بهینه‌سازی حجم تصاویر

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

بهینه‌سازی حجم تصاویر

۷ بازديد
تصاویر معمولا تعالی‌ترین المان‌هایی می‌باشند که در صفحه های وب سایت قرار گرفته و میتوانند سرعت بارگیری آنها‌را معدود نمایند. با اعتنا به اینکه سرعت تارنما یک کدام از فاکتورهای اساسی جایگاه‌بندی در الگوریتم پاندا میباشد، سئو در مشهد ازاین‌رو باصرفه‌سازی وسعت از مهمترین نصیب‌های seo تصویر میباشد. استعمال از تصاویر هنگفت منجر هنگفت شدن تارنما و دیر بارگذاری شدن آن می‌گردد. در صورتی‌که در قسمت مقاله‌ها خویش می خواهید از تصویر به کارگیری فرمایید تصاویری با اندازه 400*600 مطلوب میباشد.
برای معدود ‌کردن وسعت تصاویر می توانید از قابل انعطاف‌افزارهایی مثل فوتوشاپ یا این که tinypng به کارگیری نمائید. خلال این بعضی پلاگین‌های وردپرس مثل wp smush هم این فعالیت را برای شما جاری ساختن می دهند. رایا پارس ترجیحا عالی میباشد تصاویر را پیش از آپلود روی تارنما، نادر وسعت فرمائید. ولی در‌صورتی‌که از پلاگین‌های وردپرسی استعمال می کنید، مطمئن گردید که روند کاهش وسعت عکس را روی سرور خویش پلاگین در فارغ تارنما شما جاری ساختن میدهد تا سرعت بارگیری وبسایت تحت نیاید.
فشرده‌سازی تصاویر
یکی طرق کاهش وسعت تصویر فشرده‌سازی وسعت آن میباشد که اثر متعددی what is seo در ابتدا داخل شدن وبسایت شما دارااست. شما این فعالیت را میتوانید با قابل انعطاف‌افزارهای رایج نظیر فتوشاپ هم ایفا دهید.
به کارگیری از ویژگی alt برای تصاویر
خصوصیت آلت تحت عنوان خصوصیت متن جایگزین تصویر هم شناخته میشود. احتمالا تابه‌هم اکنون با این موقعیت مواجه گردیده‌اید که مرورگر نتواند تصاویر یک وب سایت را بارگیری نماید و به مکان آنان، متنی را اکران می دهد. این متن به عبارتی تگ آلت یا این که متن جایگزین تصویر میباشد که اتفاقا شناخته‌گردیده‌ترین نصیب seo تصاویر میباشد. مثل تیتر عکس، ویژگی آلت هم بایستی محتوای عکس را تعریف نماید.
ازآنجاکه این متن در مواقع بارگیری ‌نشدن تصویر به مخاطب وبسایت نشانه داده می شود، مطلقا از متنی برای آن استعمال نمائید که به خیر و خوبی محتوای تصویر را توضیح دهد. تایپ کردن متن مطلوب برای آلت تصاویر به شما یاری می‌نماید مرتبه وب سایت خویش را در حاصل کاوش به‌خصوص جستجوی تصاویر ارتقاء دهید. حتی خویش گوگل هم به شدت بر مداقه خصوصیت آلت در seo عکس تاکید دارااست. با به کار گیری از خصوصیت alt این قابلیت برای شما وجود داراست که آن تصویر را به روبات‌ها شناساند. در واقع خصوصیت alt یک روش بهتر برای با صرفه‌سازی موتورهای کاوش میباشد. گوگل میگوید از متن آلت تصویر برای تشخیص هم‌خوانی تصویر با عبارت جستجوی یوزرها هم استعمال می‌نماید.
با صرفه‌سازی اسم تصاویر
تا جایی که به بهینه سازی تصاویر مربوط میباشد، تعیین نامی که عکس را توضیح دهد و دربرگیرنده واژه و کلمه کلیدی موردنظر آن باشد، امری حیاتی میباشد. اسم تصاویر به خزنده‌های گوگل درمورد مورد عکس هم اطلاعاتی میدهد. در‌حالتی که که از اسم‌هایی مثل اعداد برای عکس‌های تارنما استعمال فرمائید، زمان بسیار خیر و خوبی که برای معرفی محتوای عکس و حتی شیت در اختیارتان قراردارد را از دست داده‌اید.
اسکن نبودن تصاویر
به عبارتی‌طور که در امر متن‌های وب سایت تاکید می‌گردد محتوای منحصربه‌فرد برای وب سایت خویش تهیه و تنظیم کرده و از نسخه برداری ‌کردن به شدت دوری کنید، درباره‌ی تصاویر هم می بایست این مورد را رعایت فرمائید. به کار گیری از تصاویر اسکن و تکراری دربین تارنما‌ها کاری معمول میباشد البته ما یحتاج میباشد بدانید این فعالیت تجربیات کاربری تارنما را زیر آورده و کمکی به ارتقا جایگاه وبسایت نمی‌نماید.
قطعا شما هم چشم‌اید چندین عکس در فضای اینترنت وجود دارااست که وبسایت‌ها برای مطالب متفاوت خویش از آن ها استعمال می‌نمایند. قطعا این تصاویر آن‌قدر در تارنما‌های گوناگون اکران داده گردیده‌اند که دیگر جذابیتی برای یوزرها ندارند. این شغل درواقع شمارا از مقصود مهم بهینه سازی تصاویر که امداد به ارتقاء تجربیات کاربری وبسایت بود، به دور می‌نماید. تصاویر نسخه برداری را هرچقدر هم که بهینه سازی فرمائید، گشوده هم نمی‌توانند مزیت‌هایی را که یک عکس غیرکپی برای وب سایت دارااست، آماده نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.