شیوه های مختلفی برای اندازه‌گیری سرعت بار گذاری ورقه

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

شیوه های مختلفی برای اندازه‌گیری سرعت بار گذاری ورقه

۵ بازديد

شیوه های مختلفی برای اندازه‌گیری سرعت بار گذاری ورقه وجود داراست. سه عدد از مهم ترین این روش‌ها عبارتند از:

 

آزمایش سرعت وبسایت – طریق Fully Loaded Page

یعنی چقدر ارتفاع می کشد تا کل منابع روی ورقه بطور بی نقص بار گذاری شوند.

 

آزمایش سرعت سایت – شیوه Time to First Byte

در این طریق، زمان زمانیکه ارتفاع می کشد تا یک شیت  سئو در مشهد مراحل بارگذاری را استارت نماید رایا پارس اندازه‌گیری میشود.مطلقا پیش آمده که روی یک ورقه لند فرمایید جهت داخل شدن و تا تعدادی ثانیه با یک ورقه سپید مواجه باشید. این یعنی چند ثانیه مجال می برد تا روند بار گذاری آغاز گردد. (شیوه Time to First Byte).

 

آزمایش سرعت سایت – شیوه First Meaningful Paint/First Contextual Paint

برهه زمانی وقتی را علامت می دهد که برای بارگذاری منابعی از کاغذ what is seo مایحتاج میباشد تا نصیب قابل مشاهده روی شیت اکران را پایین پوشش قرار دهد. به زبان معمولی‌خیس مجال لود آن قسمت از محتوای برگه که روی شیت اکران (فارغ از اسکرول کردن) به چشم می‌خورد.

 

برای مثال فرض نمائید یک پست دارید که بارگذاری بدون نقص آن ده ثانیه ارتفاع میکشد.

 

در حالتی که مجال لود کل ورقه را در لحاظ بگیرید ده ثانیه مجال متعددی میباشد. از طرفی، گاهی خوب است تنها هنگامی را در لحاظ بگیریم که محتوای قسمت‌های بالایی ورقه بار گذاری می شوند. به این دلیل که استفاده کننده در ابتدا با بخش‌های بالایی برگه و بخشی که در نمایشگر قابل مشاهده میباشد رابطه برقرار می‌نماید.

 

از جمله به عبارتی برگه را که زمانه بار گذاری آحاد آن ده ثانیه بود در حیث بگیرید. با اینکه تک تک منابع آن برای بار گذاری شدن نیاز به ده ثانیه مهلت دارند ولی زمانی یک مخاطب آن برگه را گشوده می‌نماید برای بارگذاری نصیب‌های قابل مشاهده در به عبارتی لحظه نخستین صرفا ۱/۵ ثانیه فرصت ما یحتاج می‌باشد. پس اولی نصیب از محتوا را (سوای اسکرول کردن به ذیل صفحه) بعداز ۱/۵ ثانیه قادر است ببیند

 

آنچه ذکر شد به‌این مضمون‌ می باشد که استفاده کننده سریع‌خیس از فرصت بار گذاری مجموع برگه می تواند آغاز به تعامل و رابطه با صفحه نماید. پس از لحاظ مخاطب، این کاغذ سریع به لحاظ خواهد رسید.

 

و در نقطه پایان

شیوه های اندازه‌گیری و آزمایش سرعت وب سایت یا این که سرعت صفحات اینترنت بسیار زیاد و متنوع می‌باشند. و هیچ واحد سنجش صحت نیست که بر سایر معیارها غلبه داشته باشد تا بتوانیم فقط روی آن تمرکز کنیم. هر یک مزایا و معایب خویش را دارند.

 

پس برای بهبود سرعت بارگذاری برگه و افزایش سرعت بارگذاری تارنما، به‌به جای‌اینکه روی یک معیار تمرکز فرمائید عالی میباشد سرعت بارگذاری هر برگه را به ازای مجموع معیارهایی که می‌شناسید بهبود ببخشید.

 

مداقه و اثر فرصت بارگذاری در بهینه سازی وبسایت چیست؟

گوگل از سال ۲۰۱۰ سرعت صفحه ها اینترنت را بعنوان یک واحد سنجش در رتبه‌بندی سایت‌ها نظر نموده است.

 

موتورهای کاوش و در راءس آنها گوگل بر پایه ی معیارهایی صفحه های اینترنت را رتبه‌بندی می‌نمایند. در نوشته‌علمی دست اندرکاران رتبه‌بندی موتور کاوش این معیارها توضیح داده گردیده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.