مفاهیم سئو

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

مفاهیم سئو

۳ بازديد
با خدا قوت سرویس شما دوست خوبم. در‌این نوشته‌ی‌علمی از محرمانه مقاله ها فراگیری بدون پول سئوی وبسایت بیست آموز می‌خواهیم درباره ی دعوا بسیار پر کاربرد تعریف و تمجید بهینه سازی بپردازیم و بدین سئوال جواب دهیم که بهینه سازی چیست (سئو چیست) ؟ و بهینه سازی چه اهمیتی داراست ؟
تمامی ما میدانیم که هرچقدر درجه تارنما شما در مسئله فعالیتتان بیشتر از وبسایت های دیگر باشد ، در فیض فروش شما نیز بیشتر خواهد بود و حتما مسیر موقیت برای شما نیز راحتتر گردد.
در اینجاست که با فهم و شعور مفاهیم seo و به کارگیری درست از ابزارهای ویژه سئو می‌توانید سریعتر و دقیق سئو در مشهد  تر به غرض دلخواهتان برسید.
بهینه سازی چیست (سئو چیست) ؟
سئو که در گویش فارسی ” اِس ای اُ ” تلفظ می‌شود و اکثر ما به آن seo می گوییم ، مخفف Search Engine Optimization و در معنای seo وب سایت برای موتورهای جستجویی مثل یاهو ، بینگ و گوگل میباشد.
seo فرآیندی میباشد که مطابق علم و دانش بالا فعالیت کرده و می‌تواند سبب ساز ارتقا ترافیک وبسایت ها گردیده و در فیض سکو یا این که Rank وب سایت ها را در حاصل موتورهای کاوش (SERP) ارتقا دهد.
طبق تعریف‌و‌تمجید فوق ، سئوی وبسایت رابطه بسیار مستقیمی با ترافیک تارنما داراست و هر چقدر سئوی وب سایت شما عالی باشد ، در سود ترافیک ورودی تارنما شما نیز ارتقاء خواهد داشت.
بایستی این مساله را بدانید که موتورهای کاوش از الگوریتم های بسیار غامض ای جهت انتخاب Rank یا این که سئو در مشهد درجه وبسایت ها فایده می برند ، و ادراک درست شغل این الگوریتم ها و ضوابط و فاکتورهای مهمی که در موتورهای کاوش وجود دارا هستند ، می‌تواند منجر بالا رفتن درجه وبسایت شما در موتورهای کاوش گردد.
بهینه سازی دارنده مفاهیم و اصطلاحات بسیار متعددی میباشد ، چون seo یک دانش و یک تخصص بسیار ظریف و حساس میباشد.
التفات بهینه سازی
برای اینکه بدانید سئوی وب سایت و حصول سکو یا این که Rank در نتیجه ها موتورهای کاوش چقدر عنایت داراست بیایید یکسری داده های عددی را با هم مرور کنیم.
آیا می‌دانید طبق آمارها چیزی حدود ۳.۵ میلیارد کاوش صرفا در موتور جستجوی گوگل اجرا میگردد.
آیا می دانید حدوداً ۹۳٪ از آحاد ترافیک اینترنت از روش موتورهای کاوش اجرا می‌شود.
آیا می‌دانید حدود ۹۰% اشخاص ، آغاز در فضای وب کالا آیتم نظرشان را کاوش می نمایند و در شرایطی‌که تارنما شما در نتیجه ها اولیه موتورهای کاوش باشد ، فروش شما تعدادی موازی شود.
در سطح جهانی ، Google به ترتیب ۷۶٪ از ترافیک جستجوی دسک تاپ و ۸۶٪ از ترافیک جستجوی گوشی را تشکیل می دهد




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.