انکرتکست را در چه قسمت‌هایی از متن قرار بدهیم؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

انکرتکست را در چه قسمت‌هایی از متن قرار بدهیم؟

۱۱ بازديد
وسعت فراوان داده ها در فضای مجازی به اندازه‌ای‌ میباشد سئو در مشهد که شکیبایی یوزرها را راز میبرد و اکثری از صفحه ها را سرسری می‌بندند. تجارب اثبات نموده است که جمله‌های ابتدایی صفحه های، رایاپارس سرتیترها، تیترهای داخلی و تصاویر اعتنا یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند و خوب میباشد پیوند‌ها را در‌این نصیب‌ها قرار دهید.
در نقطه نهایی، بایستی به شما تذکر کنیم که هیچ فرمول تضمینی برای حصول به سود خوب نیست، ولی متخصصان seo معتقدند به کار گیری بیشتر از انکرتکست اسم مارک، در متن موثرتر میباشد و متن لینک و پیوند‌ها what is seo هرچه کمتر با لغات کلیدی انطباق بدون نقص داشته باشند، برای بهینه سازی وبسایت شما عالی خواهد بود. فعلا میدانیم که روش درست به کارگیری از متن پیوند به چه شکل میباشد و چه گونه بیشترین ترافیک را به سمت ورقه متبوع شما هدایت می‌نماید. بدین ترتیب تلاش فرمائید Anchor text ها را طبیعتا به فعالیت ببرید و برای ساخت و ساز محتوا، استراتژی مطلوب داشته باشید تا در شیت حاصل جستجوی گوگل، از جایگاه‌ی نیکی منتفع گردید
انکر در معنای لنگر یا این که قلاب میباشد و درواقع واژه مشخص و معلوم گردیده را به برگه‌ای دیگر قلاب می‌نماید. اکرتکست کاراکترهایی در یک متن میباشد که قابلیت و امکان کلیک کردن را دارااست و یوزرها را به برگه‌ای دیگر منتقل می‌نماید.
گزاره‌های ابتدایی صفحه های، سرتیترها، تیترهای داخلی و تصاویر دقت یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند و عالی میباشد پیوند‌ها را درین نصیب‌ها قرار دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.