دست اندرکاران موءثر در از در میان رفتن دارایی خزش وبسایت

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

دست اندرکاران موءثر در از در میان رفتن دارایی خزش وبسایت

۸ بازديد
آن گاه که صفحه ای در وبسایت خویش منتشر می کنید، بر پایه ی میزان دارایی ای که گوگل برای رسیدگی وبسایت شما در حیث گرفته می‌باشد، صفحه های تان به وسیله ربات های گوگل خزش یا این که اصطلاحا کرال crawl می شوند. به بودجه ای که گوگل برای تحقیق صفحه های یک وبسایت در حیث می‌گیرد، میزان دارایی خزش یا این که کرال بادجت گفته میگردد. بدین ترتیب اگر که وب سایت شما از میزان دارایی خزش مقداری بهره مند باشد، ربات های گوگل صفحه های وبسایت شما را دیرتر به یوزرها اکران داده میدهد. فرض فرمایید محتوایی در سایت خویش منتشر کنید، البته به جهت سرعت تحت خزش صفحه های قبل از آن که گوگل محتوای وبسایت شما‌را بخواند، فرد دیگری آن را اسکن نماید و در وبسایت
وب سایت
تارنما
وبسایت
سایت
خویش قرار دهد. در اینگونه قوانینی ممکن است گوگل محتوای شما که مهم است را نادیده گرفته و محتوای کپی گردیده را مهم بداند.سئو در مشهد  فعلا متوجه شدید که ارتقا بودجه خزش چرا التفات ویژه دارااست

چه چیزهایی باعث از میان رفتن بودجه خزش می‌گردد؟

یکسری عوامل و خطاها وجود دارند که باعث از دربین رفته بودجه خزش وبسایت می‌شوند. شما می‌توانید با شناسایی و از فی مابین بردن آنان Crawl Budget وبسایت خویش را ارتقا دهید. درپی شما را با مشکلاتی که سبب از در بین رفتن میزان دارایی خزش میگردد، آشنا می‌کنیم.
محتواهای تکراری در وبسایت
بعضی وقتها ممکن میباشد به خطا محتواهای تکراری در سایت تان به وجود بیاید. رایا پارس ربات های خزنده گوگل همگی صفحه ها اعم از تکراری و غیر تکراری را بازرسی می نماید. در شرایطی که که محتوای اسکن و تکراری در وبسایت شما وجود داشته باشد، دارایی خزش تان صرف آن‌ها می شود و صفحه های اصلی دیگر بوسیله ربات ها تفحص نخواهند شد. شما می‌توانید برای از در بین بردن صفحات تکراری، ریدایرکت ایفا دهید.
سرعت زیر بارگذاری صفحات
یکی از سایر از دست اندرکاران موثر بر کراول باجت، سرعت پایین بار گذاری صفحات می باشد. what is seo از نگاه ربات های گوگل صفحاتی که از سرعت بار گذاری پایینی بهره مند می‌باشند، نمی توانند نیاز یوزرها را برطرف نمایند. در شرایطی‌که که مجال لود صفحات تارنما بیش از تعدادی ثانیه ارتفاع بکشد، تجربه کاربری بازدیدکنندگان زخم می بیند و سبب کاهش نرخ تبدیل می گردد. همینطور سرعت لود مطالب یک شیت منجر میشود ربات های گوگل تعداد صفحه های کمتری از وب سایت شما را رسیدگی نمایند. بدین ترتیب دارایی خزش کاهش مییابد.
fXOT2aTNop8EdEkgXix9nvk8qsFVWZB0CR3DJTCS.png
وجود محتواهای بی چگونگی
یک‌سری صفحه ها در سایت وجود دارند که از لحاظ محتوایی بی چگونگی بوده و برای ربات های گوگل بی بها می‌باشند. این صفحات مشتمل بر شیت سبد خرید، نام نویسی، صفحات وبلاگ و … می‌گردد. شما می بایست از چشم شدن این صفحه های بوسیله گوگل غربت نمائید یا این که در شکل امکان آنان‌را حذف نمایید. این صفحه های برای ربات های گوگل جذابیتی ندارد و همین مورد سبب از دست رفتن Crawl Budget وب سایت تان می گردد.
لینک و پیوند سازی نامناسب صفحات
یکی موردها بسیار مهمی که در دارایی خزش تارنما شما اثر می‌گذارد، لینک و پیوند سازی داخلی صفحه های میباشد. لینک سازی داخلی سبب ساز میگردد تا‌زمانیکه ربات وارد صفحه می شود و به کراول آن می پردازد، با دیگر صفحه ها مرتبط وب سایت تان نیز روبرو شود. براین اساس تعداد صفحاتی که خزش میشوند، ارتقا مییابد. اما این به معنای پیوند سازی غیراصولی و نامرتبط در صفحه ها وجود ندارد، به این دلیل که پیوند سازی داخلی باید بر اساس نیاز کاربر شکل گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.