نکات تایپ کردن محتوا برای سایت

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

نکات تایپ کردن محتوا برای سایت

۸ بازديد
انتخاب کلمه کلیدی اساسی
موثرترین نکته در نحوه تایپ کردن محتوا تعیین کلمه کلیدی می‌باشدسئو در مشهد  بایستی یک واژه و کلمه کلیدی را پیدا نموده و بر روی آن متمرکز گردید و بعد عمل کنید. واژه کلیدی قضیه اصلی متن کاغذ شما را معلوم می نماید. جواب دادن به سوال های ذیل میتواند رایا پارس بر روی گزینش یک واژه کلیدی مطلوب تاثیرگذار باشد. همینطور با ابزار بازرسی کلمات کلیدی به طور مجانی می توانید پراستفاده ترین کلمه ها گزینه کاوش و گزینه غرض تان را پیدا فرمایید.

لیست سوالهای برای انتخاب یک کلمه و واژه کلیدی مطلوب:

آیا هم جهت با زمینه محتوای کلی سایت است؟
آیا در لیست بلندتر پرجستجوترین ها قراردارد؟
واحد سنجش رقابت آن چطور است؟
کاربرد آن به طور ترکیبی خوب است یا این که تکی؟
طریق تایپ کردن آن چگونه باشد عالی میباشد؟
تصویر پایین واژه مهم این نوشته‌ی علمی را به شما آرم می دهد که در اولیهِ گزاره جای دارد.

فراگیری تایپ کردن محتوا,اصول تایپ کردن محتوا,تایپ کردن استراتژی محتوا

گزینش لیست کلمه ها کلیدی ثانویه
پس از تعیین یک عبارت اصلی و قرار دادن در موضع های منحصر به خودش مانند: اولیهِ تیتر کاغذ، اولیهِ توضیحات یا این که تگ Description و همینطور آغاز کردن گزاره اول با آن؛ حال دفعه به انتخاب و همینطور به کار گیری از کلمات ثانویه میرسد. نویسنده نباید بر روی آنان زوم نماید بلکه فقط مقصود آن یاری به کاربر و همینطور گوگل هست تا عالی بتواند مضمون‌ را درک کنند. با رعایت موارد تحت بین عبارت مهم و ثانویه وجه تمایز ایجاد کرد می‌کنید تا تشخیص آن نیز برای گوگل سهل وآسان خیس باشد.

تایپ کردن ساخت‌و‌ساز محتوا,تایپ کردن محتوا,تایپ کردن محتوای seo گردیده

همانگونه که گفته شد Main Keyword را در جای های خاص خودش قرار بدهید. واژه و کلمه کلیدی اصلی باید قطعا به طور بولد گردیده در نخستینِ گزاره نخستین باشد. لینک و پیوند دهی را با لغت ها ثانویه جاری ساختن بدهید.
محتوای وقت گیر یا این که کوتاه؟
پیش از تایپ کردن محتوا برای وبسایت، بدین پرسش جواب بدهید؛ از نگاه شما محتوای طولانی خوب می باشد یا این که کوتاه؟ از نگاه گوگل محتوای زمانبر بیشتر مورد پسند قرار میگیرد و رنک می‌گیرد. حداقل اندازه یک مقاله بایستی سیصد(۳۰۰) واژه باشد و حداکثر آن سه هزار واژه (۳۰۰۰) می باشد. ربات های خزنده گوگل ابدا به سراغ؛ محتواهای خیلی کوتاه نمی مراحل و آن ها را Index نمیکنند. از دید ما محتوای در بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ واژه و کلمه بسیار عالی و باصرفه می باشد.

صراحت دارد در صدر تایپ کردن نوشته‌علمی با ارتفاع متن زیاد شاید پاره ای مشقت بار باشد البته به گذر زمان مجال با احاطه بیشتر و همینطور دستیابی تجارب بر روی گزینه و مقصود کلی وبسایت تان این امر قابلیت و امکان پذیر میباشد. همینطور موردنیاز وجود ندارد که کلیه ۳۰۰۰ کلمه را یک باره ساخت و ساز نمایید. از بروزرسانی ها گوناگون به کار گیری فرمایید. به روز سایت نیز برای گوگل با التفات است.

ابزار Word Counter Plus یک پلاگین گوگل کروم است که با نصب آن بر روی مرورگرتان به راحتی با گزینش متن موردنظر و کلیک راست می‌توانید تعداد کاراکتر، تعداد کلمه و واژه را ملاحظه کنید.

یادگرفتن تایپ کردن محتوا,اصول تایپ کردن محتوا,تایپ کردن استراتژی محتوا

استعمال از تگ های heading
به کار گیری با صرفه از عناوین در تایپ کردن استراتژی محتوا، اساسی میباشد. تگ های هدینگ با بخش بندی متن، منجر افزایش خوانایی برای استفاده کننده می گردد. این تگ ها به ترتیب قیمت از H1 تا H6 می باشند. تگ های H4 تا H6 التفات خیلی کمی دارا‌هستند. نکته مهم اینکه، هر کاغذ شما تنها و می بایست یک تگ H1 داشته باشد. در تصویر پایین محل تگ H1 در وردپرس نماد داده گردیده‌است.

تایپ کردن ساخت محتوا,تایپ کردن محتوا,تایپ کردن محتوای seo گردیده

شما می‌توانید با استعمال تصاویر باصرفه، فولدر های گیف، لینک و پیوند های داخلی و فرنگی به محتوای کاغذ تان ارزش بدهید.

متن ویدیوی محتوای زمان بر یا این که کوتاه
کدام یکی از محتواها خوب می‌باشد: محتوای طولاتی یا این که محتوای کوتاه؟ در شرایطی که در پیشین بدین مساله تامل می کردید؛ خیلی ها می گفتند که خیر، محتوا می بایست منظور را برساند. این صحت دارد البته چنانچه از منظر سئو به محتواها نگاه کنیم، گوگل محتواهای وقتگیر خیس را بیشتر دوست دارااست. یعنی این که محتوای دربین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ واژه را بیشتر از ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه دوست دارد. الان شما میگویید که ای وای اینجانب الان چه طوری باید ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ واژه را بنویسم. نمی شود!!!! خودت را از دره بیانداز ذیل!!

چنانچه می‌خواهید که بهینه سازی را به صحت جاری ساختن نمائید می بایست بهایش را بپردازید؛ و یک محتوای هدفمند و عالی میان همین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ را ساخت‌و‌ساز فرمایید. در صورتی نکاتی را بهت می‌گویم را رعایت کنی، هیچ کاری ندارد خیالت وارفته باشد. با اینجانب باش تا خاطر بگیری که چگونه محتوای ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ ساخت کنی که هم seo باشد و هم مطلوب برای استفاده کننده.

محتوای فی مابین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه و واژه را با یکسری trick می‌توانید انجام بدهید و یک محتوای مطلوب بشود. اولی نکته چیست؟

او‌لین نکته این میباشد که؛ از تصاویر استفاده نمائید. یعنی دو الی سه تصویر برای این محتوا بایستی داشته باشید. حواستان باشد که تصاویر را تزئینی نگذارید. تنها صرف این نباشد که یک تصویری داخل کاغذ باشد. تصاویر را در بین محتواها به کارگیری نمائید و برای تفهیم کردن گزینه از تصویر استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.