چه زمانی محتوای تکراری ایجاد می‌شوند؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

چه زمانی محتوای تکراری ایجاد می‌شوند؟

۱۹ بازديد
ممکن میباشد بگویید که در تارنما شما هیچ محتوای تکراری نیست چون مدام مقاله‌ها تازه و متنوعی می‌نویسید! سئو در مشهد البته معمولاً صفحه های تکراری به طور ناخواسته ساخت‌و‌ساز می گردند که به دنبال تعدادی آیتم را پژوهش می کنیم.
۱- جاری ساختن کردن تارنما هم با نشانی http و https: در شرایطی‌که اینترنت‌تارنما شما با هر دو شیوه گشوده میشود پس اینترنت‌وبسایت شما دارنده صدها کاغذ‌ی تکراری میباشد!! این خلل را بایستی هرچه سریع‌خیس به یاری ریدایرکت ۳۰۱ حل نمایید.
۲- به کار گیری از محتوای بقیه اینترنت‌وبسایت‌ها: رایاپارس در صورتی محتوایی را از سایتی نسخه برداری کرده‌اید این ورقه از تارنما شما دارنده خطای محتوای تکراری میباشد.
۳- به کار گیری از نشانی جدا از هم برای گوشی: درصورتی که نشانی صفحه ها تارنما شما در گوشی و دسکتاپ مختلف‌ میباشد به عنوان مثال در شرایط دسکتاپ example.com و در تلفن همراه mobile.example.com، وب سایت شما دارنده صفحه ها تکراری شد‌ه‌است.
۴- تغییر تحول پارامترها در صفحه های دکان: در حالتی‌که با تغییر‌و تحول چندین پارامتر  what is seo در صفحه های دکان به شیت‌ی واحد برسید بازهم مبتلا خطای محتوای تکراری گردیده‌اید.
در مواقعی که اورده شده معمولاً به طور ناخودآگاه خطای محتوای تکراری (Duplicate Content) تولید می گردد. بدین شکل که دو نشانی و Url گوناگون در درحال حاضر اکران یک محتوای واحد می باشند.
استفاده کننده تگ کنونیکال چیست؟
همانگونه که تا به امروز متوجه شدید این تگ برای امداد به موتورهای کاوش در جهت شناسایی محتوای مرجع کاربرد داراست.
نمونه: فرض فرمائید شما در شیت‌ی A ، B و C محتوای یکسانی دارید ولی می خواهید کاغذ‌ی C در نتیجه ها کاوش ظواهر خواهد شد. برای اینکار وارد کاغذ‌ی A وB گردیده و کد پایین را در قسمت head آن می‌نویسید:
1
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.