۲۰ باور خطا seo ۲۰۱۸ که می بایست آنان را رخنه‌ فرمائید

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

۲۰ باور خطا seo ۲۰۱۸ که می بایست آنان را رخنه‌ فرمائید

۶ بازديد
۲۰۱۸ می‌باشد.seo ۲۰۱۸ شاید در اساس با سال‌های قبلی تفاوتی نداشته باشد ولی اساسی آن می باشد که شما ایرادات سال های قبل را در به روز رسانی تارنما خویش مرتکب نشوید. اشتباهاتی که بسیاری از صفحات اینترنتی در سال ۲۰۱۸ به آن دچارند. با بازرسی بی نقص این نوشته‌ی علمی شما کارداران بسیار کلیدی برای برتری صفحه خویش در سال ۲۰۱۸ به دست می آورید.
این مقاله ترجمه‌ای می‌باشد از سایت هاب‌اسپات با تیتر “بهینه سازی myths you should leave behind in 2018 ۲۰ “که عملکرد گردیده‌است
گردیده است
گردیده‌است
شد‌ه‌است
شد‌ه‌است
به طور یک نوشته‌علمی بی نقص و باکم‌ترین تغییرات در مشت شما قرار بگیرد. سئو در مشهد نوین مارکتینگ مقاله‌ها مرجع بهینه سازی تارنما ، گوگل ادوردز، ساخت سایت و مارکتینگ را به طور مداوم ترجمه می‌نماید و منتشر می‌سازد.

این نوشته‌ی‌علمی سوالاتی از این دست را جواب می گوید :

آیا در بهینه سازی ۲۰۱۸ ما باید خویش سایتمان را به گوگل معرفی کنیم ؟
نشر محتوا خوب میباشد یا این که پیوند سازی بیشتر ؟
آیا راز نگاری SSL روی سئو ۲۰۱۸ تارنما تأثیر داراست؟
سود‌ای که از سئو می‌بریم چقدر عنایت داراست ؟
آیا توضیحات متا بر جایگاه‌بندی کاوش اثر متعددی دارد؟
انطباق کلمات کلید باید در چه حدی باشد ؟
بهینه سازی در سال ۲۰۱۸ چه پاپ آپی را مزاحم می‌داند؟
تأثیر الگوریتم رنک برین در سئوی ۲۰۱۸ چیست ؟
انباشتگی عبارات کلید چه بلایی به رمز وب سایت شما می‌آورد
تگ های هدینگ مانند H1 در محتوای شما چه نقشی جاری ساختن می‌نماید؟
صفحه اصلی خلوت عالی است یا این که به هم ریخته و کدام یک در سئو ۲۰۱۸ بیشتر تأثیر می‌گذارد؟
و ده‌ها پرسش از این دست.

مهم ترین موضوعاتی که در این مقاله به آن اشاره شد‌ه‌است آنهایی می باشند رایا پارس  که سایت‌های فارسی زبان در seo ۲۰۱۸ خویش هنوز ملاحظه نمیکنند و از همین طریق ضربات بسیار متعددی را متحمل می شوند.

۱. seo ۲۰۱۸ جایی برای چگونگی هست خیر کمیت
در زمان این نوشته‌علمی در بخش اعظمی از فصل‌ها بدین نکته اشاره گردیده است که از کمیت وب سایت خویش بکاهید و بر چگونگی آن بیفزایید. این اصلی می باشد که از اولِ پیدایش مقوله seo بارها و بارها گوگل و متخصصان غیر فارسی لهجه بهینه سازی به آن اشاره کرده‌اند؛ بالا بردن چگونگی مقاله‌ها، صفحه های فرود سایت، بالا بردن چگونگی پیوند‌های ورودی به سایت و همین طور بالا بردن چگونگی لینک و پیوند‌های داخلی سایت؛ همه و کلیه در seo ۲۰۱۸ به شدت مؤثر میباشد. در توصیه‌هایی که نوین مارکتینگ برای سئوی تارنما‌های اهل ایران اخذ می‌نماید مطرح ترین چالش همین آیتم می باشد چون صاحبان حصول و امور به شدت بر روی کمیت وب سایت خویش تأکید می‌نمایند و این در حالی میباشد که چگونگی وبسایت از هر چیز دیگری قادر است برای آن‌ها مفیدتر باشد.

یکی از دلایلی که در نوین مارکتینگ مقالاتی مانند ۲۰ اعتقاد و باور نادرست در seo ۲۰۱۸ منتشر می‌شود what is seo  همین تمدن سازی برای کیفی نگری به سایت‌هایی هست که در گویش فارسی منتشر می گردد. لطفا حتما مباحث کیفی این نوشته‌علمی را بخوانید



۲. کاغذ خلوت یا این که کاغذ نامرتب کدام یک بهتر میباشد
این یکی‌از بزرگ‌ترین خطاها صفحات فارسی گویش هرج و مرج کلافه کننده آن‌هاست. در این نوشته‌علمی در اعتقاد و باور خطا ۱۰ به آن اشاره گردیده‌است. این حقیقتی میباشد که صفحه ها اینترنت فارسی لهجه چه از نظر seo ۲۰۱۸ چه در سال های قبل به شدت نامرتب‌اند. در هر کناره‌ای از صفحات اینترنت فارسی یک بنر در فعلا چشمک زدن است و یک پاراگراف در فعلا عرض‌اندام. موقتی آن که در صفحه های اینترنت غیر فارسی گویش به ویژه صفحه ها در بین‌المللی کاملا بر عکس این آیتم کار میگردد. گوشه و کنار عظیمی مانند دراپ جعبه برای ورود برگه‌ای به شدت خلوت دارد.

خلوت کردن صفحه های اول تارنما شاید در نگاه نخستین به درآمد دستیابی و کارهایی که‌این صفحه ها برای آنان پیاده سازی شده است، لطمه بزند. اما شما با این کار به تعیین مخاطب خویش احترام می‌گذارید. این جنبش اما منجر میگردد که شما بر محصولی که از روش تارنما خویش به دست بازدیدکننده می‌رسانید تمرکز کنید و به بهبود چگونگی کالا خویش بپردازید. بازهم می بینید اینجا هم پای چگونگی به بین آمد؟! قبلا گفتم که سئو ۲۰۱۸ سئوی چگونگی هست موقتی می بایست بیان کنم اینترنت ۲۰۱۸ اینترنت چگونگی می‌باشد.

۳. اهمیت کلیت سئوی ۲۰۱۸ بر نکات مهم جزئیات و کلیات
هدرهای سایت شما به چه شکل هست؟ تعدادی تا h2 در شیت دارید؟ چگالی عبارات کلیدی چقدر است؛ یک‌سری پیوند از کاغذ به صفحه های دیگر داده اید؛ انکرتکست لینک و پیوند‌های شما چه اندازه میباشد؟ این ها چقدر التفات دارند؟ چقدر مهم هست که متن شما ۹۰۰ یا این که ۱۱۰۰ واژه هست. شاید برای مولف شما اصلی باشد، چون در قبال هر یک واژه و کلمه بیشتر پول بیشتری از شما میگیرد اما برای بهینه سازی ۲۰۱۸ و گوگل در سال ۲۰۱۸ این موضوعات چندان مهم وجود ندارد. اما هنوز کاملا بی‌ا‌همیت نشده میباشد البته در بهینه سازی ۲۰۱۸ این موضوعات مداقه خویش را آهسته آهسته از دست میدهند و از سوی دیگر موضوعاتی که کلیت متن را در بر می گیرند، برجسته خیس می گردند. این واقعیتی هست که گوگل هر روز با هوش خیس می‌شود و هر روز گمراه کردن گوگل سخت خیس می شود. گول زدنی که با متنی در ظواهر خوشگل با هدرها و انکرتکست‌ها و لینک‌های خوش قواره و در درون کش دار و بی‌محتوا و ملال آور شکل می‌پذیرد.

۴. فیچر اسنیپت در اینترنت فارسی
نوین مارکتیگ مرجع تخصصی seo و ادوردز در کشور‌ایران میباشد از این رو جدیدترین مقالات را برای سئو ادوردز و مارکتینگ در وبلاگ خویش منتشر می نماید. شما می‌توانید دیگر مقاله ها وبلاگ نوین مارکتینگ را در این مورد تحقیق کنید .

اینجانب در اینجا بعضا از مباحث این نوشته‌ی‌علمی را برای تارنما‌های فارسی بازگو کردم. حیث شما چیست؟ با ما بین بگذارید و کامنت بگذارید به خصوص در شرایطی‌که یک اینترنت مستر حرفه‌‌ای هستید. درانتظار نظریات شما هستیم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.