سئو خارجی سایت (Off-page SEO)

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

سئو خارجی سایت (Off-page SEO)

۴ بازديد

به تک تک تکنیک‌هایی که فارغ وب سایت خودمان ایفا میدهیم تا جایگاه بهتری در نتیجه ها کاوش سئو در مشهد بگیریم، offpage seo وبسایت گفته می شود. سئوخارجی یا این که off-page بهینه سازی را اکثر وقت ها با پیوند بیلدینگ میشناسند البته مشتمل بر متدها و تکنیک‌های بیشتری در مقایسه با ایجاد کرد لینک و پیوند میگردد.

به‌ طور کلی، موتورهای کاوش کارایی می‌نمایند هنگام جستجوی یوزرها شایسته ترین و قابل اعتمادترین صفحه ها را به آنان نشانه دهند. یکی چیزهایی که گوگل تحت عنوان سیگنال اتکا اخذ می‌نماید، معرفی تارنما یا این که شیت بوسیله پیج‌های رایاپارس دارای اعتبار دیگر میباشد. هرچه تعداد لینک و پیوند‌هایی که به شیت داده باشند بیشتر و باکیفیت‌خیس باشد، آن شیت از لحاظ گوگل قابل اعتمادتر میباشد.

لینک و پیوند‌های ورودی، میزان نسبتاً قابل‌اعتمادی می‌باشند که تاثیرشان به تارنما لینک و پیوند‌دهنده بستگی داراست؛ این اثر می تواند مثبت و منفی باشد. در صورتی‌که از یک اینترنت‌تارنما شناخته‌گردیده و قابل‌اتکا لینک و پیوند اخذ نمایید مطلقاً موجب بهبود رده شما گردد، ولی در صورتی‌که این پیوند از اینترنت‌وبسایت‌های اسپمی، غیرمرتبط و فروشنده بک لینک و پیوند اخذ گردیده باشد بایستی انتظار اثار منفی آن را داشته باشید.

سئوی تکنیکال (technical بهینه سازی)
برای با صرفه‌سازی و seo تارنما، چندین تکنیک‌ها باطن وبسایت جاری ساختن می‌گردد که مربوط به موتور کاوش، مسائل فنی اینترنت‌وب سایت، ربات‌ها، کدهای اپلیکیشن نویسی و... میباشند؛ بدین قسمت از seo، تکنیکال می گویند.

بهینه سازی تکنیکال برای این میباشد که سایتی داشته باشیم که اولاً به راحتی قابل فهم what is seo و پژوهش باشد، دوماً از حیث ساختار صحیح باشد تا مخاطب به راحتی بتواند با آن فعالیت نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.