الگوریتم پاندا و محتوای مطلوب از نگاه پاندا چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

الگوریتم پاندا و محتوای مطلوب از نگاه پاندا چیست؟

۴ بازديد

معرفی الگوریتم پاندا و کارایی پاندای گوگل
الگوریتم پاندا یکی از ابزارهای گوگل برای رتبه بندی و احیانا جریمه وبسایت هایی هست که فارغ مقررات و قوانین این الگوریتم عمل کنند
نمایند
کنند
. پس می قدرت panda algorithm را یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای سئو تارنما دانست که نه فقط برای ارتقای تارنما ،سئو در مشهد بلکه به منظور دوری از افت جایگاه در گوگل و موتورهای جستجویی که از این الگو استفاده می کنند ، باید به پاندا و تلاش آن دقت داشت. درین نوشته‌ی‌علمی دقیقا بیان می‌کنیم که پاندا چیست و چه گونه برای نظارت سایت تصمیم گیری می کند؟ شیوه طراحی و پیدایش الگوریتم پاندا را توضیح خواهیم اعطا کرد و مهمترین نکاتی که برای دوری از جریمه سایت به وسیله گوگل باید بدانید را تشریح می‌کنیم.

همانطور که تا قبل از این توضیح دادیم الگوریتم پنگوئن ابزاری برای پژوهش کیفیت و اعتبار لینک های ورودی تارنما می باشد ، پاندا نیز همین فرایند را در قضیه محتوا و مطالب بر عهده دارااست. درواقع پاندا و پنگوئن گوگل دو ادله تعیین کننده در جایگاه وبسایت می‌باشند.

طریق تلاش الگوریتم پاندا گوگل
در سال 2011 گوگل با هدف حذف و جریمه وب سایت هایی با مطالب و خدمات بی کیفیت ، الگوریتم پاندا را با نام google panda معرفی نمود و با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی ، این الگوریتم مرتبا در حالا بروزرسانی و تغییر‌و تحول بوده است. پاندا از نام یک کدام از متخصصین مهم مشغول در پروژه طراحی این الگوریتم دریافت شد‌ه‌میباشد.

این الگوریتم ، مقیاسی برای سنجش کیفیت وبسایت از بعد از آن محتوای آن است که دامنه های گوناگون را براساس محتوایی که ارائه می دهند جایگاه بندی می کند و وبسایت های کیفیت عالی را بالا و بی کیفیت ها را به پایین لیست نتایج serp جابجا می کند و یکی از فاکتورهایی که در سئو می بایست به آن توجه گردد کیفیت محتوا می باشد و گوگل آن را جز سه الگوریتم اساسی و اصلی در تصمیم گیری های خود میداند.

با توسعه رنک برین و الگوریتم bert ، به عنوان تکمیل کننده هایی برای پاندا ، اقتدار آن ارتقا یافته و بدور زدن یا فریب دادن آن با تقلب ، عملا غیرممکن هست. پس عالی هست به جای یافتن طرق غیرطبیعی در seo به فکر تولید محتوای کیفیت خوب و کاربردی برای کاربران باشید.

بروزرسانی الگوریتم پاندا در درجه بندی وب سایت
بهینه سازی مطلوب از حیث پاندا
به‌این نکته به طبع دقت داشته باشید که صرفا محتوایی با حجم و تعداد لغات بالا نمی تواند تضمینی برای کیفیت آن باشد ، محتوای کیفیت عالی مطالب ، خدمات و صفحاتی می‌باشد که هم از لحاظ ربات های گوگل و هم از چشم مخاطبان و کاربران انسانی جالب و کارا میباشند.

تفکیک دقیق مطالب و ارائه محتوای تخصصی که بر روی یک عبارت کلیدی حاص متمرکز هست میتواند به ارتقاء کیفیت محتوا کمک کند و برای جلب رضایت پاندا بهتر است مطالب را دسته بندی کرده و به هر موضوع بصورت عمقی و جزئی بپردازید تا اینکه همگی موضوعات را سطحی و کلی در یک نوشته‌ی علمی جای دهید. گوگل محتوای هدفمند را دوست داراست ، نه محتوایی که صرفا زمان بر باشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.