تفاوت بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

تفاوت بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه چیست؟

۴ بازديد

این بدان معناست که تارنما ‌هایی که از استراتژی ‌های کلاه سیاه به کار گیری می‌کنند، هر بار که الگوریتم جدیدی به‌ روزرسانی می ‌شود، در معرض خطر تلف کردن سکو‌ بندی خود قرار می‌ گیرند که‌این راه کوتاه ‌بازه‌ تر از سئو کلاه سفید می باشد.

سئو کلاه سفید که به آن، seo نیز گفته میگردد، تکنیک‌های با صرفه‌سازی مورد تایید گوگل را به عمل می برد. سئو در مشهد  سئو کلاه سفید با به کار گیری از یک نحوه بلندمدت، جستجو در تارنما و جستجوی کلمه­ کلیدی به خواسته باصرفه‌سازی محتوا را تسهیل میبخشد، پیوند‌های برگشتی را از وب‌سایت‌هایی کیفیت عالی جذب می‌کند و همچنین بارگذاری کاغذ را در زمان کوتاه‌تری اعمال می‌دهد.

 

تمرکز بهینه سازی کلاه سفید شروع بر افراد و آن گاه بر موتورهای جستجو می‌باشد. لازم به ذکر می باشد که با به ‌کارگیری تکنیک‌های سئو کلاه سفید از جریمه شدن بوسیله موتور جستجوی گوگل در دفاع خواهیم ماند. از سوی دیگر، تمرکز سئو کلاه سیاه بیشتر بر ربات‌های جستجو است تا افراد. تکنیک‌های seo کلاه سیاه به منظور به دور زدن موتورهای جستجویی از قبیل گوگل از روش‌های میانبر و هک استفاده می‌کند؛ به عبارت دیگر، نقاط ضعف الگوریتم این موتورهای جستجو را شناسایی کرده و مورد غرض قرار می‌‌دهد. تکنیک­های بهینه سازی کلاه سیاه معمولاً با خطر جریمه شدن به وسیله گوگل یاروهمدم می باشند. مثلا این تکنیک‌ها می‌اقتدار به مورد ها پایین اشاره کرد.

 

تکرار بیش از حد واژه کلیدی : به کارگیری بیش از حد از واژه کلیدی موجب تنزل مرتبه سایت شود.

دزدی محتوا : در شرایطی‌که که فرد محتوای خود را از تارنما دیگری بگیرد و آن را در وبسایت خود بازنشر کند، با جریمه گوگل روبرو گردد.

کلوکینگ : در این تکنیک، آنچه که به بازدیدکنندگان وب سایت علامت داده می گردد با آنچه موتور جستجو می‌بیند، تفاوت دارااست.

صفحات ورود بی‌بها : در شرایطی که که صفحات ورودی که استفاده کننده را به صفحه های دیگر منتقل می‌کنند، بی‌بها باشند، خطر جریمه گوگل وجود خواهد داشت.

تکنیک‌های سئو کلاه سفید با غرض تولید و بهینه‌سازی محتوا به شغل می‌روند. نحوه‌ عملکرد آن ها به گونه‌ای است که در شرایطی‌که مخاطب به محتوای وبسایت یا وب لاگ شما عشق‌مند گردد، به احتمال زیاد موجب بهبود رتبه‌بندی شما گردد. بدین روش می‌توانید به مقام قابل قبولی میان ورقه‌ نتیجه ها جستجو دست یابید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.