مقایسه تفاوت سئو کلاه‌سفید و کلاه خاکستری

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

مقایسه تفاوت سئو کلاه‌سفید و کلاه خاکستری

۵ بازديد
بهینه سازی کلاه خاکستری را بایستی چیزی میان بهینه سازی کلاه‌سیاه و بهینه سازی کلاه‌سپید دانست. درواقع این طریق خیر سیاه میباشد و خیر سپید، بلکه ترکیبی از هر دو میباشد. سئو در مشهد بهینه سازی کلاه خاکستری تیم‌ای از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه‌سیاه را یار و همدم با تکنیک‌های seo کلاه‌سپید به سرویس می گیرد. درین بخش به مقایسه بهینه سازی کلاه‌سپید و seo کلاه خاکستری میپردازیم:
احتمال جریمه شدن
بااینکه seo کلاه خاکستری صرفا از برخی تکنیک‌های کلاه‌سیاه به کار گیری می‌نماید، رایاپارس بااین‌هم اکنون همواره خطر جریمه شدن را برای تارنما شما به هم پا دارااست؛ البته seo کلاه‌سپید هیچ خطری نمی‌تواند ساخت و ساز نماید.
لینک و پیوند سازی
درحالی‌که بهینه سازی کلاه‌سپید فقط با ساخت‌و‌ساز محتوا پیرو استحصال رضایت مخاطبان و به چنگ آوردن پیوند از آن ها میباشد، در seo کلاه خاکستری از بعضا تکنیک‌ها برای تشکیل داد پیوند در وبسایت‌های مرتبط استعمال می‌گردد.
کدنویسی
در بهینه سازی کلاه‌سپید همواره از کدنویسی استاندارد به یاری html به کارگیری می شود، what is seo ولی در seo کلاه خاکستری از بعضا تکنیک‌های کدنویسی برای جلب رضایت الگوریتم‌های گوگل به کارگیری می گردد.
تکنیک‌های بهینه سازی کلاه‌سپید
تکنیک بهینه سازی کلاه‌سپید چیزی جز به عبارتی اصول و قواعد سفارش گردیده بوسیله گوگل وجود ندارد. امروزه، یوزرها متعددی برای جایگاه به دست آوردن وبسایت‌هایشان در گوگل از این تکنیک‌ها سود می برند. درین بخش مهم ترین تکنیک‌های پیشنهادی seo کلاه‌سپید را مرور میکنیم:
ایجاد محتوای با کیفیت
ساخت‌و‌ساز محتوا مهمترین کاری میباشد که در بهینه سازی کلاه‌سپید بایستی ایفا دهید. زمانی محتوای اثر گذار و کاربردی در وب سایت خویش داشته باشید، میتوانید رضایت یوزرها را به دست آورید. بنابراین، گوگل هم رضایت یوزرها را فهم و شعور کرده و سکو تارنما شما‌را ارتقاء می دهد.
نکات بسیار متعددی در زمینه ی یک محتوای استاندارد وجود دارااست. در قبل گفته می شد که مطالب هر ورقه می بایست کوتاه باشد تا خواننده از استیناف آن خسته نشود ولی در همین سال‌ها به حیث می رسد صفحاتی که دارنده متنی دربردارنده بیش تر از 1000 واژه می باشند، ریلکس در موتورهای کاوش منزلت به دست می آورند. ولی همگی نکاتی که ما در بهینه سازی کلاه سپید ذکر میکنیم با این پیش‌فرض میباشد که شما پیش از هر چیز به موثر بودن محتوا برای کاربرانتان اعتنا می کنید، چرا‌که چنانچه کلیه این نکات نقل شده را رعایت نمایید البته یوزرها، شما‌را نپسندند موتورهای کاوش نیز شمارا نخواهند پسندید.
پس از یک سری گزاره از یک تصویر قشنگ ، جالب و کیفیت عالی استعمال نمائید تا دیده یوزرها از مشاهده وسعت زیاد و یکنواخت متن ها خسته نشود و دوران بیشتری را به رسیدگی تارنما شما بپردازند. این قضیه یاری می‌نماید تا شاخصی با تیتر Time on site که به صورت بی واسطه در seo وبسایت شما موءثر میباشد، بهبود یابد. درضمن در همین راستا دقت داشته باشید که تعداد خطوط هر جمله را نیز بیش‌ازحد ارتقا ندهید و بعداز هر یکسری خط از مطلبتان، یک عنوان نو استعمال فرمایید. چگالی و تراکم واژه کلیدی در متن نیز اصلی میباشد که دراین باره نیز در‌حالتی که وب سایت وردپرسی داشته باشید میتوانید از افزونه یوست امداد بگیرید.
کارایی فرمائید در هر کاغذ‌ای که میتوانید، از کلیپ به کار گیری فرمائید به دلیل آنکه از دو جهت به seo شما یاری می‌نماید. جهت اولیه اینکه مشاهده کلیپ به وسیله یوزرها سبب می شود Time on site ارتقا پیدا نماید و جهت دوم اینکه گفته میگردد مستقل از اینکه ویدیو چشم میشود یا این که نه، همین که یک ویدیو در وبسایت خویش قرار داده اید، از نگاه موتورهای کاوش با ارزش میباشد و آرم میدهد که شما برای بی نیاز‌سازی مطالب وب سایت خویش عملکرد کرده‌اید. از آن جهت که ساخت ویدیو معمولا عمل بسیار پرهزینه‌ای میباشد، پیشنهادی برای صرفه‌جویی در‌این هزینه‌ها برای شما داریم. ارزان‌ترین شیوه برای داشتن چندین ویدیو در تارنما این میباشد که مبادرت به دانلود ویدئوهای مرتبط از تارنما یوتیوب فرمایید و بر روی آنان زیرنویس و نشانی وبسایت خویش را تصویب و منتشر نمائید. اعتنا نمائید که ویدئوها را به طور پخش آنلاین و غیر قابل دانلود در سایتتان قرار دهید، به این دلیل‌که چنانچه آن را فقط در پوسته فولدر قابل دانلود منتشر فرمایید، استفاده کننده بعداز دانلود آن از وبسایت شما بیرون می‌گردد و امداد آنچنانی به seo وبسایت شما نخواهد کرد.
از قرار دادن فولدر های قابل دانلود در مطالب هم غافل نشوید. دراین باره هم روشی به شما سفارش میکنیم که به طور همزمان مقداری از شما می گیرد و هم عملکرد نسبتا خیر داراست. سفارش می‌گردد به عبارتی مطلبی که در پوسته یک نوشته‌ی علمی نگاشته اید را در دو فولدر Word و PDF ذخیره فرمائید آن‌گاه آن ها را با اسم تیتر به عبارتی مقاله به علاوه عبارت Docx و PDF برای دانلود قرار دهید. در اکثری از سرچ‌ها، یوزرها به‌دنبال پوشه‌های ورد و پی دی اف میگردند و از آن جهت که ما این پوشه ها را برای دانلود قرار داده ایم، شانس خیر و خوبی برای بازدید از وبسایت ما درین سرچ‌ها وجود دارااست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.