مزایای استفاده از SSL در سئو

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

مزایای استفاده از SSL در سئو

۱۲ بازديد
SSl با اینکه یک سند امنیتی میباشد که بیشتر با مسائل فنی وب سروکار دارااست، البته تأثیر دورازشوخی بر سئوی وبسایت میگذارد. تأثیر SSL در بهینه سازی بیشتر مرتبط با تجربیات‌ای میباشد که برای یوزرها تارنما تولید می‌نماید؛ موردی که در سال‌های اخیر بیشترین التفات را نزد گوگل داشته میباشد. در واقع، گوگل جایگاه‌بندی وبسایت‌ها را بر پایه ی ترازو رضایت یوزرها از آنان ایفا میدهد، سئو در مشهد در فیض هرچقدر تارنما شما بتواند تجارب کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان خویش بسازد، درجه بالاتری هم از گوگل اخذ خواهد کرد.
مرحله اولیه تأثیر مدرک SSL در seo به امنیت تارنما مربوط می‌گردد. رایاپارس هنگامی یوزرها به تارنما‌های سوای سند SSL وارد میشوند، در کناره سمت چپ نوار نشانی مرورگر یک آیکن «i» اکران داده می گردد؛ در حالی که تارنما‌های دارنده مدرک SSL آیکن یک قفل را اکران می دهند. چنانچه روی آیکن i کلیک نمایند، با یک هشدار راجع‌به امن نبودن اینترنت‌وب سایت موردنظر مواجه میشوند؛ این موردی میباشد که قادر است یوزرها متعددی را نگران نماید.
بخش اعظمی از یوزرها در مواجهه با اینگونه تارنما‌هایی ترجیح میدهند آن را با‌گاز سوراخ نمایند،  what is seo چون هیچ تضمینی برای تامین از داده ها آن ها نیست. البته در حالتی که اینترنت‌وبسایت موردنظر مدرک SSL داشته و از پروتکل https استعمال نماید، آیکن یک قفل را در نوار نشانی آن مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن، اعلانی درمورد امن بودن وب سایت اکران داده می گردد. با مشاهده این آیکن خاطر یوزرها از امنیت وبسایت ریلکس خواهد بود و در فیض برای ماندن در تارنما یا این که حتی خرید تولیدات ترغیب خواهند شد. از این‌رو به کارگیری از SSL در وبسایت‌ها موردتوجه گوگل هم قرار گرفته میباشد.
ازآنجاکه گوگل نمیخواهد تجارب کاربری نامطلوبی برای یوزرها خویش ساخت‌و‌ساز نماید، دشوار‌گیری متعددی درخصوص رضایت یوزرها از وب سایت‌های حاضر در نتیجه ها کاوش داراست. به همین ادله زمانی از SSL در وب سایت خویش به کار گیری میکنید، خیر‌صرفا رضایت یوزرها وب سایت خویش را ارتقاء می‌دهید، بلکه این رضایت منجر بالارفتن جایگاه شما در نتیجه ها جستجوی گوگل هم میگردد.
مداقه و اثر ssl در seo
با وجود اهمیتی که گوگل برای مدرک ssl تارنما‌ها قائل میباشد البته می بایست اعتنا داشته باشید تأثیر ssl بر seo آن قدرها زیاد وجود ندارد که یک شبه سکو وب سایت شما‌را بالا بیاورد، چون ssl فقط یکی فاکتورها برای سکو‌بندی وب سایت‌ها به وسیله گوگل بوده و کارداران متفاوت دیگری هم در آن نقش دارا‌هستند. در فیض اندازه‌گیری ترازو تأثیر ssl در بهینه سازی عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد البته به هر هم اکنون می‌اقتدار مطمئن بود که استعمال از ssl در وب سایت، سکو آن را تا حد متعددی افزایش میدهد. در‌این بخش به رسیدگی تأثیرات اساسی ssl در seo تارنما می پردازیم:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.