سفارش گوگل چه‌طور فعالیت می کند؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

سفارش گوگل چه‌طور فعالیت می کند؟

۱۶ بازديد
سرچ‌هایی که تا قبل از این جاری ساختن داد‌ه‌اید. در‌صورتی‌که وارد اکانت گوگل خود شوید و در بخش Web & App Activity  آیتم مورد نظر را روشن کنید، میتوانید تاریخچه جست و جو با اکانت مربوطه خود را ببینید.
مواردی کاربران دیگر جستجو کرده‌اند. این قادر است دربرگیرنده جستجو عبارت ها و موضوعات ترند و دوست داستنی روز باشد.
به همین ترتیب، این پیش‌ بینیها در ابتدایی‌ترین سطح اتومات می‌کنند. با این موقتی، مفاد بسیار بیشتری در‌این الگوریتم گوگل دخیل می‌باشند.

توصیه  گوگل و گوگل ترندز
از مورد ها دیگری که برای Google Suggest  بسیار مهم می باشد،سئو در مشهد  بروز بودن مطالب و ترند بودن آن‌ها می‌باشد. خواسته از ترند بودن نوشته ی علمی، است، از جمله فرض نمائید امروز بازی استقلال و پرسپولیس میباشد. همه حاصل جست و جو شده در گوگل درباره‌ی با این مسابقه، ترند نامیده میگردند.

زمانی که یک کاربر حروفی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌کند، گوگل فرم داده ها را به سرورهای خود ارسال می‌کند که با این شغل حدس لغت ها بعدی و در نهایت لغات نزدیک به مقصود شما‌را نشان می‌دهد.

پیشنهادات با دقت به شرایطی که اغلب با واژه و کلمه کلیدی تایپ شده بوسیله مخاطب استفاده می گردد تمجید می گردد. این تابع بر طبق تکنولوژی AJAX فعالیت می‌کند که اجازه میدهد محتوای برگه را سوای نیاز به  لود مجدد آن تغییر‌و تحول دهید.

غرض گوگل جمعاًًَ با این عمل ، پیش بینی خلق و خوی کلی کاربران برای نماد دادن عبارات جستجو میباشد. مثلا، در شرایطی‌که “صندلی ماشین” اغلب در نصیب جستجو وارد شده می‌باشد، احتمالا این کلمه به صورت یک پرسش و پاسخ بوده ، که با واژه کلیدی “صندلی ماشین” آغاز می شود.

کاربرد سفارش گوگل برای سئو
از‌آنجا که پیشنهادات گوگل بر اساس عواملی مانند حجم جستجو و محبوبیت تعیین شده هست،رایا پارس  شما می‌توانید از آن‌ها برای پژوهش عبارات کلیدی خود و به ویژه برای تمجید غرض جستجو استفاده فرمایید.

ساخت مقاله با گزینش قصد استیناف کاربر
فرض نمایید هدف شما نوشتن یک نوشته ی علمی درباره نوتلا nutella است. سفارش گوگل میتواند با علامت دادن اینکه آیا کاربران به این برند علاقه‌مند می‌باشند یا خیر به شما کمک کند.

هنگامی که غرض مخاطب تعریف‌و‌تمجید شده است، آن گاه می‌توانید با تکمیل اتوماتیک به شغل خود ادامه دهید تا عبارات دیگر مربوط به همان واژه و کلمه کلیدی را پیدا کنید.

رئیس شهرت الکترونیکی
پیشنهادات  گوگل نیز یک روش بهتر برای رسیدگی تکامل شهرت شما در سطح وب میباشد. شما  میتوانید در عرض یک سری ثانیه  لغات کلیدی پیشنهاد شده با تمرکز به نام یکی از تولیدات خود و یا نام تجاری خود را در سطح اینترنت مشاهده کنید.

بنابراین، در صورتیکه متوجه شوید که پیشنهادات مربوطه به نام تجاری شما اغلب به وضعیت منفی مربوط می شود، به این مضمون‌ می باشد که رضایت  مشتریان نسبت به شما تحت می باشد.

پیشنهادهایی که در معرض مشاهده کرد نیستند
اصولا پیشنهادهای گوگل به معنای این است که شما می‌توانین خیلی سریع‌تر مواردی که میخواهید تایپ کرده به نتیجه مربوطه خود برسید.

البته مانند دیگر مواردی که گوگل ارائه داده می‌باشد، پیشنهادهای گوگل  نیز بدون نقص نیستند. این امکان وجود داراست که حدس های غیر مترقبه یا حرکت دهنده‌ای برای شما آرم داده گردد.

همچنین ممکن هست افراد پیشنهادهای گوگل را به عنوان واقعیت‌ یا عقاید مردم در لحاظ بگیرند. همچنین خیلی از پیشنهادهای گوگل باعث به ظاهر شدن محتواهای غیرقابل اتکا می شوند.

تقابل گوگل با محتوای غیرقابل باور
روش اولیه و مهم‌ترین شیوه این است که گوگل سیستم‌های خود را برای هجران از این راه باصرفه می‌کند و این کار سیاست جهانی را نیز نقض می‌کند.

طریق دوم هم این میباشد که در‌صورتی‌که سیستم‌های اتوماتیک گوگل پیش‌بینی هایی را مشاهده کنند که قوانین گوگل را نقض می‌کند، مجموعه‌های اجرایی خود را مکلف می‎‌کنند که بر اساس با این سیاست‌ها پیشبینی ها را حذف کنند.

توصیه گوگل و seo
قبل از استارت به بازرسی پیشنهادهای Google برای seo وب سایت، اعمال این سه شغل بسیار ضروری میباشد :

شروع از Google خارج شوید یا از شرایط ناشناس به کار گیری نمائید (Incognito Tab) تا مطمئن باشید سابقه جستجو شما بر پیشنهادهای شما تأثیر خاصی نمی‌گذارد.
اگر در مکانی غیر از محل جست و جوی مخاطبان مقصود خود می باشید، از  ******* ها به کار گیری فرمایید. مثلا: در صورتی موقتی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشید، اما بیشتر روی افراد بومی در آلمان تمرکز دارید، از *******هایی استعمال نمایید تا به حیث رسد که شما نیز در آلمان می‌باشید.
تنظیمات گویش خود را بروز فرمایید  تا مشابه تنظیمات زبانی شود که افراد در استفاده کننده مقصود شما می‌باشند.
ما می دانیم که الگوریتم‌های گوگل دائماً در فعلا تغییر تحول می‌باشند. برخی از تغییرات جزئی هستند و حتی ممکن هست مورد توجه بخش اعظمی از مدیران تارنما‌ها قرار نگیرند.

سایر به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل از اهمیت بیشتری منتفع بوده اند. به روزرسانی «MayDay» سال ۲۰۱۰ یک کدام از آن ها بود. در بین اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه سال ۲۰۱۰، بخش اعظمی از افراد شاهد افت ناگهانی بازدید وبسایت‌ها بودند که باعث وحشت بعضی از دارندگان سایت‌ها شد.

در این نوشته ی علمی الگوریتم MayDay و به روزرسانی‌های آن را به شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد تا در ارتباط آن بیشتر بدانید، پس در ادامه با ما یار باشید

به روزرسانی گوگل May Day چیست؟
به روزرسانی نخستین ماه مه تأثیر مهمی بر روی لغات کلیدی به اصطلاح دم بلند داشت در حالی که از لغات کلیدی کوتاه صرف لحاظ می شد. به گفته گوگل، غرض آن‌ها از این بروزرسانی الگوریتم ارتقاء کیفیت حاصل جستجو بود.

چه چیزی سبب ساز شده این الگوریتم، به روزرسانی بسیار ویژه‌ای داشته باشد؟ کلمات کلیدی طولانی و دم دراز ، به خصوص آن‌هایی که دارای سه و چهار واژه و کلمه هستند، بیشترین نرخ تبدیل را دارند. آنها سودآورترین و پردرآمدترین کلمه ها کلیدی در کسب و کار الکترونیکی به شمار میایند.

مقصود از به روزرسانی May Day چیست؟
قرار میباشد به روزرسانی الگوریتم May Day کیفیت نتایج جستجو را بهبود بخشد. برای اینکه این حادثه بیفتد، «کیفیت» یک صفحه برای جستجوهای چند کلمه و واژه‌ای دوباره احتساب میشود

صفحاتی که محتوای اختصاصی به فردی را ارائه نمی‌دهند یا محتوای آنان صرفا بی کیفیت می‌باشد یا به اصطلاح برای کاربر موءثر نیست، برای جستجوی دنباله وقت گیر از نتایج جستجو حذف میشوند، یا به طور دقیق، به پشت فایده جستجو منتقل میشوند صفحه ها این به روزرسانی بیشتر بر شرکت‌های «والا» تأثیر گذارده هست. طبق گفته گوگل، نتیجه ها بروزرسانی رضایت بخش میباشد.

seo تعدادی از دکان‌های اینترنتی را ذیل تأثیر این به روزرسانی قرار داده و به صورت کلی این دکان‌ها یک وجه مشترک پیدا کرده است، جایی که برای مثال موارد دیگر، نرخ پرش بسیار زیاد بود. براین اساس می‌توان فرض کرد که وقتی گوگل درباره‌ی کیفیت یک کاغذ تصمیم می گیرد، نرخ پرش یک سیگنال جایگاه‌بندی می‌گردد.

تأثیرات بروزرسانی May Day برای وبسایت‌های پایین تأثیر چیست؟
در بهره کاهش شدید بازدید، ناشی از حیف کردن رتبه‌بندی زمانبر فرصت در نتیجه ها جستجو، میزان مشاهده تارنما‌های ذیل تأثیر به طور محسوسی کاهش می یابد.

این دستور برای متخصصان جستجو که وقت و تلاش زیادی را برای شناسایی و اجرای اصطلاحات مؤثر جستجوی زمانبر فرصت در برخی از صفحات وب اختصاص داده‌اند، بسیار ناراحت‌کننده هست. برخی از مدیران وب سایت‌ها از کاهش این وضعیت وقت گیر فرصت در حدود ۱۵٪ خبر دادند.

اگر در یک صنعت رقابتی مانند تجارت الکترونیکی میباشید، این ضربه قابل توجهی است. در حالی که تغییرات الگوریتم واقعاً صنایع‌های خاصی را آیتم غرض قرار نمی‌دهند، ولی در بروزرسانی MayDay، وب سایت‌هایی که در ارتباط کسب و کار الکترونیکی بودند به شدت مورد آسیب قرار گرفتند.

در یک آیتم کسب و کار الکترونیکی، شما احتمالاً ده‌ها و یا صد‌ها گزینه گوناگون برای فروش دارید.

با وجود رقابت بسیار زیاد در جستجوی کلمه ها کلیدی مهم، مدیران سایت‌ها اکثر وقت ها اصطلاحات جستجوی دم بلند را در صفحه ها متاع خود گنجانده‌اند تا به مردم یاری کنند که مغازه خود را به صورت آنلاین پیدا کنند.

به کار گیری از کلمات کلیدی دنباله دار به خودی خود تاکتیک بهینه سازی «کلاه سیاه» نیست و بالعکس، استفاده صحیح از آنها حتی امروزه نیز می تواند بسیار موثر واقع باشد. «البته وقتی حرف از این استراتژی میشود، برخی از روش های خاکستری وجود خواهند داشت»

همه این‌ها به ارتباط لغات کلیدی دم بلند شما بر خواهد گشت. آیا آن‌ها واقعاً صفحه محصول شما‌را نشان می دهند یا صرفا تصرف ترافیکی هستند؟

در سال ۲۰۱۰، اکثری از وبسایت‌های کسب و کار الکترونیکی با سو به کارگیری از لغات کلیدی دم دراز، صفحه ها محصول را با اصطلاحات نا مفهوم مربوطه لبریز می‌کردند تا کوشش کنند صفحه های تولیدها خود را جالب کنند. این عمل مؤثر بود، امداد به مشتریان بالقوه در یافتن فروشگاه شما نیمی از همت در زمینه ی کسب و کار الکترونیکی خواهد بود.

حتی اگر کاربری به کاغذ‌ای از مال رسید که واقعاً در پی چیز دیگری بود، ممکن هست بماند و در صورتی دستکم در همان دسته‌ای بود که به‌دنبال آن بود مثل: جامه زنانه، لباس ورزشی، لباس مردانه و غیره، در اطراف دکان کلیک کند.

چرا گوگل این تفکر را می‌کند که MayDay ضروری میباشد؟
آیتم این میباشد که دارندگان مغازه‌های گوگل و بیزنس الکترونیکی، چیزهای کمی متفاوت را می‌خواهند. وبسایت‌های تجارت الکترونیکی میخواهند در صورت کوچکترین احتمال عشق به تولید ها خود، دقت مشتریان بالقوه را در نتیجه ها جستجوی خود جلب کنند.

با این موقتی، مقصود گوگل این است که به کاربران کمک کند دقیقاً آنچه را که جستجو می‌کنند را پیدا کنند. شاید به همین برهان می باشد که گوگل به روزرسانی MayDay را ضروری دانست، گرچه ما به طور قطعی این را نمی‌دانیم. همانطور که می‌دانیم، گوگل همیشه جزئیات این الگوریتم‌ها و دلایل آن ها را برای اجرای آن ها توضیح نمی‌دهد.

برای برخی از صاحبان وب سایت‌ها این الگوریتم‌های گوگل و به روزرسانی‌ها نا امید کننده میباشد و آنان این حیث را دارا هستند که این تغییرات گاهی تماماً خودسرانه هستند. این قابل فهم و شعور است، ولی گوگل کارایی نمی‌کند فقط برای سرگرمی با ما رمز و کله بزند.

سایر افراد نظریه‌پردازی کردند که تغییر و تحول الگوریتم MayDay برای این میباشد که سیستم ایندکس الگوریتم کافئین آن‌ها تخت‌گاز و جاری فعالیت بکند. محتوا در صورت با کیفیت و طولانی بودن روی هم رفته به نفع استفاده کننده و مدیریت وب سایت خواهد بود.

پیامدهای بلند زمان MayDay
گوگل آخر و عاقبت تأیید کرد که کلمه ها جستجوی دم دراز در به روزرسانی MayDay مقصود قرار گرفته‌اند، با این موقتی، آن‌ها هیچ گاه نگفتند که برهان آن کافئین میباشد یا خیر. در هر صورت، اکثری از به روزرسانی‌های الگوریتم از سال ۲۰۱۰، MayDay را دنبال کرده اند.

امروز، الگوریتم گوگل کاملاً گوناگون با آن فرصت میباشد. با این درحال حاضر، عصبانیت ناشی از این به روزرسانی در بعضا طوفان‌ها، تاثیری به یادماندنی در طرز برخورد متخصصان سئو با عمل خود داشته است.

اگرچه MayDay برای برخی از افراد بزرگتر از این‌ها بوده، البته تأثیرات این به روزرسانی به اندازه تغییرات الگوریتم قبلی یا بسیاری مفاد دیگر قابل توجه خاصی بوده میباشد.

به حیث می رسد به جای اینکه باعث کاهش عمده بازدیدهای ارگانیک وبسایت‌ها جمعاًًًَ گردد، صفحات غیروابسته را زیر تأثیر قرار داده است.

این ممکن هست خبرهای بدی را برای مدیران سایت‌ها که از مزایای عبارات کلیدی دم بلند با عملکرد بالا بهره‌مند میشوند به یار و همدم داشته باشد. «حداقل، درین موضوع، برای تارنما‌های آن‌ها کلاً نابود کننده نبوده است»

یک نکته که به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل در انجام آن موفقیت‌آمیز کرده است، راستگو نگه داشتن مدیران وب و متخصصان seo خود میباشد. مانند: بسیاری از اصلاحات الگوریتم دیگر، این افراد را مجبور می‌کند تا نگاهی به کیفیت مطالب و پیوندهای خود بیندازند.

در‌حالتی که MayDay فعالیت دیگری جاری ساختن نمی‌بخشید، این اولین یاداوری برای مدیران وب بود که هک‌های جستجوگرها در بهترین وضعیت همیشه یک راهکار کوتاه مجال خواهد بود. امروزه، به کارگیری از لغات کلیدی زمان بر در استراتژی سئو شما ایده بسیار نه می‌تواند باشد.

با این حال، محتوای شما باید به اندازه کافی کارکشته باشد که فارغ از آن‌ها نیز پررنگ و کامل باشد. MayDay به طور مؤثر اکثری از صفحه های با محتوای کوتاه را از نتیجه ها SERP، از فی مابین موفقیت.

بهره گیری و توده‌بندی
توصیه گوگل در نهایت به کاربران و مدیران وب خدمات اکثری را ارائه میدهد. این پیشنهادها با تمرکز به کلماتی جست و جو می‌شوند، عمل می‌کنند و نزدیک ترین حاصل را آرم می‌دهند.

همچنین ممکن میباشد سیستم‌های حفاظتی گوگل مانع از نمایش داده شدن بعضی لغت ها کلیدی شوند. در واقع، این موردها خصوصا در هنگام وارد کردن اسامی، اطلاعات بانکی و حریم شخصی بسیار حساس می‌باشند.

با این فعلا، به حیث اکثر کاربران این عمل گوگل بسیار پر ارزش بوده و  خوب می‌باشد که گوگل نیز  محتاطانه تر در اینباره کار کند. این محتاط فعالیت کردن مخصوصاً از این نگرش بهتر میباشد که جلوی ظاهر شدن اطلاعاتی که به حریم شخصی کاربران و موردها مشابه آسیب نمی‌زند.

همچنین درین مقاله همگی مواردی که به سفارش گوگل به عنوان مثال : طرز کارکرد سفارش گوگل، گوگل ترندز ، توصیه گوگل و سئو، ایجاد کرد نوشته‌علمی هدفمند و …. توضیح داده شدند.

در نهایت با همگی این تفاسیر می بایست بگوییم که سفارش گوگل از الگوریتم‌های بسیار کاربردی گوگل بوده و به کارگیری از آن و بر پایه ی ساختن خود با آن کاملا به نفع کاربران گوگل میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.