آموزش رفع خطای Discovered currently not indexed در سرچ کنسول

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

آموزش رفع خطای Discovered currently not indexed در سرچ کنسول

۶ بازديد
در‌این قسمت به راه حل‌های مفاد آورده شده در بخش گذشته اشاره میکنیم سئو در مشهد و توضیح می دهیم که برای رفع خطای پیدا گردیده اما ایندکس نشده به چه شکل میباشد:
Overload شدن سرور وبسایت: در‌این‌حالت‌ با حفاظت هاست خویش تماس حاصل نمایید.
بار گذاری بیشتراز حد محتوا: برای حل این نقص‌ می توانید محتوای تارنما خویش را هرس نمائید (content pruning). هرس محتوا در معنای شناسایی صفحه ها غیرمفید و حذف آنها از اینترنت‌وب سایت برای بهبود تندرست کلی سئوی تارنما میباشد. رایاپارس میباشد. همینطور می توانید پیوند‌هایی که به‌این ورقه داده گردیده را حذف و پوشه robots.txt را به‌روزرسانی نمائید تا گوگل در URL هایی که نباید محتوای آن ها را discover نماید نخزد.
لینک و پیوند سازی داخلی ضعیف: با بهبود لینک و پیوند سازی داخلی صفحاتی که لینک و پیوند سازی خیر و خوبی ندارند این ایراد را برطرف فرمائید.
چگونگی زیر محتوا: چگونگی محتوای خویش را بهبود ببخشید. what is seo محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید که منحصر به فرد باشد و به بازدیدکنندگان شما بها اضافه کند. نیازی که مخاطب برای آن کاوش کرده را برآورده نمائید.
خلال این مورد ها، میتوانید به صورتی دستی در سرچ کنسول از گوگل بخواهید یک کاغذ که در گیر این غلط میباشد را ایندکس نماید. برای این عمل لینکی که میخواهید درخواست ایندکس به طور دستی بدهید را تعیین و مورد Inspect URL را تعیین فرمائید و در ورقه گشوده گردیده می بایست درج شده باشد که‌این URL در گوگل وجود ندارد و واپسین تاریخ خزیدن خالی باشد. بعد روی مورد Request Indexing کلیک نمائید تا درخواست شما سنجیده شود. بعداز 6 تا 7 روز درخواست شما رسیدگی و رفع ارور Discovered currently not indexed اعمال میگردد.
توده‌بندی
خطای discovered currently not indexed جزو ارورهای نصیب Coverage در سرچ کنسول گوگل میباشد که ممکن میباشد به دلایلی مانند وجود محتوای تکراری یا این که بی‌چگونگی صورت دهد. در‌این نوشته‌علمی به‌طور بدون نقص به رسیدگی کارداران و رفع ارور discovered currently not indexed پرداختیم. اما مفاد دیگری نیز میباشند که ممکن میباشد منجر ساخت و ساز این غلط شوند ولی در‌این وب لاگ کارایی کردیم شایع‌ترین و مهم‌ترین دلایل ساخت‌و‌ساز این غلط را تحقیق کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.