پست مهمان چيست؟ چه نكاتي را در نوشتن آن بايست رعايت كرد؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

پست مهمان چيست؟ چه نكاتي را در نوشتن آن بايست رعايت كرد؟

۱۴ بازديد

بخش اعظمي از اشخاص همچنان از پست مهمان سئو سايت تحت عنوان يكي استراتژي هاي بهينه سازي و تشكيل داد بك پيوند به كارگيري مي نمايند. در شرايطي‌كه به صورت آگاهانه از اين نحوه به كار گيري نمائيد اين نوع تصاحب كردن پيوند حتي آسانتر از ساير روش ها نيز مي‌تواند باشد.
بدين ترتيب طبيعيست كه هنوز اكثري از وب لاگ نويسان و متخصصين seo بدين نحوه عشق و علاقه مندند. ولي پرسش اصلي در اينجا اينست كه آيا هنوز به كار گيري از پست مهمان مطمئن و قابل اتكاست؟
جواب به‌اين پرسش آري ميباشد. هنوز كه هنوزه مي قدرت بك پيوند ها را از روش پست مهمان در سايت هاي داراي اعتبار كسب كرد. با اين حالا نكاتي در اين مورد وجود دارااست كه با تاسي از آن مي قدرت از بروز خطاها احتمالي پرهيز كرد.پست مهمان چه مي‌باشد؟
در‌اين طريق شما يك مقاله منحصربه‌فرد براي يك وبسايت پر طرفدار توليد كرده و از روش رابطه با آن ها، از مديريت تارنما درخواست مي‌كنيد كه آن را در تارنما خويش منتشر نمايد. در ازاي آن تارنما لينكي از تارنما شما‌را تحت عنوان منبع در انتهاي مقاله معرفي مي نمايد يا اين كه انكرتكستي با واژه و كلمه كليدي متبوع شما در خلال متن قرار ميدهد.نكته هاي تايپ كردن پست مهمان
يكي زيباترين بخش هاي به كار گيري از پست مهمان اينست كه زمان كسب پيوند از يك وب سايت بسيار داراي اعتبار را به شما مي‌دهد. واقعيت اينست كه شايد ما از هيچ طرز ديگري نتوانيم اين بك پيوند ها را كسب كنيم. به همين عامل همواره پست مهمان بها گذراندن زمان و انرژي را در استراتژي كسب بك پيوند داراست.
ولي ما بايست در گزينش وبسيات هايي كه از آن‌ها براي پست مهمان به كارگيري ميكنيم بسيار با تمركز شغل كنيم. شايد بخواهيد از اين طرز در وسعت متعددي استعمال فرماييد، البته عالي ميباشد از اين شرايط دوري كنيد. پست مهمان در تعداد نادر و فقط در وبسيات هاي داراي اعتبار باارزش بوده و تاثير گذار ميباشد.
گوگل به وبسايت هاي داراي اعتبار اتكا دارااست و به لينك و پيوند هايي كه از اين سيرتكامل سايتها منتشر ميشود اهميت اكثري ميدهد و آنان‌را در معرض جريمه قرار نمي دهد. البته با اين هم اكنون نكات مهمي در قضيه پست مهمان وجود دارااست كه بايستي آنان‌را رعايت كنيم.درين عمل زياده روي نكنيد
وسيع ترين اختلال در پست مهمان اينست كه اكثر صاحبين وبسايت ها به صورت افراطي تصميم به اين فعاليت پيدا مي نمايند. پست هاي شما بايستي از منابع مختلفي بوده و بك لينك و پيوند ها با انكر تكست هاي متفاوتي تشكيل شده باشند. در حالتي‌كه فقط منبع بك لينك و پيوند شما پست هاي مهمان مي‌باشند، گوپل متوجه اين سرمشق گردد و احتمالا در آينده با خلل مواجه خواهيد شد.
شما درين مورد بايستي استراتژي متفاوتي را اتخاذ كرده و از منابع بك لينك و پيوند متنوعي سود ببريد. در صورتي اكنون تمايل به ساخت‌و‌ساز پست مهمان نموده ايد از شمرده شدن پيوند آن مطمئن شويد و اعتبار تارنما را مطلقا در حيث داشته باشيد .در غير اين شكل صرفا وقت خويش را تلف كرده و وبسايت خويش را در معرض جريمه گوگل قرار داده ايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.