روش هاي ساخت بك لينك رايگان

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

روش هاي ساخت بك لينك رايگان

۱۹ بازديد

نحوه هاي متعددي براي ايجاد كرد و اخذ بك پيوند وجود داراست. كلا سئو سايت مبحث تشكيل داد بك پيوند به سه گروه كلاه سپيد، كلاه خاكستري و كلاه سياه تقسيم بندي ميگردد كه درپي به طور بي نقص به شما توضيح خوا هيم اعطا كرد.


در شيوه اخذ بك لينك و پيوند به نحوه كلاه سپيد، ديگر افراد به طور تماماً طبيعي به وبسايت شما پيوند مي دهند. پيوند هايي كه از از اين شيوه به دست مياوريد بسيار بك لينك و پيوند هاي با كيفيتي مي‌باشند. البته به جهت اينكه در سرزمين ما اشخاص بسيار پاره اي به هم پيوند ميدهند ما مجبوريم از طريق كلاه خاكستري براي تشكيل داد بك لينك و پيوند به كار گيري كنيم. البته براي اينكه بتوانيد از طريق كلاه سپيد به كار گيري نمائيد مي بايست مطلقاً محتواي كيفيت خوب و حرفه اي روي سايتتان ايجاد فرمائيد. به طور كلي تك تك محتوا هايتان مي بايست كيفيت عالي باشد.


مي بايست محتواي وبسايت تان كيفيت بالا باشد بايستي وبسايت تان معتبر بالايي باشد تا ديگرافراد به شما لينك و پيوند بدهند. درصورتي كه وبسايت تان اعتبار پاييني داشته باشد هيچ زمان كسي به شما لينك و پيوند نميدهد. براي همين سفارش مي‌كنم براي تشكيل داد بك لينك و پيوند در ادامه طريق لينك و پيوند سازي كلاه سپيد نباشيد.
در طرز تشكيل داد بك پيوند به شيوه كلاه خاكستري، شما به طور تماماً طبيعي با دقت به ضوابط گوگل آغاز به ايجاد كرد بك پيوند مي‌كنيد. در پي به طور بي نقص مجموع فاكتورهاي طبيعي بودن براي پيوند سازي را به شما يادگرفتن خوا هيم اعطا كرد.


در طرز لينك و پيوند سازي كلاه سياه، شما از طريق هاي كلاه سياه و غيررسمي براي ايجاد كرد بك پيوند به كارگيري مي‌كنيد. ممكن ميباشد از اين نحوه هاي كه به كارگيري مي‌كنيد گوگل متوجه گردد كه شما خودتان در هم اكنون تشكيل داد بك پيوند براي وبسايت تان مي باشيد. در شايسته ترين وضعيت ممكن در حالتي كه از اين طرز به كار گيري نماييد ممكن ميباشد رده تان را از دست بدهيد. و در بدترين وضعيت ممكن ممكن ميباشد گوگل وبسايت تان را در واژه كليدي كه برايش از طريق پيوند سازي كلاه سياه بك پيوند ساختيد وبسايت تان را پنالتي نمايد و از نتيجه ها گوگل حذف نمايد. به شما پيشنهاد ميكنيم به هيچ عنوان از اين طريق براي اخذ و ايجاد كرد بك لينك و پيوند به كارگيري نمائيد. يك كدام از شيوه‌هاي كلاه سياه براي تشكيل داد بك لينك و پيوند استعمال از طريق PBN كلاه سياه ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.