گزارش seo چیست و مشمول چه مواردی می گردد؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

گزارش seo چیست و مشمول چه مواردی می گردد؟

۴ بازديد
آیا استراتژی سئوی شما سود داده می‌باشد؟ آیا می توانید این نتیجه ها را به مشتریان یا مدیر خود ثابت فرمایید؟ یکی‌از مطرح ترین بحران‌های متخصصان سئو در سرتاسر فقیه، نه صرفا ساخت محتوایی است که سبب مرتبه‌ بندی یا افزایش ترافیک می‌شود، سئو در مشهد  بلکه این میباشد که بتوانند تأثیرات استراتژی خود را با گزارش‌های خوب ارائه دهند.

گزارش بهینه سازی چیست؟.jpg
یک گزارش خوب می‌تواند حالت جان دار و حاصل به‌دست‌آمده را ارائه کند. در اینجا خواهید روءیت کرد که چه‌طور می توان یک گزارش سئوی رایا پارس  خوب تنظیم کرد و متوجه خواهید شد که معیارهای اصلی که میزان موفقیت آن‌ها باید در گزارش seo ذکر خواهد شد کدامند.

با ساخت یک گزارش سئو، میتوانید سالم سئوی وب سایت خود، تاثیر سعی کارهای سئوی خود و مرتبه های کلیدی را مشاهده و احتساب فرمائید what is seo  تا با به کار گیری از اطلاعات آن، استراتژی های سئو بعدی را اساس ریزی فرمایید. با این فعلا، ایجاد کرد یک گزارش seo می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص درصورتی که ندانید که چگونه گزارش بنویسید، از کجا داده ها را دریافت کنید، یا روی کدام معیارها تمرکز کنید. در حالتی که در بهینه سازی مبتدی و تازه کار هستید، توصیه میکنیم استارت مقاله بهینه سازی چیست را مطالعه فرمایید.

گزارش سئو چیست؟
گزارش بهینه سازی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی شما می‌باشد.
چه در یک شرکت بهینه سازی کار می کنید و چه در فریلنسر یا عضو گروه بهینه سازی می باشید، یک گزارش بهینه سازی بهتر مایحتاج میباشد تا باور حاصل شود که رئیس یا مشتری شما می توانند به راحتی کارایی و رجوع سرمایه شغل های مختلف seo را اندازه گیری کنند. شما نه صرفا بایستی شاخص های کلیدی سعی (KPI) را در مشت آن‌ها قرار دهید، بلکه باید به آن‌ها کمک نمائید تا اطلاعات مفیدی به دست آورند. خواه گزارش ماهانه seo، فصلی یا سالانه باشد، اطلاعات خاصی وجود داراست که مشتری شما انتظار دارد آن را ببیند. از موردها ذیل بعنوان مهم‌ترین ضروریات یک گزارش در قالب بهینه سازی خاطر میشود:

ترافیک تارنما
احتمالاً مهمترین موردی که باید در یک گزارش سئو ارائه شود، مبحث ترافیک سایت می باشد. در واقع بعد از اطلاع از پتلفرم آیتم به کار گیری‌ی یک سایت که ممکن هست گوگل آنالیتیکس یا هر نوع پلتفرم دیگر باشد، دارای تخصص seo ملزم است در زمان‌های زمانی تعیین شده بوسیله مدیر وب سایت اقدام به ارسال گزارش کند. معمولاً در‌این بخش از گزارش پارامتر session دارای اهمیت بیشتری میباشد.

اخلاق کاربران
از دیگر مواردی که برای مدیر یک وب سایت دارای اهمیت زیادی میباشد، رسیدگی رفتارهای کاربران می باشد که این مورد می تواند در قسمت‌های مختلف مانند بانس ریت، مجال فرصت بازدید هر مخاطب، تعداد صفحه ها در هر بازدید و مواردی از این دست در نظر گرفته شود. پر بدیهی می باشد که انتقال اطلاعات کاملاً صحیح درین خصوص در قالب گزارش سئو به وسیله مجموعه بهینه سازی به خیر میتواند اقدامات بعدی مدیریت و محتوانویس‌های وبسایت را انتخاب کند.

صفحات فرود
حدس و تفحص صفحه ها فرود به وسیله یک دسته بهینه سازی دارای اهمیت هست. در واقع شناسایی اینکه کدام صفحات از وبسایت دارای بازدید بیشتری می باشند و ترافیک بالاتری را مصرف می‌کنند به مدیران وب‌وبسایت‌ها امداد خواهد کرد تا به تحقیق کیفیت صفحات مشخص و معلوم شده بپردازند تا از این‌رو بتوانند استفاده کننده بیشتری را جذب کنند. همچنین ارائه گزارشات بهینه سازی بر پایه ی اینکه چه صفحات جدیدی می‌توانند امکان تبدیل شدن به یک ورقه فرود نفیس را داشته باشند نیز بسیار مهم می باشد که باید به وسیله یک دسته سئو در گزارش seo حیث گردد.

حضور در نتایج جستجو
از جمله وظایف مهم یک دسته seo تفحص وب سایت از دید نتیجه ها کلماتی است که در سرچ گوگل وجود دارند. در واقع مطالعه و دستیابی کلماتی که در گوگل دارای رتبه هستند و در نتایج به کاربران نشان داده می شود اطلاعات بسیار با اهمیتی می باشد که می بایست در گزارشات seo لیست شوند. این اطلاعات حیاتی به مدیران وب سایت‌ها یاری خواهد کرد تا روی لغات استخراج شده بیشتر عمل کنند و یا حتی کلمه ها مشابه را استیناف و تقویت نمایند.

سرعت وبسایت
همان طور که میدانید سرعت یک وبسایت تأثیر بسزایی در سئو تارنما دارد. در واقع هر چه سرعت لود یک وب‌وبسایت کمتر باشد، احتمالاً از نگاه گوگل دیدنی‌تر هست و وبسایت مورد نظر به کاربران بیشتری نمایش داده میشود. درحال حاضر سرعت یک سایت ممکن میباشد در طول‌های هنگامی متعدد به دلایلی همچون تغییر تحول کدها، نصب برنامه (ماژول)، پیش بینی قالب جدید و مواردی از این دست، در گیر تغییرات گردد که قطعاً می بایست توسط دسته سئو آیتم تحقیق قرار گرفته و در گزارش seo مطرح خواهد شد.

حالت‌های ایندکس
همانطور که میدانید مطالب جدید یک وبسایت می بایست در گوگل ایندکس شوند. این مورد برای به نمایش درآمدن مطالب به کاربران حیاتی میباشد. فعلا ممکن است به دلایل متعدد کار ایندکس مطالب با خلل روبرو خواهد شد که یک کدام از آنها تأخیر در ایندکس میباشد. اینک کارشناس بهینه سازی بایستی در هر مجال‌ی وقتی چنین مفاد مهمی را بازرسی کرده و در صورت نیاز در رسیدگی لیست گزارش seo به طور به طور کاملً دقیق مفاد موردنیاز را ذکر کنند. البته ناگفته نماند که یک کارشناس سئو طریق‌کارهای رفع این نقص‌ را نیز ارائه خواهد بخشید.

ایرادات تارنما (صفحات ۴۰۴ و غیره)
هر سایتی ممکن است دارای صفحات ۴۰۴ و مواردی از این دست باشد که یک سئوکار موظف به تفحص کلی وبسایت و شناسایی لینک و پیوند‌های نقص‌‌دار میباشد. در واقع استیناف این آیتم و پیشنهاد برای رفع مشکلات این‌چنینی بر عهده‌ی مجموعه سئو بوده که می بایست در گزارشات سئو ثبت شوند. همان گونه که میدانید وجود چنین لینک و پیوند‌هایی برای افزایش seo یک تارنما سم به حساب میآید و هر چه زودتر بایستی به رفع بدون نقص آن اقدام شود.

چرا باید یک گزارش سئو ایجاد کرد کنید؟
غرض اول از ساخت یک گزارش بهینه سازی این است که بفهمید مردم چه چیزی را جستجو می کنند، از چه کلماتی به کارگیری می کنند، دنبال چه راه حل هایی میباشند و چه نوع محتوایی را می‌خواهند. هنگامی که هدف مخاطبان خود را ادراک کردید، می توانید مسیر ارتقاء سئو وب سایت را هموار فرمائید. ثانیا، با تمرکز بر کل معیارهای کلیدی سئوی خود، اغتماد رییس یا کارفرمای خود را جذب می‌کنید. خلال این، با ساخت یک گزارش بهینه سازی، می‌توانید عملکرد استراتژی ها و تاکتیک های سئوی خود را اندازه گیری کنید. براین اساس، میتوانید تعیین نمائید که کدام کمپین ها بهترین تلاش را دارند و کدامیک نه.

ابزارهای لازم برای گزارش بهینه سازی
ابزارهای بهینه سازی زیادی وجود دارد که میتوانید از آن ها برای ساخت گزارش بهینه سازی استفاده نمایید. بحران این است که تعداد آنها بسیار زیاد است. برای یک تحلیلگر یا مدیر بهینه سازی که پروژه ها، کمپین ها و وب سایت های متعددی را مدیر می کند، توده داده ها از چند ابزار فعالیت سختی می‌باشد. بعضی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای تهیه و تنظیم گزارش سئو عبارند از:

Google Search Console (GSC)
ahresf
moz
Google Analytics
screaming frog
در حالتی که یک شرکت سئو معتبر را استخدام کرده اید، آنان می بایست گزارش های منظمی را ارائه دهند که مشتمل بر معیارهای بالا باشد. در حالتی که در قضیه seo مبتدی و تازه کار می‌باشید و نمی‌دانید که یک گزارش بهینه سازی مشتمل بر چه مواردی می باشد، مطلقاً موردها اولیه مانند ترافیک و بک پیوند‌ها را در حیث بگیرید. گزارش‌دهی احتمالاً هیچ زمان فعالیت آیتم عشق کسی نخواهد بود؛ البته بسیار مهم است که شما این فعالیت را برای داشتن مشتریانی راضی و درآمد عالی جاری ساختن دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.