در استفاده از کلمات کلیدی زیاده‌روی نکنید

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

در استفاده از کلمات کلیدی زیاده‌روی نکنید

۵ بازديد
در حالتی که تگ تیتر خویش را وقت گیر بنویسید سئو در مشهد گوگل شمارا جریمه نمی‌نماید، صرفا طرز اکران آن را تغییر‌و تحول می دهد. البته در صورتیکه در آن واژه و کلمه کلیدی شیت را به تعداد متعددی به فعالیت ببرید، احتمالا با گوگل به ایراد برمی‌خورید. چراکه این فعالیت تجارب کاربری را به‌ شدت تخریب می‌نماید و گوگل به هیچ وجه آن را دوست ندارد. تیتر‌هایی مشابه به مثال پایین را هیچ وقت به عمل نبرید:
خرید پوسته وبسایت | شایسته ترین پوسته تارنما | پوسته وب سایت ارزان | فروش پوسته وبسایت
به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی به صورت‌های گوناگون در تگ تایتل به هیچ عنوان عمل جالبی وجود ندارد. رایا پارس هیچ کاربری قصد به کلیک ‌کردن روی اینگونه تیتر‌هایی ندارد و گوگل هم به شدت با آن رویا رویی می‌نماید. چنانچه قصد دارید با به کار گیری زیاد از واژه و کلمه کلیدی در تگ تایتل قضیه محتوای کاغذ را به گوگل یا این که مخاطب معرفی نمائید، حقیقتا نیازی بدین فعالیت وجود ندارد چون خویش گوگل در درک کردن مورد بضاعت ما یحتاج را دارااست. کافی میباشد تنها یک توشه واژه کلیدی خویش را در تگ تیتر به‌شغل ببرید.
برای هر شیت تیتر منقطع درنظر بگیرید
به کار گیری از یک تیتر منقطع برای هر کاغذ به گوگل علامت میدهد what is seo هر یک محتوای منحصربفرد و ارزشمندی دارا هستند. همینطور احتمال کلیک یوزرها روی اینگونه صفحاتی بیشتر میباشد. علاوه بر اینکه در شکل به کارگیری از تیتر‌های تکراری، ممکن میباشد گوگل شیت موردنظر را دارنده محتوای تکراری تشخیص دهد. در بعضی وب سایت‌ها مثل وب سایت‌های فروشگاهی که صفحه های متعددی دارا هستند، گزینش تیتر منقطع برای همگی آن‌ها فعالیت بسیار مشقت میباشد ولی می توانید از اسم گروه‌بندی جنس، اسم مارک کالا و اسم خویش متاع برای تایپ کردن یک تیتر منحصربفرد به کار گیری فرمایید.
واژه و کلمه کلیدی اساسی را در اولِ تیتر بگذارید
رسیدگی‌های وب سایت MOZ نشانه میدهد به کارگیری از لغات کلیدی مهم در اولِ تیتر کاغذ میتواند در تصاحب کردن درجه‌های بالا اثر داشته ‌باشد. به‌طورکلی پژوهش ها نشانه می دهد یوزرها هنگام تحقیق نتیجه ها کاوش، در توان دو واژه ابتدایی هر تیتر را نگاه می‌نمایند. درصورتی‌که‌این دو کلمه و واژه بتواند لحاظ مخاطب را جلب نماید، احتمال کلیک وی روی تیتر مربوطه بیشتر میشود. به ‌همین برهان پیشنهاد میشود کلمه و واژه کلیدی مهم هر برگه را در اولِ تیتر آن به ‌شغل ببرید.
از مارک خویش در تگ تیتر به کار گیری نمائید
در صورتی مارک شما شناخته‌ گردیده و حاذق میباشد، میتوانید آن را در تگ تایتل آورده و از آن برای جذب استفاده کننده به کار گیری نمایید. اما در اینجا هم تاکید داریم که اسم مارک را در انتهای تگ تایتل به‌ عمل ببرید. تنها در مواقعی مثل برگه اساسی یا این که شیت درباره ما می توانید از آن در اولِ تیتر هم استعمال فرمائید. تیتر‌هایی مشابه به مثال پایین را می توانید به کارگیری فرمائید:
تیتر شیت 1: مارک | کلمه ها کلیدی اول – واژه و کلمه کلید ثانویه
تیتر ورقه 2: عبارات کلیدی نخستین – واژه کلید ثانویه | مارک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.