ساخت بك لينك به روش هاي موثر

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

ساخت بك لينك به روش هاي موثر

۱۵ بازديد

علاوه بر تشكيل داد بك لينك و پيوند، كار در شبكه‌هاي‌اجتماعي سئو سايت از جنبه هاي ديگر هم بر بهينه سازي تاثير مي‌گذارد. سوشيال سيگنال كه به عبارتي لايك ها و برخورد هاي مخاطبان در پيج هاي شما ميباشد، بر seo و مارك شدن وبسايت شما تاثير مثبت دارااست.ايجاد كرد بك پيوند به كارگيري از فروم ها و خدمت هاي تكثير محتوا
اكثري از فروم ها و تارنما ها قابليت بدون پول براي پست گذاشتن را براي يوزرها مهيا مي نمايند. همين قابليت و امكان معمولي و مجاني در شكل به كارگيري صحيح ميتواند بك لينك و پيوند هاي خير و خوبي براي وبسايت شما ساخت نمايد. به راحتي ميتوانيد با سرچ در گوگل فروم هاي فعال را پيدا نمائيد و در آن‌ها عمل فرماييد. از وب سايت هاي انتشار محتواي داراي اسم و رسم در جهان مي شود به medium، reddit، bloglovin، و از وب سايت هاي اهل ايران به وب سايت ويرگول اشاره نمود.
با رعايت موارد ذيل تاثير لينك و پيوند هاي فروم را بيشتر نماييد:
عملكرد فرماييد در فروم هايي كه به طور تخصصي در باب تجارت شما سخن ميشود شغل بيشتري داشته باشيد و درصورتي كه فروم تخصصي براي بيزنس شما نيست، در فروم هاي همگاني و لبريز استفاده كننده بيشتر شغل نمائيد.
در فروم ها پست هاي با محتوا منتشر فرماييد و از اسپم كاري خورداري نماييد. هر كاغذ ايي كه ساخت‌و‌ساز ميكنيد مي بايست مانند يك پست حقيقي وواقعي به لحاظ رسد و مربوط به تجارت شما باشد.تعداد پيوند هايي كه سواي انكرتكست و با url و يا اين كه انكرتكست اسم مارك ميباشد را بيشتر نماييد. عملكرد نكنيد تنها از انكرتكست در متون به كارگيري نماييد. حتما بايستي درصد پيوند هايي كه با اسم مارك و url ميباشد بيشتر باشد تا لينك و پيوند سازي شما طبيعي خيس جلوه نمايد.
تارنما هايي كه پيوند نوفالو مي‌دهند را حذف نكنيد! وجود لينك و پيوند هاي نوفالو در ليست بك پيوند هاي شما تاثير مثبت بر روي بهينه سازي دارااست. در شرايطي‌كه تك تك بك پيوند هاي شما فالو باشند گوگل به تارنما شما مشكوك ميشود. گوگل پيوند هاي نوفالو را هم تحليل مي نمايد و تاثير آنان‌را ايفا مي نمايد.
به صفحه ها گوناگون وب سايت خويش لينك و پيوند بدهيد: در هر تارنما چندين كاغذ مهم و اساسي براي seo در لحاظ گرفته ميشود كه با كلمه ها كليد خاص مقصود گذاري گرديده اند. ولي نبايد از ساير صفحه هاي و مقاله‌ها وبسايت خويش نيز غافل گرديد. بك پيوند هاي خويش را در بين تعداد بيشتري از صفحه ها وبسايت پخش نماييد. اعتنا داشته باشيد كه مدام درصد بك پيوند هاي برگه اساسي وب سايت شما بيشتر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.