چه فاكتورهايي بيشترين ميزان تاثير را بر روي رتبه سايت دارند؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

چه فاكتورهايي بيشترين ميزان تاثير را بر روي رتبه سايت دارند؟

۱۸ بازديد

براي جستن پاسخ اين پرسش مايحتاج ميباشد تا انتهاي مقاله را مطالعه فرمائيد. ارتقاء سئو سايت درجه تارنما در گوگل متعلق به فاكتورهايي ميباشد كه ما درين نوشته ي علمي به ۱۳ فاكتور اساسي گوگل براي درجه بندي وب سايت‌‌‌‌ها مي‌‌پردازيم.۱- كيفيت محتوا يا اين كه Content Quality
سال هاي متعددي مثلا داراي اسم و رسم بيل گيتس (۱۹۹۶) مي گذرد البته، هنوز هم محتوا شاه ميباشد. در شرايطي كه سايتي داريد كه از حيث بهينه سازي به طور كامل با صرفه گرديده‌است اما از ديد محتوايي دارنده كيفيت قابل قبولي وجود ندارد، عمل شما براي قرار به چنگ آوردن در جايگاه‌هاي برتر بسيار طاقت فرسا ميباشد.
ولي شايد اين پرسش در ذهنيت شما صورت گرفته باشد كه به هيچ وجه محتواي باكيفيت يعني چه؟
محتواي كيفيت خوب از لحاظ گوگل يعني محتوايي كه بي نقص باشد. گوگل به شدت عشق و علاقه‌‌مند ميباشد سايت‌هايي را به يوزرها نشانه دهد كه از حيث توشه محتوايي بي نياز مي باشند. به عبارت معمولي‌خيس، از نگرش گوگل يك محتواي عالي، محتوايي ميباشد كه پاسخ سوالهاي بيشتري در آن مخفي باشد.
بدين ترتيب در هنگام توليد صفحه ها نو مطمئن گرديد كه محتواي شما بدون نقص ميباشد.
محتوا فرمان روا ميباشد
آيا محتواي شما مي‌‌تواند نياز يوزرها در هنگام مراجعه به وبسايت را رفع نمايد؟
اين يك پرسش مهم ميباشد كه در طي نگارش محتواي اثر گذار مي بايست از خويش بپرسيد. براي فهم عالي اين زمينه به نمونه ذيل اعتنا نمائيد:
فرض نماييد يك مخاطب در گوگل در‌پي “تمرينات تن‌‌‌سازي” ميباشد. با كليك بر روي حاصل از دو برگه ابتدايي بازديد مي نمايد. او‌لين وبسايت در بخشي از مقاله به مزاياي حركات تن‌سازي براي تندستي تن پرداخته ميباشد و دو‌مين تارنما به فراگيري ۱۵ جنبش كاربردي در رابطه تمرينات تن‌‌‌سازي!
گوگل با آناليز مقطع هنگامي كه مخاطب در كاغذ سپري مي‌نمايد، معيار اثر گذار بودن مقاله را تشخيص مي دهد و مقام وب سايت در نتيجه ها گوگل را گزينش مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.