بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معنی است؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معنی است؟

۲۲ بازديد
نرخ تبدیل در بی آلایش‌ترین تعریف و تمجید این میباشد سئو در مشهد که استفاده کننده هنگام ورود به وبسایت شما به عبارتی کاری را اعمال دهد که شما از وی می‌خواهید؛ از جمله شما کمپینی برای نصب نرم افزار گوشی خویش پیاده سازی کرده‌اید و بنرهایی به این خواسته در اینترنت‌تارنما‌های تبلیغی درج کرده‌اید. در‌این‌صورت شما انتظار دارید مخاطب با دیدن بنر وارد وب سایت شما گردد رایاپارس و روی دکمه نصب نرم افزار کلیک نماید. هر کاربری که‌این شغل را اعمال دهد، در واقع نرخ تبدیل وبسایت شمارا بالا برده میباشد. برای برخی وب سایت‌ها عضویت در مجله وبسایت عنایت دوچندانی دارااست؛ براین اساس هر کاربری که در مجله ایمیلی آن ها عضو خواهد شد، what is seo نرخ تبدیل آنان را بالا برده میباشد. شاید این دو نمونه بسیار بی آلایش به لحاظ رسد، ولی واقعیت آن میباشد که اکثر زمان ها تایم ها مخاطب مبادرت مناسب شما‌را اجرا نمی‌دهد و در روزنامه شما عضو نمیشود. به همین استدلال شما بایستی به‌دنبال پاسخی برای این پرسش بگردید: «چرا مخاطب اقدامی را که از وی مراد‌ایم ایفا نمی دهد؟». پاسخی که شما بدین پرسش می‌دهید، درواقع راهکاری برای seo نرخ تبدیل میباشد. برای مثال ممکن میباشد شما در رسیدگی‌های خویش متوجه گردید که پیوند‌های شکسته در تارنما شما زیاد میباشد یا این که منوی وب سایت نمی تواند استفاده کننده را به مطلبی که دنبال آن میباشد، برساند.
نرخ تبدیل در هر تارنما مخصوص میباشد و حتی در حالتی که شما با بیزنس دیگری رقابت دارید، ممکن میباشد نرخ تبدیل شما با نرخ تبدیل آن تجارت گوناگون باشد؛ براین اساس نرخ تبدیل‌ها با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. معمولا رئیس بازاریابی هر کمپانی در هر عصر از رویش، نرخ تبدیل خاصی را انتخاب می‌نماید.
سئو نرخ تبدیل، «بهینه سازی» وجود ندارد!
بهینه سازی در معنای با صرفه‌سازی موتورهای کاوش میباشد و بر مواقعی تاکید می‌نماید که موجب ارتقاء سکو تارنما در گوگل می گردند؛ مانند رفع لینک و پیوند‌های شکسته، اصلاح نقشه وب سایت، پیاده سازی منو کاربری و…. نرخ تبدیل هنگامی بی‌رابطه بدین مورد ها وجود ندارد؛ البته با صرفه‌سازی بهینه سازی تارنما برهان بر این نمی شود که نرخ تبدیل تارنما شما با صرفه گردد. seo نرخ تبدیل تارنما، بدین مضمون‌ میباشد که شما همت میکنید از ترافیک فعلی وب سایت خویش، غایت استعمال را ببرید و واحد سنجش توفیق خویش را از بررسی بازخوردهای مخاطبان می‌سنجید.
چه‌گونه نرخ تبدیل را اندازه بگیریم؟
اندازه‌گیری نرخ تبدیل فقط با یک ابزار یا این که با سنجش یک آیتم ایفا نمی شود؛ برعکس، شما از منابع زیادی داده ها موردنیازتان را توده‌آوری می کنید و کارایی می کنید رویه بهتری برای با صرفه‌سازی نرخ تبدیل پیدا فرمائید.
• اولیه از تمامی، برای این فعالیت شما آغاز ایرادات مو جود را شناسایی نمایید و چاره خلاص شدن از آن را نیز فورا پیدا فرمایید.
• دوم، شما می بایست نرم‌افزار‌ای پیاده سازی فرمایید که دست اندرکاران مخرب نرخ تبدیل را که موجب خروج یوزرها از وب سایت شما میگردد، از دربین چیره شود.
• سوم، شما بایستی آمارها را مجددا نظارت فرمایید تا مشاهده کنید نرخ CRO سایتتان ارتقا پیدا نموده است یا این که خیر.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.