تاثیر سئو خارجی (Off-page SEO) بر سایت‌ها

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

تاثیر سئو خارجی (Off-page SEO) بر سایت‌ها

۹ بازديد
سئو آف پیج تاثیری غیرقابل انکار بر ارتقاء درجه تارنما‌ها داراست، حقیقت این میباشد که هرچقدر هم روی seo داخلی و بالا بردن چگونگی محتوای تارنما خویش تمرکز نمائید، فارغ از سئوی آف پیج سود چندانی نمی‌گیرید. سئو در مشهد چراکه اصولا برای جایگاه ‌به دست آوردن تارنما می بایست اعتبار آن به موتورهای کاوش اثبات گردد و این رخداد نمی‌افتد مگر با اقداماتی مثل پیوند‌سازی و ارتقاء دوراندیشی از مارک.
تکنیک‌های سئو آف پیج در سال 2022
سئو آف پیج حوزه کار‌های زیاد و وسیعی را دربرگیرنده می‌گردد. از لینک و پیوند‌سازی گرفته تا توسعه و گسترش دور اندیشی از مارک و حتی بخشی از عمل ساخت محتوا به سئوی خارجی تارنما مربوط میشود. رایاپارس در‌این نصیب می خواهیم مهم ترین تکنیک‌هایی را که می توانید برای offpage seo وبسایت به عمل ببرید، معرفی کنیم:
تکثیر ویدئوهای جالب: ویدیو مارکتینگ در مقام مهم ترین ترندهای حوزه seo در سال 2022 به‌شمار می‌رود. what is seo هر روز التفات کلیپ در فضای وب بیشتر و بیشتر می شود. در واقع با تکثیر ویدئوهای دیدنی و کاربردی شانس شما برای به چنگ آوردن پیوند از سایر وبسایت‌ها هم بیشتر میگردد. ضمن این کلیپ منجر تعامل بیشتر یوزرها با وب سایت شما میشود. این به عبارتی چیزی میباشد که میتواند درجه شمارا موتورهای کاوش ارتقاء دهد. زمانی گوگل ببیند استفاده کننده واردشده به وب سایت شما برهه زمانی متعددی در آن حضور دارااست، محتوای آن را کاربردی، اثرگذار و مرتبط تشخیص داده و درجه آن را ارتقاء میدهد.
حضور در کانال‌های اجتماعی: امروزه کانال‌های اجتماعی وقت متعددی از یوزرها وب را به خویش تخصیص داده و التفات متعددی در معاش‌های مدرن پیدا کرده‌اند. حضور در‌این کانال‌ها تحت عنوان یک دستیابی‌وکار به شما یاری می‌نماید دور اندیشی از مارک خویش را ارتقاء داده و بتوانید مشتریان احتمالی متعددی حصول فرمایید. ارتقا دوراندیشی از مارک چیزی میباشد که در حوزه seo هم به شما یاری متعددی می‌نماید. هنگامی گوگل ببیند مارک شما در فضای اینترنت حضور کبیر‌ای داراست، اعتبار بیشتری برای آن درنظر میگیرد.
حضور در لیست‌های مجموعه‌بندی: قطعا شما هم با وبسایت‌هایی در وب مواجه گردیده‌اید که لیستی از وب سایت‌ها و دستیابی‌وکارها را در حیطههای متفاوت ارائه می‌نمایند. هرچند خیلی‌ها در باب اثر حضور درین لیست‌ها بر سئوی وب سایت شک دارا هستند ولی درصورتی که وبسایت خویش را در لیست‌های معروف و مربوط به دستیابی‌وکار خویش وارد نمائید، سود آن را خواهید رویت کرد.
حضور در وبسایت‌های social bookmarking: حضور این وبسایت‌ها هم یک کدام از شایسته ترین روش‌ها برای شناساندن وبسایت و مارک شما میباشد. تلاش فرمایید مطالب تازه وب سایت خویش را در صفحه های وبسایت‌هایی مثل StumbleUpon و Digg و Delicious و Reddit به اشتراک بگذارید. از‌آنجا که محتوای این صفحه ها زودبه‌زود بروزرسانی میشود، بیشتر گزینه اعتنا موتورهای کاوش قرار دارا هستند.
طعمه پیوند: طعمه لینک و پیوند به لهجه بی آلایش یعنی محتوایی برای وبسایت خویش ایجاد فرمائید که دیگرافراد را ترغیب به اشتراگ‌گذاری آن نماید. نشر اینفوگرافیک‌های دیدنی یا این که تصاویر خوشگل که از آن‌ها به صفحه های تارنما خویش لینک و پیوند داده‌اید، سبب میشود کسانی که آن را می بینند برای اشتراک‌گذاری یا این که معرفی آن در تارنما‌شان ترغیب شوند. بنابراین به راحتی می توانید برای تارنما خویش لینک و پیوند بسازید.
تکثیر و اشتراک تصاویر و ویدئوها: کلیه متخصصین seo بر این قضیه تاکید دارا هستند که تکثیر تصاویر و ویدئوهای جالب در تارنما و اشتراک‌گذری آنان در تارنما‌های اشتراک‌گذاری عکس مثل فلیکر، پیکاسا، آپارات و یوتیوب اثر متعددی بر seo تارنما شما خواهد داشت. این فعالیت ضمن جذب ترافیک برای وب سایت شما، درجه آن را هم در نتیجه ها کاوش ارتقاء می دهد.
حضور در فروم‌ها و تارنما‌های عیب گیری و رسیدگی: یک کدام از کارهایی که به ارتقاء مارک شما امداد متعددی می‌نماید، ارتقا انتقاد و ایده ها یوزرها درباره‌ی استخراج‌وکار شما میباشد. عالی میباشد از مشتریان خویش بخواهید نظرشان را درمورد سرویس ها شما در فضاهای نظردهی مثل گوگل مپ بنویسند. خلال این خودتان هم می توانید با عمل در فروم‌های مربوط به حوزه کاری‌تان به سؤالات یوزرها جواب دهید و ضمن برندسازی، برای وبسایت‌تان هم لینک و پیوند بسازید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.