رابطه بین مسئله تجارت شما با وبسایت لینک و پیوند دهنده:

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

رابطه بین مسئله تجارت شما با وبسایت لینک و پیوند دهنده:

۵ بازديد

یکی‌از از سایر از فاکتورهای مهم برای گوگل به هنگام اعتبار سنجی لینک سازی یا بک پیوند، مطالعه زمینه تجارت شما با وبسایت لینک دهنده به محتوای تارنما شما هست. به عنوان نمونه در صورتیکه تجارت شما مربوط به فروش آنلاین جامه و زیورآلات بوده در حالی که لینک های ارسالی به وبسایت شما از یک تجارت مربوط به فروش بلیط هواپیما باشد، آن لینک و پیوند سازی یا بک پیوند ها از نظر گوگل اعتبار چندانی نخواهد داشت و عملاً تأثیری در سئو رنک سایت شما در موتورهای جستجو ندارد. برای استخراج اطلاعات بیشتر در حوزه ی فراگیری seo و مشاوره سئو می‌توانید با وینت سئو در باب باشید.

در حالتی‌که که تجارت شما در حوزه ی اسباب و اثاث آرایشی بهداشتی باشد اما بک لینک و پیوند های ارجاع داده به وبسایت شما، از یک کسب و کار مربوط به پوشاک باشد، آن پیوند سازی اعتبار موردنیاز را نخواهد داشت. | امپریال برند

شما حتی به عنوان صاحب و مالک یک وبسایت می توانید با لینک و پیوند سازی داخلی در تارنما خود اعتبار دامنه و اعتبار برگه را در سایت خود بالا ببرید. بدین منظور شما می توانید به هنگام محتوا نویسی درباره موضوعات متعدد، محتوای وب سایت خود را با سایر صفحات سایت خود لینک و پیوند داده و فی مابین آن صفحه ها ارتباط برقرار نمایید در‌این‌صورت مورد نیاز می‌باشد که به طبعً نوع لینک های داخلی را از نوع فالو انتخاب فرمائید. در‌حالتی که که بتوانید با محتوا نویسی مناسب، لینک سازی یا بک پیوند های داخلی مناسبی نیز برای خود به وجود آورید تأثیر آن را در Domain Authority و Page Authority خواهید دید.
آیا دریافت بالای بک لینک خوب می‌باشد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم لزوما ارتباط مستقیمی در بین تعداد بک لینک بالا برای یک شیت و داشتن مرتبه بالاتر وجود ندارد. گواه این ادعا وقتی است که یک تارنما را با ابزارهای آنالیزی seo، سنجش می‌کنیم و متوجه میشویم به طور مثال میانگین تعداد بک لینک و پیوند مرتبه های نخستین تا دهم گوگل 1000 عدد هست، اما در کمال تعجب می بینیم سایتی که در مرتبه اول قرار گرفته، فقط 500 بک پیوند دارد در حالی که سایتی که در سکو 10 قرار گرفته می‌باشد، 2000 بک لینک و پیوند دارااست.
پس با این توضیح متوجه میشویم تعداد بالای بک پیوند به یک شیت دلیلی برای اعتبار و کاهش رتبه سئو در مشهد سایت و بهبود بهینه سازی نیست. در حقیقت و در یک پاراگراف قادر خواهیم بود بیان نماییم دریافت بک لینک کیفیت بالا برای بهبود رتبه وب سایت و سئوی سایت مایحتاج است ولی کفایت نمیکند. در بخش اعظمی از مواقع دوستانی که تعداد بک پیوند زیادی به یک شیت از سایت خود میدهد، به جایی که لطفی در حق بیزنس اینترنتی خود نمایند، موجب ضررهای زیاد و یا حتی پنالتی شدن این برگه بر روی کلید کلمه ای می شوند که دوستان قصد داشته اند سئو وب سایت خویش را بر روی آن کلید واژه و کلمه ارتقا و بهبود بخشند.
پیرو نوشته‌ی علمی تلاش شد‌ه‌است که با مفهوم شبکه لینک سازی یا بک لینک و پیوند و تأثیر آن در سئو یا همان رایاپارس سئو موتورهای جستجو آشنا شویم و همینطور طریقه به کار گیری از لینک سازی یا بک لینک و پیوند را در ایجاد کرد محتوا بررسی کنیم.
seo؛ کارآمدترین ابزار بازاریابی دیجیتال
مداقه بک لینک در سئوسایت
اما به واقعیت چرا بک پیوند ها به‌این اندازه برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل مهم می باشند و یکی از معیارهای مرتبه بندی وبسایت ها نزد این موتورهای جستجو تعداد بک پیوند هایی هست که مربوط به صفحات وبسایت شماست؟
بک لینک ها (به خصوص نوع follow آن‌ها که در‌پی توضیح خواهیم داد) به نوعی اعتبار دهنده وب سایت شما هستند. از این رو که درصورتی که در وب سایتی لینکی وجود داشته باشد که به تارنما شما لینک و پیوند شده باشد، تارنما ذکر شده، وب سایت شما را منبع و مرجع خود قرار داده هست و گوگل شمارا یک تارنما مرجع خواهد شناخت و از این رو بر اعتبار سایت شما خواهد افزود. همچنین شما نیز بایستی در محتوای وبسایت تان به وب سایت های معتبری پیوند دهید تا گوگل بداند که محتوای وب سایت شما از مرجع و منبع های معتبری سرچشمه می‌گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.