پنالتی گوگل را چگونه تشخیص دهیم؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

پنالتی گوگل را چگونه تشخیص دهیم؟

۱۰ بازديد
در‌صورتی‌که وب سایت ما ناگهان از کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل حذف شد چه طور مطمئن شویم که ایراد از پنالتی شدن تارنما میباشد؟ یکی شایسته ترین راه و روش ها تصویب وب سایت در گوگل اینترنت مستر میباشد. سئو در مشهد با تصویب وب سایت در اینترنت مستر داده ها مفیدی از وب سایت اخذ می‌کنید، که به رئیس وب سایت یاری خواهد کرد. در شرایطی که تارنما با گوگل پنالتی مواجه گردیده باشد رایاپارس براحتی می توانید در گوگل اینترنت مستر این موضوع را متوجه و رفع فرمائید. مت کاتس در یوتیوب ویدئویی برای شیوه تشخیص پنالتی شدن در گوگل ارائه داده میباشد. قابلیت ارائه کلیه آن درین نوشته‌ی علمی ممکن وجود ندارد این کلیپ به وسیله تارنما https://support.google.com تحت عنوان رفرنس در موضوع اینترنت مستر Manual ارائه شده است و به طبع منبع قابل استنادی میباشد. what is seo بطور خلاصه خواهیم توانست بگوییم برای اینکه متوجه پنالتی شدن وبسایت خویش در گوگل بشوید روند ذیل را طی نمائید. این فرایند هنگامیکه یک دامنه تازه خریده اید نیز بایستی صورت پذیرد:
تصویب وب سایت در گوگل اینترنت مستر
از پنل سمت چپ کلیک روی آیتم search traffic و بعد از آن گزینش manual action
در شرایطی که در‌این بخش پیامی مبتنی بر اسپم بودن تارنما اخذ نموده اید، تارنما شما اسپم تشخیص داده شد‌ه‌است.
موتورهای کاوش چه‌گونه تارنما شمارا می‌بینند؟
در لحاظ داشته باشید که طرز قرائت محتوای وب سایت شما بوسیله روبات خزنده موتور کاوش و یوزرها با هم مختلف میباشد. مقررات مرورگرها بر دو شالوده صورت میگیرد :
از نظر فنی : که مرتبط به مباحث فنی و طبق اصول برای شناسایی موتورهای کاوش گر است.
از نگاه یوزرها مرورگر : این بینش برای موتورهای کاوش بسیار اساسی میباشند چون در‌صورتی‌که وب سایت شما از نظر فنی خوب باشد ولی به گونه ای نباشد که مخاطب را به خویش جذب نماید و استفاده کننده به محض ورود به تارنما از آن بیرون گردد، موتورهای کاوش درجه بالایی برای آن وب سایت درنظر نخواهد گرفت.
در واقعیت برای بدست آوردن درجه بالا در گوگل نیازمندیم که دو اصل فوق را به صدق و کیفیت عالی دنبال کنیم. از نگاه فنی بایستی مجال، توجه، تجربیات و علم بالایی را در بهینه سازی و seo وب سایت به دست آوریم. البته یک کدام از موضوعات اساسی در مسئله seo که منجر بالا بردن جایگاه تارنما می گردد، چگونگی و جذابیت مطالب و محتوایی میباشد که در تارنما قرار می‌گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.