پیلار کلاستر به چه معنی است و چه‌طور عمل می کند؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

  پیلار کلاستر به چه معنی است و چه‌طور عمل می کند؟

۴ بازديد
گوگل در غایت یک رباط میباشد! هرچدر هم که همت نماید هوشمند گردد، در غایت وی یک رباط میباشد و بخش اعظمی از مسائل را نمی تواند ادراک نماید. در صورتی‌که بعنوان یک کارشناس بهینه سازی و یا این که یک سئوکار حرفه‌ای درگیر به عمل می‌باشید سئو در مشهد این را به خیر و خوبی میدانید و تجارب نموده اید که بعضا از مورد ها را بایستی بصورت دستی به گوگل بفهمانیم. پیلار کلاستر دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که ما به یاری آن همت می‌کنیم مضمون‌ و زمینه محتوای خویش را به گوگل بفهمانیم. در پی این معماری محتوایی را بیشتر رسیدگی خوا هیم کرد.
راهنمای رسیدگی مخفی
1) می بایست قضیه را به گوگل بفهمانیم!
2) پیلار کلاستر چیست؟
3) پیلار کلاستر به چه شکل فعالیت می نماید؟
4) پیوند سازی داخلی در پیلار کلاستر به چه شکل میباشد؟
5) توده بندی
بایستی قضیه را به گوگل بفهمانیم!
همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، گوگل یک ربات بسیار بسیار هوشمند میباشد؛ البته در غایت بایستی چندین از مفاهیم را بصورت دستی به آن بفهمانیم تا بتوانیم به هدف ها خویش برسیم. یکی‌از این هدف ها، ارتقاء درجه در گوگل در لغت ها دلخواه میباشد. درحال حاضر بایستی مقداری به عب خیس نگاه کنیم. گوگل به وبسایت هایی که در یک موضوعی مرجع شناخته گردیده اند و مطالب متعددی در آن مورد منتشر کرده اند شل خیس و سریع خیس جایگاه می‌دهد تا وبسایت هایی که در هر موضوع ای کلام کرده اند و موضوعی را بصورت تخصصی پوشش نداده اند. این آیتم را در الگوریتم E-A-T متوجه شدیم! حالا فرض نمایید ما قصد داریم تا در واژه «عصر seo» یا این که «یادگرفتن seo» در گوگل درجه های رفیعتر را دستیابی کنیم. چه گونه می‌توانیم تخصص و مهارت و اعتبار خویش را به گوگل بفهمانیم تا به ما سکو های بلندتر را درین عبارات بدهد؟ با استعمال از معماری محتوایی پیلار کلاستر!
پیلار کلاستر چیست؟
پیلار کلاستر درواقع یک سبک محتوایی و یا این که معماری محتوایی میباشد که به وسیله آن خواهیم توانست تخصص وبسایت خویش را درباره با موضوعی دلخواه به گوگل ثابت کرده و در سود منجر ارتقاء مرتبه سایت ما در آن مسئله در گوگل گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.