چهارشنبه ۱۶ آذر ۰۱ | ۱۰:۰۸ ۲۰ بازديد
کلمه کلیدی یا این که کلمه و واژه تمرکزی به اصطلاح برخی، کلمه و واژهای است که محتوای کاغذ یا این که پست شمارا به شایسته ترین وجه تعریف مینماید. این عبارت کاوش است که میخواهید برای آن با یک ورقه خاص مرتبهبندی فرمایید
فرمائید
فرمایید
نمائید
کنید
نمایید
؛ بدین ترتیب هنگامی اشخاص آن کلمه کلیدی یا این که عبارت را در گوگل یا این که موتورهای کاوشگر دیگر کاوش مینمایند، بایستی آن شیت را در اینترنتوبسایت شما پیدا نمایند.
به عنوان مثال شما یک اینترنتتارنما درباره گل و گیاه دارید: شما همگی نوع گل و گیاه را میفروشید. به عنوان مثال شما انواع گل و گیاه کاشانهای، فروش بونسای، گونه های درختچههای زینتی میفروشید؛ به این ترتیب شیت تیم بندی تولید ها درباره “مثلا بونسای” تشکیل داد کردهاید.
فعلا باید این سؤالات را از خویش بپرسید:
میخواهید برای چه نوع اصطلاحی پیدا شود؟
تفکرمی کنید عموم برای یافتن شما از کدام عبارات در موتورهای کاوش استفاده مینمایند؟
درخواست کاوش چه طور خواهد بود؟
ما کلمه “واژه و کلمه کلیدی” را مدام به کار گیری می کنیم. اما این بدان معنا وجود ندارد که تنها از یک واژه و کلمه تشکیلشده است. اکثری از اوقات از یک سری کلمه و واژه تشکیلشده است؛ براین اساس هنگام حرف راجعبه Keyword ها، در اکثری از وقت ها، منظور ما یک عبارت لغات کلیدی دم دراز به مکان فقط یک کلمه هست.
چرا لغات کلیدی اساسی میباشند؟
1- فهم و شعور بازار غرض یا این که مخاطبان خویش
پیش از اینکه نگران روش بازاریابی جنس یا این که سرویس ها خویش باشید، یااینکه چهطور ممکن است بازدیدکنندگان خویش را به اینترنتوبسایت خویش جذب کنید، آیا درک اینکه چهگونه استفاده کننده غرض شما تولیدها یا این که سرویس ها شمارا کاوش یا این که تفحص مینماید، موءثر نخواهد بود؟
رسیدگی کلمه ها کلیدی صرفا روش شعور بهتر بازار شما وجود ندارد، ولی مطمئناً قادر است مخاطبان شما را پرنور نماید، اینکه به چه شکل آنها جنس یا این که سرویس ها شمارا فهم و شعور مینمایند و میپندارند، مواقعی که برای آنها اساسی است و اینکه هرچند وقت یکتوشه Keyword یا این که عباراتی را کاوش مینمایند که مرتبط با کسب و کار شما باشد.
2- Keyword Research از بهینهسازی اینترنتوب سایت شما پشتیبانی مینماید
اگر می خواهید ترافیک وب سایت خویش را ارتقا دهید و میخواهید وب سایت شما باصرفه خواهد شد، آغاز باید بدانید که دوست دارید برای چه چیزی بهینه گردد.
برای ایفا این عمل می بایست درباره ی کیفیت جستجوی استفاده کننده موردنظر برای محصولات یا این که سرویس ها و تعداد دفعات کاوش (ماهانه یا این که هر ساله) در مورد جستجوهای مختلف مطالعه نمایید.
بعداز داشتن این داده ها، می توانید کلمه ها کلیدی یا این که عباراتی را که می خواهید سکوبندی فرمایید در حاصل موتور کاوش حق تقدمبندی نمائید. روش تقدمبندی هدف ها شما می بایست شروع به ترازو مرتبط بودن واژه و کلمه کلیدی با دستیابیوکار شما یا این که ارائه سرویس ها / محصول خاص باشد، اما همینطور بایستی کیفیت جستجوی اصطلاح و اصطلاحات مرتبط با آن و امکان استحصال آن (با دقت به رقابتی بودن اصطلاح) را نیز در لحاظ بگیرید.
هنگامی رسیدگی و حق تقدمبندی خویش را به پایان رساندید، میتوانید بهدنبال طریق با صرفهسازی تارنما خویش برای این اصطلاحات / عبارات باشید – در اینجا بایستی مختلف با یک سری سال پیش فعالیت فرمائید.
3- پژوهش ها واژه کلیدی برای انتخاب استراتژی محتوا
پژوهش ها کلیدواژه، دادههای بی نیاز درباره آنچه اشخاص (دیدهانداز) میخواهند راجعبه صنعت، محصولات و سرویس ها شما بدانند را مهیا مینماید.
چنانچه می دانید دیدهاندازهای شما بهدنبال چه اطلاعاتی میباشند، می توانید با سهولت بیشتری در اینترنتوبسایت خویش محتوا را ساخت کرده و نیازهای آنانرا برآورده کنید. به عبارتیطور که در ابتدا اشاره کردیم، کلمات کلیدی هنوز بسیار اساسی می باشند، البته این تغییر و تحول یا این که استعمال از لغات کلیدی در اینترنتتارنما شما میباشد که عوض شده است – و این با اجرای مستقیم با استراتژی بازاریابی محتوا و محتوای ورقه شما رابطه داراست.
در گذشته، چنانچه از لغات کلیدی در محتوای خویش و در بخشها حیاتی مانند برچسب تیتر ورقه و سرصفحه (H1) به کار گیری میکردید، ممکن بود در محتوای موردنظر توفیق حصول فرمایید.
امروزه، محتوای مرتبط و جذاب در ارتباط آن عبارات کلیدی یا این که عباراتی که باهدف استفاده کننده مطابقت و همخوانی داراست بسیار اساسی است، چون محتوای بی نیاز به بهبود تعامل و تبدیلها کمک مینماید، محتوای زمان برخیس و بی نیازخیس، میتواند نیازهای جستجوگر را برآورده نماید، به ویژه برای انواع مختلف کلمات کلیدی دنباله دار، چون محتوای شما به موضوعات کلانخیس موردعلاقه جواب میدهد و یا این که به آنان می پردازد.
پژوهش ها درست کلمات کلیدی میتواند به شما یاری دهد فهم درستی از محتوا (موضوعات، جزئیات و غیره) را درک کنید.
4- با صرفهسازی کانالهای اجتماعی
برای برخی از مشاغل همینکه صفحه های سایتشان با کلمات کلیدی متناسب با سرویس ها و محصول ها آن ها چشم گردد کافی هست. البته برای اکثر سازمانها، شما همینطور می بایست بقیه استراتژیهای از صمیم قلب seo مانند توسعه حضور اجتماعی خویش و تأثیر در ساخت پیوندهای فرنگی به صفحه ها اساسی وبسایت خویش را از منابع دارای اعتبار مربوط به صنعت، کالا یا این که سرویس ها خویش، پیاده نمائید.
علم که از پژوهش ها لغت ها کلیدی کسب کردهاید و به عبارتی کلمات کلیدی (کوتاه و بلند) که برای اینترنتوبسایت خویش تقدمبندی کردهاید، بایستی برای ساخت محتوای مرتبط و بی نیاز در سایتهای رسانههای اجتماعی (Facebook،instagram، LinkedIn، Twitter، YouTube، Google+) و همینطور وبسایتهایی مانند Yelp و هر تارنما دیگری اعم از وبسایتهای دایرکتوری نیز گزینه استفاده می باشد.
محتوای بی نیازخیس و به کارگیری مداوم از به عبارتی عبارات کلیدی هدفمند و همینطور پیوندهایی که به اینترنتوب سایت شما بازمیگردند، بر هدف ها سئو شما تأثیر مثبت میگذارد.
5- پژوهش ها عبارات کلیدی را میاقتدار برای PPC بهره برد
درصورتی که می خواهید کسی اینترنتسایت شما را از روش جستجوی ارگانیک برای لغت ها کلیدی یا این که کلمه ها خاص پیدا نماید، احتمالاً میتوانید از عبارات کلیدی و یا این که تبلیغات کلیکی (ppc) به کارگیری فرمایید.
برای بهبود تعامل و تبدیل استفاده کننده، لغت ها کلیدی که اشخاص هنگام جستجوی Google یا این که Bing روی آنها کلیک مینمایند بایستی کاملاً خاص و مربوط به تجارت یا این که سرویس ها شما باشند – اینکه پیوندی که روی آن کلیک مینمایند پیوندی مبلغی یا این که طبیعی باشد، باید صحیح باشد؛ بدین ترتیب، در صورتی در هرگونه PPC یا این که تبلیغات آنلاین کمپانی می کنید، بایستی بتوانید از پژوهش ها کلیدواژه خویش برای یکسری مراد به کار گیری فرمائید.
همه چیز در خصوص یوزرها شما می باشد
از منبع استارت فرمائید – مخاطبان شما چه افرادی می باشند؟ آنان در ادامه چه چیزی هستند که شما بتوانید برای آن ها تهیه و تنظیم نمایید؟ میتوانید با مفاهیم تعالیخیس استارت نمائید و برای یافتن آیتمهای لغات کلیدی تمرین نمائید.
بهتیترنمونه، درحالتی که کمپانی شما کاشی و سرامیک می فروشد و شما می خواهید در ادامه بازار بروید، برخی از مواقعی که یک مصرفکننده به دنبال کالایی مانند فرآورده شما میگردد چیست؟
ازآنجاکه مال خویش را به نیکی می شناسید، ممکن است فهرستی از خطوط ساخت و ساز، مدلهای کاشی ارائهگردیده ، رنگها ، شاید حتی اصطلاحاتی مانند “کاشی مقرونبهصرفه” ، “کاشی کیفیت خوب” یا این که “کاشی و سرامیک به مدل مرمر” را تهیه و تنظیم نمایید.
هیچیک از اینها ایدههای بدی نیستند، اما درصورتیکه مدتی را برای گفتمان با مخاطبان هدف خویش تخصیص دهید، ممکن است متوجه گردید که آن ها درباره مال شما متعدد فکرمیکنند. آن ها ممکن میباشد “کاشی مشابه سنگ”، “خرید کاشی بهشکل آنلاین” یا این که حتی “آیا خودم میتوانم کاشی نصب کنم؟” را کاوش نمایند.
بهبه جایاینکه تصور کنید که عموم پیرو چه میباشند، یه خرده در نظر گرفتن و گمان را بایستی کنار بگذارید و به دنبال سؤالات مستقیم از آنها باشید.
مطالعه
هنگامیکه ورودی مخاطبان غرض خویش را گردآوریآوری کردید و ایدهای را راجع به جستجوی اشخاص پیدا کردید، بایستی فهرستی از Keyword ها را برای غرض قرار دهید.
شیوههای مختلفی برای انجام پژوهش ها لغات کلیدی وجود داراست، بدین ترتیب شما بایستی ابزارهایی را پیدا فرمائید که برای شما مطلوبخیس باشند. یک آیتم بدون پول بهتر keywordtool.io میباشد. اصطلاحی مانند “کاشی و سرامیک” را وارد نمایید و به شما فهرستی از کلمات دربردارنده آن اصطلاح را میدهد. همینطور میتوانید از حیث نوار جستجوی Google وارد گردید و ملاحظه کنید هنگام تایپ کردن چه پیشنهادهای دیگری ظواهر میشود.
همینطور ابزارهایی وجود دارد که به شما یاری مینماید عبارات کلیدی مورداستفاده در رقابت خویش را کشف نمایید.سئو کار مشهد ابزارهایی مانند Open Site Explorer و SEMRush می توانند اصطلاحاتی را به شما نشان دهند که اشخاص کاوش کردهاند و همینطور اصطلاحات رقبای شما را ذکر نماید. فقط نشانی URL حریف خویش را وارد فرمایید و مشاهده کنید عموم از چه اصطلاحاتی برای لینک و پیوند به سایت حریف به کارگیری مینمایند.
بعد از داشتن فهرستی از کلمات کلیدی بالقوه، وقت آن میباشد که مشاهده کنید کدامیک بها فرصت گذاری را دارند. شما میتوانید از ابزارهای مختلفی برای این شغل استعمال نمایید، البته یک آیتم رایگان Google AdWords Keyword Planner میباشد.
میتوانید برای فراهم نمودن وسعت کاوش برای کل اصطلاحاتی که میخواهید مقصود قرار دهید، از آن به کارگیری کنید.کلاس خصوصی سئو مشهد Keyword Planner به شما می گوید که در ماه بهطور میانگین چه تعداد از اشخاص این کلمه ها را کاوش کردهاند.
میتواند سؤالات را بهتیتر ایدههای لغت ها کلیدی پیادهسازی فرمایید. درصورتیکه با سؤال مشتری استارت نمایید (“برای مثالً آیا می توانم کاشی را خودم نصب کنم؟”) میتوانید از آن بهتیتر سکوی پرشی به کارگیری فرمائید تا Keyword های بیشتری پیدا نمائید.کلاس حضوری سئو مشهد غرض این است که عبارات کلیدی را پیدا فرمایید که برای گروه عظیمتری از یوزرها که به عبارتی سؤال را داراهستند مرتبط باشد.
به خاطر داشته باشید که میخواهیددوره خصوصی سئو مشهد خویش را تحت عنوان یک سهیم در پروژه آنان قرار دهید. ارائه محتوایی که به سؤالی مانند “آیا خودم می توانم کاشی نصب کنم؟” خیر فقط مصرفکننده را آموزش می دهد، بلکه فرصتی را برای وی مهیا مینماید تا با تارنما شما بیشتر تعامل برقرار نماید.
فرمائید
فرمایید
نمائید
کنید
نمایید
؛ بدین ترتیب هنگامی اشخاص آن کلمه کلیدی یا این که عبارت را در گوگل یا این که موتورهای کاوشگر دیگر کاوش مینمایند، بایستی آن شیت را در اینترنتوبسایت شما پیدا نمایند.
به عنوان مثال شما یک اینترنتتارنما درباره گل و گیاه دارید: شما همگی نوع گل و گیاه را میفروشید. به عنوان مثال شما انواع گل و گیاه کاشانهای، فروش بونسای، گونه های درختچههای زینتی میفروشید؛ به این ترتیب شیت تیم بندی تولید ها درباره “مثلا بونسای” تشکیل داد کردهاید.
فعلا باید این سؤالات را از خویش بپرسید:
میخواهید برای چه نوع اصطلاحی پیدا شود؟
تفکرمی کنید عموم برای یافتن شما از کدام عبارات در موتورهای کاوش استفاده مینمایند؟
درخواست کاوش چه طور خواهد بود؟
ما کلمه “واژه و کلمه کلیدی” را مدام به کار گیری می کنیم. اما این بدان معنا وجود ندارد که تنها از یک واژه و کلمه تشکیلشده است. اکثری از اوقات از یک سری کلمه و واژه تشکیلشده است؛ براین اساس هنگام حرف راجعبه Keyword ها، در اکثری از وقت ها، منظور ما یک عبارت لغات کلیدی دم دراز به مکان فقط یک کلمه هست.
چرا لغات کلیدی اساسی میباشند؟
1- فهم و شعور بازار غرض یا این که مخاطبان خویش
پیش از اینکه نگران روش بازاریابی جنس یا این که سرویس ها خویش باشید، یااینکه چهطور ممکن است بازدیدکنندگان خویش را به اینترنتوبسایت خویش جذب کنید، آیا درک اینکه چهگونه استفاده کننده غرض شما تولیدها یا این که سرویس ها شمارا کاوش یا این که تفحص مینماید، موءثر نخواهد بود؟
رسیدگی کلمه ها کلیدی صرفا روش شعور بهتر بازار شما وجود ندارد، ولی مطمئناً قادر است مخاطبان شما را پرنور نماید، اینکه به چه شکل آنها جنس یا این که سرویس ها شمارا فهم و شعور مینمایند و میپندارند، مواقعی که برای آنها اساسی است و اینکه هرچند وقت یکتوشه Keyword یا این که عباراتی را کاوش مینمایند که مرتبط با کسب و کار شما باشد.
2- Keyword Research از بهینهسازی اینترنتوب سایت شما پشتیبانی مینماید
اگر می خواهید ترافیک وب سایت خویش را ارتقا دهید و میخواهید وب سایت شما باصرفه خواهد شد، آغاز باید بدانید که دوست دارید برای چه چیزی بهینه گردد.
برای ایفا این عمل می بایست درباره ی کیفیت جستجوی استفاده کننده موردنظر برای محصولات یا این که سرویس ها و تعداد دفعات کاوش (ماهانه یا این که هر ساله) در مورد جستجوهای مختلف مطالعه نمایید.
بعداز داشتن این داده ها، می توانید کلمه ها کلیدی یا این که عباراتی را که می خواهید سکوبندی فرمایید در حاصل موتور کاوش حق تقدمبندی نمائید. روش تقدمبندی هدف ها شما می بایست شروع به ترازو مرتبط بودن واژه و کلمه کلیدی با دستیابیوکار شما یا این که ارائه سرویس ها / محصول خاص باشد، اما همینطور بایستی کیفیت جستجوی اصطلاح و اصطلاحات مرتبط با آن و امکان استحصال آن (با دقت به رقابتی بودن اصطلاح) را نیز در لحاظ بگیرید.
هنگامی رسیدگی و حق تقدمبندی خویش را به پایان رساندید، میتوانید بهدنبال طریق با صرفهسازی تارنما خویش برای این اصطلاحات / عبارات باشید – در اینجا بایستی مختلف با یک سری سال پیش فعالیت فرمائید.
3- پژوهش ها واژه کلیدی برای انتخاب استراتژی محتوا
پژوهش ها کلیدواژه، دادههای بی نیاز درباره آنچه اشخاص (دیدهانداز) میخواهند راجعبه صنعت، محصولات و سرویس ها شما بدانند را مهیا مینماید.
چنانچه می دانید دیدهاندازهای شما بهدنبال چه اطلاعاتی میباشند، می توانید با سهولت بیشتری در اینترنتوبسایت خویش محتوا را ساخت کرده و نیازهای آنانرا برآورده کنید. به عبارتیطور که در ابتدا اشاره کردیم، کلمات کلیدی هنوز بسیار اساسی می باشند، البته این تغییر و تحول یا این که استعمال از لغات کلیدی در اینترنتتارنما شما میباشد که عوض شده است – و این با اجرای مستقیم با استراتژی بازاریابی محتوا و محتوای ورقه شما رابطه داراست.
در گذشته، چنانچه از لغات کلیدی در محتوای خویش و در بخشها حیاتی مانند برچسب تیتر ورقه و سرصفحه (H1) به کار گیری میکردید، ممکن بود در محتوای موردنظر توفیق حصول فرمایید.
امروزه، محتوای مرتبط و جذاب در ارتباط آن عبارات کلیدی یا این که عباراتی که باهدف استفاده کننده مطابقت و همخوانی داراست بسیار اساسی است، چون محتوای بی نیاز به بهبود تعامل و تبدیلها کمک مینماید، محتوای زمان برخیس و بی نیازخیس، میتواند نیازهای جستجوگر را برآورده نماید، به ویژه برای انواع مختلف کلمات کلیدی دنباله دار، چون محتوای شما به موضوعات کلانخیس موردعلاقه جواب میدهد و یا این که به آنان می پردازد.
پژوهش ها درست کلمات کلیدی میتواند به شما یاری دهد فهم درستی از محتوا (موضوعات، جزئیات و غیره) را درک کنید.
4- با صرفهسازی کانالهای اجتماعی
برای برخی از مشاغل همینکه صفحه های سایتشان با کلمات کلیدی متناسب با سرویس ها و محصول ها آن ها چشم گردد کافی هست. البته برای اکثر سازمانها، شما همینطور می بایست بقیه استراتژیهای از صمیم قلب seo مانند توسعه حضور اجتماعی خویش و تأثیر در ساخت پیوندهای فرنگی به صفحه ها اساسی وبسایت خویش را از منابع دارای اعتبار مربوط به صنعت، کالا یا این که سرویس ها خویش، پیاده نمائید.
علم که از پژوهش ها لغت ها کلیدی کسب کردهاید و به عبارتی کلمات کلیدی (کوتاه و بلند) که برای اینترنتوبسایت خویش تقدمبندی کردهاید، بایستی برای ساخت محتوای مرتبط و بی نیاز در سایتهای رسانههای اجتماعی (Facebook،instagram، LinkedIn، Twitter، YouTube، Google+) و همینطور وبسایتهایی مانند Yelp و هر تارنما دیگری اعم از وبسایتهای دایرکتوری نیز گزینه استفاده می باشد.
محتوای بی نیازخیس و به کارگیری مداوم از به عبارتی عبارات کلیدی هدفمند و همینطور پیوندهایی که به اینترنتوب سایت شما بازمیگردند، بر هدف ها سئو شما تأثیر مثبت میگذارد.
5- پژوهش ها عبارات کلیدی را میاقتدار برای PPC بهره برد
درصورتی که می خواهید کسی اینترنتسایت شما را از روش جستجوی ارگانیک برای لغت ها کلیدی یا این که کلمه ها خاص پیدا نماید، احتمالاً میتوانید از عبارات کلیدی و یا این که تبلیغات کلیکی (ppc) به کارگیری فرمایید.
برای بهبود تعامل و تبدیل استفاده کننده، لغت ها کلیدی که اشخاص هنگام جستجوی Google یا این که Bing روی آنها کلیک مینمایند بایستی کاملاً خاص و مربوط به تجارت یا این که سرویس ها شما باشند – اینکه پیوندی که روی آن کلیک مینمایند پیوندی مبلغی یا این که طبیعی باشد، باید صحیح باشد؛ بدین ترتیب، در صورتی در هرگونه PPC یا این که تبلیغات آنلاین کمپانی می کنید، بایستی بتوانید از پژوهش ها کلیدواژه خویش برای یکسری مراد به کار گیری فرمائید.
همه چیز در خصوص یوزرها شما می باشد
از منبع استارت فرمائید – مخاطبان شما چه افرادی می باشند؟ آنان در ادامه چه چیزی هستند که شما بتوانید برای آن ها تهیه و تنظیم نمایید؟ میتوانید با مفاهیم تعالیخیس استارت نمائید و برای یافتن آیتمهای لغات کلیدی تمرین نمائید.
بهتیترنمونه، درحالتی که کمپانی شما کاشی و سرامیک می فروشد و شما می خواهید در ادامه بازار بروید، برخی از مواقعی که یک مصرفکننده به دنبال کالایی مانند فرآورده شما میگردد چیست؟
ازآنجاکه مال خویش را به نیکی می شناسید، ممکن است فهرستی از خطوط ساخت و ساز، مدلهای کاشی ارائهگردیده ، رنگها ، شاید حتی اصطلاحاتی مانند “کاشی مقرونبهصرفه” ، “کاشی کیفیت خوب” یا این که “کاشی و سرامیک به مدل مرمر” را تهیه و تنظیم نمایید.
هیچیک از اینها ایدههای بدی نیستند، اما درصورتیکه مدتی را برای گفتمان با مخاطبان هدف خویش تخصیص دهید، ممکن است متوجه گردید که آن ها درباره مال شما متعدد فکرمیکنند. آن ها ممکن میباشد “کاشی مشابه سنگ”، “خرید کاشی بهشکل آنلاین” یا این که حتی “آیا خودم میتوانم کاشی نصب کنم؟” را کاوش نمایند.
بهبه جایاینکه تصور کنید که عموم پیرو چه میباشند، یه خرده در نظر گرفتن و گمان را بایستی کنار بگذارید و به دنبال سؤالات مستقیم از آنها باشید.
مطالعه
هنگامیکه ورودی مخاطبان غرض خویش را گردآوریآوری کردید و ایدهای را راجع به جستجوی اشخاص پیدا کردید، بایستی فهرستی از Keyword ها را برای غرض قرار دهید.
شیوههای مختلفی برای انجام پژوهش ها لغات کلیدی وجود داراست، بدین ترتیب شما بایستی ابزارهایی را پیدا فرمائید که برای شما مطلوبخیس باشند. یک آیتم بدون پول بهتر keywordtool.io میباشد. اصطلاحی مانند “کاشی و سرامیک” را وارد نمایید و به شما فهرستی از کلمات دربردارنده آن اصطلاح را میدهد. همینطور میتوانید از حیث نوار جستجوی Google وارد گردید و ملاحظه کنید هنگام تایپ کردن چه پیشنهادهای دیگری ظواهر میشود.
همینطور ابزارهایی وجود دارد که به شما یاری مینماید عبارات کلیدی مورداستفاده در رقابت خویش را کشف نمایید.سئو کار مشهد ابزارهایی مانند Open Site Explorer و SEMRush می توانند اصطلاحاتی را به شما نشان دهند که اشخاص کاوش کردهاند و همینطور اصطلاحات رقبای شما را ذکر نماید. فقط نشانی URL حریف خویش را وارد فرمایید و مشاهده کنید عموم از چه اصطلاحاتی برای لینک و پیوند به سایت حریف به کارگیری مینمایند.
بعد از داشتن فهرستی از کلمات کلیدی بالقوه، وقت آن میباشد که مشاهده کنید کدامیک بها فرصت گذاری را دارند. شما میتوانید از ابزارهای مختلفی برای این شغل استعمال نمایید، البته یک آیتم رایگان Google AdWords Keyword Planner میباشد.
میتوانید برای فراهم نمودن وسعت کاوش برای کل اصطلاحاتی که میخواهید مقصود قرار دهید، از آن به کارگیری کنید.کلاس خصوصی سئو مشهد Keyword Planner به شما می گوید که در ماه بهطور میانگین چه تعداد از اشخاص این کلمه ها را کاوش کردهاند.
میتواند سؤالات را بهتیتر ایدههای لغت ها کلیدی پیادهسازی فرمایید. درصورتیکه با سؤال مشتری استارت نمایید (“برای مثالً آیا می توانم کاشی را خودم نصب کنم؟”) میتوانید از آن بهتیتر سکوی پرشی به کارگیری فرمائید تا Keyword های بیشتری پیدا نمائید.کلاس حضوری سئو مشهد غرض این است که عبارات کلیدی را پیدا فرمایید که برای گروه عظیمتری از یوزرها که به عبارتی سؤال را داراهستند مرتبط باشد.
به خاطر داشته باشید که میخواهیددوره خصوصی سئو مشهد خویش را تحت عنوان یک سهیم در پروژه آنان قرار دهید. ارائه محتوایی که به سؤالی مانند “آیا خودم می توانم کاشی نصب کنم؟” خیر فقط مصرفکننده را آموزش می دهد، بلکه فرصتی را برای وی مهیا مینماید تا با تارنما شما بیشتر تعامل برقرار نماید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر