اشتباهات رایج در برچسب گذاری

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

اشتباهات رایج در برچسب گذاری

۷ بازديد
تا این‌جا ذکر‌ کردیم که برچسب گذاری در وردپرس اصول و قواعد مشخصی دارااست. سئو در مشهد بدین ترتیب همواره این قابلیت وجود دارااست که شما در هنگام تولید برچسب‌ها، مبتلا اشتباهاتی بشوید. درین قسمت از نوشته‌ی علمی رایج‌ترین خطاها در برچسب‌گذاری را گوشزد خوا‌هیم کرد.
نباید در هنگام ساخت‌و‌ساز تگ در وردپرس از کلماتی به کار گیری فرمائید که با تیتر ورقه در تناقض باشد.
از‌آنجا که هر کاغذ در وبسایت، دارنده یک کلمه و واژه کلیدی میباشد، نباید برچسب آن شیت را با آن واژه کلیدی بسازید. این مبادرت یک نادرست تبارک میباشد که سبب ساز می گردد از گوگل نمره منفی اخذ فرمایید. رایاپارس چون دراین‌صورت برچسب با تیتر کاغذ تداخل پیدا خواهد کرد.
همینطور تداخل کلمه و واژه کلیدی برگه و برچسب، مراحل باصرفه‌سازی تارنما را نیز در گیر مشکل می‌نماید. به این ترتیب عالی میباشد از مشتقات آن واژه کلیدی که در تیتر شیت وجود داراست what is seo در برچسب کاغذ به کار گیری فرمائید.
خطا رایج دیگر در این باره، استعمال از تعداد متعددی برچسب‌ در وردپرس میباشد. خیل عظیم برچسب‌ها در واقع ارتباطی با جذب بیش‌خیس یوزرها به تارنما ندارد. چه بسی استعمال بیشتراز حد از تگ‌ها، بر روی seo داخلی تارنما شما تاثیر منفی بگذارد.
به کار گیری از برچسب‌های وقتگیر نیز یک نادرست رایج دیگر میباشد. برچسب‌های وقتگیر استاندارد نیستند و شما می بایست همواره عملکرد فرمایید برچسب‌های کوتاهی برای صفحه ها متفاوت وبسایت‌تان ساخت نمائید.
نکته دیگر این میباشد که گاهی فی مابین نامگذاری تیم‌بندی وبسایت و برچسب‌ها در وردپرس، تداخل تولید میگردد. بایستی همت نمایید این غلط صورت ندهد.
ساخت‌و‌ساز تگ‌های شبیه نیز غلط رایج دیگری میباشد که سبب ساز تاثیرگذاری منفی بر روی seo داخلی تارنما شما میشود. به خیال و خاطر بسپارید که هیچ زمان نباید تگ‌های تکراری ساخت‌و‌ساز نمایید. در غایت فهرستی از مهمترین مواقعی که بایستی در برچسب گذاری اصولی در وردپرس به آن ها اعتنا فرمائید را با هم مرور می کنیم.
برچسب‌های بی‌ربط و مختلف لزوما برای یوزرها موثر نیستند.
ساخت و ساز برچسب‌های متفاوت، صرفا صفحه های تکراری ساخت می‌نماید.
اعتبار محتوای مهم با برچسب‌های تکراری کاهش می یابد.
برچسب‌ها نباید تنهاً برای یک کاغذ خاص تولید گردیده باشند.
تگ‌ها را می بایست با اعتنا به جستجوی بیشتر یوزرها، ساخت‌و‌ساز فرمائید.
یک واژه کلیدی لزوما نمی‌تواند اسم یا این که محتوای برچسب هم باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.