچ هزینه ای کلیک بیشتری کلیک را در حاصل کاوش گرفت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.