پیلار کلاستر pillar cluster و نقش آن در seo چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

پیلار کلاستر pillar cluster و نقش آن در seo چیست؟

۴ بازديد

پیلار و کلاستر محتوا خوشه‌ای چیست؟
پیلار در واقع تحت عنوان یک کاغذ ستونی شناخته میگردد که یک برگه اینترنت را دربرگیرنده گردیده و نمایی کلی سئو در مشهد  را در مورد یک گزینه به شما ارائه می دهد. کلاستر نیز تحت عنوان موضوعی مجموعه‌ای شناخته می‌شود که مقاله‌ها مرتبط و صفحات تارنما شما‌را حول محور یک آیتم متمرکز می‌نماید.

ورقه پیلار به کلاستر موضوعی شما پیوند می‌گردد و در فایده تجربه محتوایی به هم پیوسته‌ای تشکیل داد میگردد که ارزش فوق العاده را ساخت می‌نماید.رایا پارس  در عین در حال حاضر، Google نیز شما‌را تحت عنوان یک مرجع خواهد آشنایی و از این روی پیلار و کلاستر تحت عنوان یک گزینه بسیار اساسی درخصوص بهینه سازی تبدیل شد‌ه‌است. در این راهنما با شما یار هستیم تا در خصوص ساخت صفحه های پیلار و کلاستر موضوعی با شما سخن داشته باشیم.

رویکردی جدید در استراتژی بهینه سازی
بگذارید این نصیب را با یک پرسش آغاز کنیم. چرا محتوای معمولی و سئو برwhat is seo  اساس لغات کلیدی دیگر همت چندانی ندارد؟ تا قبل از سال 2015 لغات کلیدی تحت عنوان سلطان سئو شناخته می‌شدند. این در حالی هست که جستجوها در دنیای امروز خاص خیس و مسئله‌ای خیس گردیده‌اند. اکثریت قریب به رخداد عده ای که در Google کاوش می‌نمایند، عبارت های طولانی تری را کاوش می‌نمایند.
علاوه بر این بعضی از جستجوگران گوگل حتی یک واژه و کلمه کلیدی در جستجوی خویش به کار گیری نمی‌کنند. در واقع این آیتم را می‌قدرت به جهت استعمال از سیری و الکسا در کاوش دانست. در سال‌های پیشین، گوگل یک‌سری توشه الگوریتم‌های خویش را آپدیت نموده است. موتورهای جستجوی مدرن آنقدر هوشمند می‌باشند که می‌دانند که شما دقیقا دنبال چه نتایجی می‌باشید.
با د کنار هم قرار دادن این دو دلیل، قادر خواهیم بود به‌این منفعت برسیم که گرایش اشخاصی که امروز از موتورهای کاوش به کارگیری می‌نمایند، آن میباشد که جستجوی ظریف تری اجرا دهند و سوالاتی از موتور کاوش میپرسند که شاید در آن حتی یک واژه کلیدی هم وجود نداشته باشد. با این وجود قادر خواهیم بود به‌این بهره برسیم که تولید محتوا و استراتژی مبتنی بر کلمه ها کلیدی در دنیای امروز دیگر آن قدر ها پاسخگوی نیاز سایت ها نخواهد بود.
مزایای سازماندهی محتوا با استعمال از ساختار پیلار و کلاستر
گوگل دوست دارد که ظریف‌ترین محتوا را به یوزرها خویش ارائه دهد. بر این شالوده می‌قدرت به این بهره رسید که موتور جستجوی Google علاقمند میباشد که تارنما‌هایی را به یوزرها خویش در ورقه اول نام گذاری کند که بر اساس گزینه سازماندهی گردیده باشند، خیر مبنی بر لغت ها کلیدی. این موضوعی است که به‌دنبال بیشتر در مورد آن با شما حرف خوا‌هیم داشت.
یک مورد در واقع مانند یک مضمون‌ شناخته می گردد و خویش مشتمل بر موضوعات جنبی و فرعی بسیار متعددی میشود. این در حالی می باشد که یک واژه کلیدی بخشی از یک معنی را نشان می‌دهد. بیایید یک مغازه مواد غذایی را تصور کنیم. درین فروشگاه مواد غذایی در راهروهایی به طور دسته بندی به مشتریان ارائه می شود.
برای مثال یک راهرو مربوط به تولیدها لبنی وجود داراست، یک راهرو تولید ها پروتئینی و غیره. پس هنگامی که مثلا شما نیاز به خرید ماهی دارید، باید به قسمت محصول ها پروتئینی وارد گردید به دلیل آن که ماهی تحت عنوان یک قسمت فرعی از یک گزینه اساسی به اسم پروتئینی می باشد.

حالا بیایید نمونه بالا را به یک سایت سرایت کردن دهیم. به صورت شبیه قادر خواهیم بود از این نحوه برای دسته بندی کلمات کلیدی به کارگیری داشته باشیم. این فعالیت منجر میگردد که یک گزینه یا این که مضمون‌ اصلی را در نظر بگیریم و بعد از آن با استفاده از ساختار پیلار و کلاستر، محتوای فرعی مرتبط را تحت عنوان ذیل مجموعه‌ای از یک محتوای اساسی در لحاظ داشته باشیم. در واقع هنگامی که ما موضوعات را به طور ترکیب معرفی می‌کنیم، لغات کلیدی به طور منظم در آمده و همین فرمان سبب می گردد که استراتژی بهینه سازی شما بهبود بسیار متعددی پیدا نماید.

سازماندهی محتوا با طریق پیلار و کلاستر باعث می شود که سازماندهی محتوای شما در گروه های موضوعی به نه صورت بپذیرد. همینطور مربوط به مورد بوده و بوسیله پیوند ها به یکدیگر مرتبط خواهند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.