استراتژی موفق در SEO Off Page

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

استراتژی موفق در SEO Off Page

۶ بازديد
سئو آف پیج که به بهینه سازی سئو off-page دارای اسم و رسم است جزء یکی از موادسازنده های اصلی سئو سایت محسوب میشود. حتما شنیده اید که می‌گویند لینک و پیوند سازی یک کدام از بخش های اصلی offpage هست، ولی لزوما و برخلاف تصور اکثر زمان ها دستیابی و کارها آحاد سئو خارجی نیست. اکثری سئوی خارج از شیت را مترادف با لینک سازی می دانند، آیا واقعا چنین می باشد؟

در‌این نوشته ی علمی میخواهیم به‌این بپردازیم که آیا تمامی کسب و کارها موردنیاز است به سئو خارجی بپردازند یا توجه کردن به بهینه سازی داخلی برای بهینه سازی وب سایت کفایت می کند. چه استحصال و کارهایی در چه اندازه نیاز دارا هستند که به سئو آف پیج بپردازند و اینکه سئو آف پیج دربرگیرنده چه مباحثی است. درپی به پاسخ تک تک این سوال ها می پردازیم تا بتوانیم شما را در راستای رئیس سئوی آف پیج وبسایتتان موعظه کنیم

الگوریتمی که گوگل برای جایگاه بندی محتوا به کار گیری می کند، در واقع داده هایی را نماد می دهد که حاصل از مطالعه کارداران جایگاه بندی موتور جستجو هست و عوامل مرتبط با سئو آف پیج بیشتر از ۵۰ درصد روی عوامل جایگاه بندی گوگل تاثیر می گذارد. اینجاست که لینک سازی و offpage seo گاها مهمتر می‌باشد seo داخلی میگردند.



سئو آف پیج چیست


شما می‌توانید مجموع بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید، اما تنها دلیلی که آنها به سایت شما بازگشت می کنند این می باشد که توسط گوگل معرفی می شوید و گوگل به آنها میگوید که شما برای آنها منبع خوبی هستید. اینکه شما بتوانید اتکا گوگل را به خود جلب نمائید در seo عنایت بالایی دارااست و ترازو بازدید شمارا بالاتر می برد. البته شما هم می توانید از این ترافیک به دست آمده از طریق جستجوی ارگانیک در راستای مقاصد خود به کار گیری کنید و محصولاتی را به آنها ارائه دهید که کاربران به آنان عشق و علاقه مند هستند.

ولی برای آنکه بتوانید در این قدم موفق باشید نیاز دارید از متخصص بهینه سازی وب سایت خود بخواهید مواردی را رعایت کند تا بیشتر و بهتر به جذب مخاطبان شما کمک کند. مثلا:

قبل از نوشتن فکر کنید و هدف خودتان را معین کنید
یک ساختار محتوای مخصوص خود را ایجاد کنید
تحقیق درباره عبارات کلیدی را در راءس کار خود قرار دهید
محتوایتان باید آیتم پسند مخاطب باشد
محتوایتان باید دارای عنوان جذاب و هدفمند باشد و پاراگراف بندی مشخصی داشته باشد
محتواهای شما می بایست دارای پیوند داخلی به مطالب پیشین باشد
برای تکثیر محتوا هایتان طراحی برنامه دقیق داشته باشید
سئو خارجی، تجسم هر تلاشی می‌باشد که یک کارشناس سئو در سوا وب سایت برای بهبود سکو بندی موتور جستجو (گوگل) اعمال میدهد. لینک سازی نصیب بزرگی از این مورد می‌باشد، اما دنیای لینک سازی بسیار پهناور تر از آن می‌باشد که بتواند در یک محتوا بگنجد.



بهینه سازی داخلی در مقابل سئوی خارجی
بهینه سازی داخلی چیزی هست که شما بر آن در اختیار گرفتن کاملی دارید، در حالی که همیشه در امر بهینه سازی OFF PAGE این چنین نیست. شما در مراحل سئو داخلی باید به مجموعه ای از مقررات و اصول پایبند باشید اما بهینه سازی داخلی ممکن می باشد دنیای نامنظمی را در تصور شما باشد. ولی این تفکری می‌باشد که اکثر وقت ها متخصصین بهینه سازی دارا‌هستند.

حتما تا به فعلا به این سود رسیده اید که تکنیکی که در سئو آف پیج ایفا می کنید نمی دانید که دقیقا منجر می‌شود شما در کدام رده در صفحه نتایج جستجو قرار بگیرید! در صورتی‌که به این منفعت نرسیده اید احتمالا با رقیب های سرسختی روبه رو نبوده اید. اما آنچه همیشه در offpage مطرح میشود این سوال هست که آیا تمامی چیز به طور کاملً زیر کنترل شماست؟ اگر پاسخ شما به این منفی باشد، به احتمال زیاد از سئوی آف پیج سخن میکنید.

فرق سئو داخلی با سئو خارجی چیست؟
همانطور که درباره سئو داخلی تصورهای غلطی وجود دارد مانند اینکه سئو داخلی تنها سئو محتواست و تکرار کلمه کلیدی در متن، قرار دادن آن در محتوا، تایتل، تگ alt عکس و...

درباره offpage seo هم چنین تصور غلطی وجود دارد و اکثر وقت ها کسب و کارها یا حتی مدیرهای مارکتینگ یک وب سایت فکر می‌کنند کسی که از سئوی آف پیج سخن می کند فقط دارااست درباره بک لینک و پیوند سخن میزند. اما همگی متخصصین بهینه سازی به واقعه اعتقاد می گویند خیر فقط لینک سازی نیست.

بهینه سازی داخلی رویدادی تحلیلی و خلاقانه است که در جهت بهبود مشاهده وبسایت توسط موتورهای جستجو آیتم استفاده قرار میگیرد.what is seo  در واقع آنچه باید در سئو داخلی بدانید بسیار متنوع می باشد به دلیل آن که بایستی صفحه ها سایت شما طوری باشد که بتوانید به کل سوال های استفاده کننده پاسخ نه بدهید.

بهینه سازی داخلی بسیار فراتر از محتوا می باشد دقیقا تصویری که برخلاف تصور عموم است.سئو در مشهد  در مرحله اول لازم می باشد که محتوای خود را بسازید ولی به این مراد نیست که کل فرایندی که شما باید برای سئوی داخلی بپردازید محتوا و سئو محتواست.

موردنیاز هست بدانید که سئو داخلی بیشتر از مواردی که گفته می شود به مفاد فنی وبسایت گره خورده هست. در حالی که سئوی خارجی خارج از وب سایت شما بیشتر به‌این می‌پردازد که چطور به تارنما شما آتوریتی اضافه کند، حتی رتبه تارنما شما را افزایش دهد یا اینکه چطور شما را بوسیله سایت های معتبر به کاربران نام گذاری کند.
براین اساس، با وجودی که سخن زدن از تأثیر نسبی این دو گروه تکنیکی، منطقی و قابل شعور می‌باشد،رایا پارس  اما بایستی همواره به خیال داشته باشیم که سئو داخلی و سئو خارجی کامل کننده یکدیگر می باشند و موتورهای جستجو چنین تفکیکی را قائل نیستند و این دعوا، صرفاُ یک طبقه بندی است.

هر دو روش seo یعنی seo داخلی و offpage هیچ کدام نسبت به دیگری برتر نیستند، یعنی برای به فایده نشستن بهینه سازی وبسایت خود، باید به پیاده‌سازی هر دو عنصر دقت کافی داشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.