تحليل بهينه سازي رقبا
ارزيابي رقبا در بهينه سازي يا اين كه سئو Competitor Analysis يكياز سئو سايت تكنيك هاي طلايي ارتقاء رده تارنما شما در حاصل گوگل ميباشد. شما با به كار گيري از چك رقبا به نيكي ميتوانيد داده ها جامعي از گونه هاي كار هاي آنها به دست آوريد. همينطور ميتوانيد به خير و خوبي مشكلات رايج آنهارا نيز گزينه محاسبه قرار دهيد و با پيشگيري از خطاها آنان در سايت خويش عملا به بهبود حال و روز امداد شايان توجه اي خواهيد كرد.
درين فراگيري ماهر به خير خواهيد آموخت كه با به كار گيري از چه نوع تارنما هايي ميتوانيد در مورد هاي گوناگون چك بهينه سازي وبسايت خويش و رقباي خويش را اعمال دهيد.شايسته ترين ابزارها براي آناليز و ارزيابي seo رقبا كدام ميباشد؟
در طول اين مسير ابزارهاي آنلاين بسيار متعددي وجود دارا هستند كه با محاسبه آنان ميتوانيد داده ها بي نقص تري را به دست آوريد. دراين خصوص دقت داشته باشيد كه هر ابزار در مورد كاري منحصر به فرد به خويش فعاليت دارد. بعضا از مهمترين اين ابزارها عبارتند از:
شناسايي عبارات كليدي : SEMRush for keyword data, SuggestMrx, Ubersuggest, SEOchat Suggestion Keywordجستن مجاورت ترين حريف ها: Alexa Top Sites, SimilarWeb Websites Ranking & Sites Profileتقريب مرتبه seo : Authority labs, Positionly, Advanced Web Rankingگزينش قدرت وبسايت : Moz سئو Toolbar, OpenSiteExplorer, CognitiveSEO Backlink Explorer, MajesticSEOابزار بهينه سازي داخل ورقه: Moz On-Page Grader, SEOchat’s Page Comparison tool, Web page بهينه سازي analysis tool
تهيه و تنظيم يك پوشه رقابتي بي نقص در چك رقبا در seo
در اولي گام شما مي بايست داده ها تكميلي رقباي خويش را در يك فايلي تهيه و تنظيم نمائيد. ولي در صدر ممكن ميباشد اين قضيه يه خرده براي شما سرگردان كننده و سردرگم باشد ولي تلاش نماييد در صدر به طور ظريف و تر و تميز اين شيوه را ايفا دهيد تا در فرايند بعدي سرعت و توجه ما يحتاج را به دست آوريد. براي تنظيم يك پوشه رقابتي مي بايست چه فاكتور هايي را در لحاظ بگيريم؟محاسبه و معرفي چهار شيوه اساسي در ارزيابي رقيبان در seo
در موقعيت كلي نظارت رقبا را مي قدرت در چهار تيم پايين تقسيم بندي نمود كهاين تيم بندي ها يكي پرمصرف ترين و مهمترين مجموعه بندي هاي جانور ميباشد.
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ | ۱۰:۳۴ ۱۵ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است