دوشنبه ۰۸ اسفند ۰۱ | ۰۸:۵۹ ۴ بازديد
معرفی الگوریتم پاندا و کارایی پاندای گوگل
الگوریتم پاندا یکی از ابزارهای گوگل برای رتبه بندی و احیانا جریمه وبسایت هایی هست که فارغ مقررات و قوانین این الگوریتم عمل کنند
نمایند
کنند
. پس می قدرت panda algorithm را یک کدام از مهمترین فاکتورهای سئو تارنما دانست که نه فقط برای ارتقای تارنما ،سئو در مشهد بلکه به منظور دوری از افت جایگاه در گوگل و موتورهای جستجویی که از این الگو استفاده می کنند ، باید به پاندا و تلاش آن دقت داشت. درین نوشتهیعلمی دقیقا بیان میکنیم که پاندا چیست و چه گونه برای نظارت سایت تصمیم گیری می کند؟ شیوه طراحی و پیدایش الگوریتم پاندا را توضیح خواهیم اعطا کرد و مهمترین نکاتی که برای دوری از جریمه سایت به وسیله گوگل باید بدانید را تشریح میکنیم.
همانطور که تا قبل از این توضیح دادیم الگوریتم پنگوئن ابزاری برای پژوهش کیفیت و اعتبار لینک های ورودی تارنما می باشد ، پاندا نیز همین فرایند را در قضیه محتوا و مطالب بر عهده دارااست. درواقع پاندا و پنگوئن گوگل دو ادله تعیین کننده در جایگاه وبسایت میباشند.
طریق تلاش الگوریتم پاندا گوگل
در سال 2011 گوگل با هدف حذف و جریمه وب سایت هایی با مطالب و خدمات بی کیفیت ، الگوریتم پاندا را با نام google panda معرفی نمود و با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی ، این الگوریتم مرتبا در حالا بروزرسانی و تغییرو تحول بوده است. پاندا از نام یک کدام از متخصصین مهم مشغول در پروژه طراحی این الگوریتم دریافت شدهمیباشد.
این الگوریتم ، مقیاسی برای سنجش کیفیت وبسایت از بعد از آن محتوای آن است که دامنه های گوناگون را براساس محتوایی که ارائه می دهند جایگاه بندی می کند و وبسایت های کیفیت عالی را بالا و بی کیفیت ها را به پایین لیست نتایج serp جابجا می کند و یکی از فاکتورهایی که در سئو می بایست به آن توجه گردد کیفیت محتوا می باشد و گوگل آن را جز سه الگوریتم اساسی و اصلی در تصمیم گیری های خود میداند.
با توسعه رنک برین و الگوریتم bert ، به عنوان تکمیل کننده هایی برای پاندا ، اقتدار آن ارتقا یافته و بدور زدن یا فریب دادن آن با تقلب ، عملا غیرممکن هست. پس عالی هست به جای یافتن طرق غیرطبیعی در seo به فکر تولید محتوای کیفیت خوب و کاربردی برای کاربران باشید.
بروزرسانی الگوریتم پاندا در درجه بندی وب سایت
بهینه سازی مطلوب از حیث پاندا
بهاین نکته به طبع دقت داشته باشید که صرفا محتوایی با حجم و تعداد لغات بالا نمی تواند تضمینی برای کیفیت آن باشد ، محتوای کیفیت عالی مطالب ، خدمات و صفحاتی میباشد که هم از لحاظ ربات های گوگل و هم از چشم مخاطبان و کاربران انسانی جالب و کارا میباشند.
تفکیک دقیق مطالب و ارائه محتوای تخصصی که بر روی یک عبارت کلیدی حاص متمرکز هست میتواند به ارتقاء کیفیت محتوا کمک کند و برای جلب رضایت پاندا بهتر است مطالب را دسته بندی کرده و به هر موضوع بصورت عمقی و جزئی بپردازید تا اینکه همگی موضوعات را سطحی و کلی در یک نوشتهی علمی جای دهید. گوگل محتوای هدفمند را دوست داراست ، نه محتوایی که صرفا زمان بر باشد
- ۰ ۰
- ۰ نظر