نحوه‌ی استفاده از پارامتر "Campaign" در کدهای UTM برای شبکه‌های اجتماعی

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

نحوه‌ی استفاده از پارامتر "Campaign" در کدهای UTM برای شبکه‌های اجتماعی

۶ بازديد
اینک بایستی ببینیم جواب پرسش تحت چیست؟
«چرا ترافیک ورودی به سمت ما آمده میباشد؟»
چهت نیل به پاسخ متبوع قادر خواهیم بود پارامتر &utm_campaign= را به لینک سئو در مشهد و پیوند‌ها اضافه کنیم. در این‌حالت برچسب‌گذاری بازدید‌ها به ما نشانه میدهد ترافیک ورودی نتایج کدام نرم‌افزار و کمپین بوده میباشد.
طرز‌های متعددی برای به کارگیری از این تگ وجود دارااست. دیدنی اینجا میباشد رایا پارس که در حالتی‌که در به کار گیری پارامترهای منبع و رسانه در کدهای UTM خیلی مکان مانور نداشته باشید، what is seo مجال رصد کمپین‌های خویش دستتان حسابی گشوده میباشد.
در بخش پایین می توانید چندین طریق اثر گذار برای به کارگیری از پارامتر اسم کمپین را ملاحظه کنید:
می توانید از این پارامتر برای اپلیکیشن‌های ترویجی و پیشنهادهای ویژه به کارگیری فرمایید. مثلا در صورتی‌که قرار باشد مال جدیدی را معرفی نمائید میتوانید از "launch-[Product Name]" سود بگیرید.
می توانید برای پرسونا از این پارامتر به کار گیری نمایید. در شرایطی‌که پستی فقط برای پرسونای یک خریدار منتشر گردیده باشد، می بایست سراغ برچسب متناظر با آن بروید. مثلا میتوانید از “manager mandy” یا این که “practitioner-pam”تحت عنوان بها‌های کمپین خویش سود ببرید.
از این پرامتر می توانید برای هدف ها تجاری بیزنس خویش استعمال فرمایید. آیا پست وب لاگ شما در مورد ساخت سرنخ، فروش با اذهان مدیریتی میباشد؟ خوب میباشد از بها‌هایی زیرا “contact,” “complete,” یا این که “lead" به کار گیری نمایید.
چطور کدهای UTM کانال‌های اجتماعی را در گوگل آنالیتیکس رصد کنیم
بعداز به‌کارگیری کدهای UTM در لینک و پیوند‌ها، مهم‌ترین فعالیت این میباشد که به سراغ گوگل آنالیتیکس بروید تا بتوانید حاصل به دست آمده را رصد نمایید.
گوگل آنالیتیکس شایسته ترین ابزار برای سازماندهی و بررسی کدهای UTM میباشد. شما میتوانید از داشبورد این خدمت تمامی‌ی مفاد مرتبط با منبع، رسانه و کمپین‌های خویش را مشاهده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.