اسکیما چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

اسکیما چیست؟

۴ بازديد
Schema نوع خاصی از کدهای HTML میباشد که می‌توانید آن را به وبسایت وردپرس خویش اضافه فرمایید تا به موتورهای کاوش داده ها بیشتری در امر محتوای خویش بدهید. مثلا، میتوانید به موتورهای کاوش بگویید که یک کاغذ خاص یک پست وب لاگ،سئو در مشهد  یک امر خوراک، سؤالات متداول، نوشته‌علمی خبری یا این که برگه متاع در فروشگاه اینترنتی شما میباشد. این تعریفی که ارائه شد تعریف‌و‌تمجید اسکیما در وب سایت های وردپرسی میباشد. ممکن میباشد در جست و جو های خویش در وب به تعریف و تمجید دیگری برسید که‌این تعریف و تمجید، تعریف‌و‌تمجید اسکیما در دیتابیس میباشد.
اثر اسکیما بر بهینه سازی
آیتم اولیه بهبود seo: خویش گوگل اعلام نموده است که به به کارگیری از اسکیما در یک تارنما عنایت میدهد و ممکن میباشد در مقایسه با تارنما هایی که از اسکیما به کار گیری نمیکنند در نتیجه ها بالاتری اکران دهد. به همین خواسته یادگرفتن های ویژه ای را برای برنامه نویس ها در قسمت developers قرار داده میباشد.
خلال این وقتی که شما از اسکیما به کار گیری می نماید از دو جهت دارای اهمیت میباشد مخاطب به اسکیماها عکس العمل نماد می‌دهد و در مرحله نرخ کلیک را ارتقاء پیدا می نماید و در مرحله دوم منجر می‌گردد استفاده کننده بازه مجال بیشتری در یک برگه بماند.
گونه های اسکیما
اسکیما اشکال مختلفی دارااست و برای شغل های متفاوتی استعمال می‌گردد پیرو به پژوهش گونه های اسکیما میپردازیم.
اسکیمای سازمانی: این نوع اسکیما معمولا برای معرفی یک سازمان مانند شماره تلفن، محل سازمان و بقیه داده ها به شما داده میشود.
اسکیما معرفی اشخاص: این اسکیما همانگونه که از اسم آن معلوم میباشد برای معرفی اشخاص به عمل می رود. به طبع تا به هم اکنون اسم یک شخص دارای اسم و رسم را در مرورگر خویش جست و جو نموده اید اطلاعاتی مانند اسم، اسم خانوادگی زادگاه، جوایز، سوابق و مورد ها شبیه به شما نشان داده میشود.
اسکیمای بیزنس محلی: این اسکیما برای معرفی استحصال شغل های خرد در یک حوزه‌ که به طور محلی عمل می نمایند به کارگیری میگردد. مانند ساعت کاری و نشانی ظریف.
اسکیما تولیدها: وقتی که از این اسکیما به کار گیری می گردد گوگل بب برخی از داده ها مانند موجودی، ارزش و ایده ها را می‌تواند متوجه گردد.
اسکیما بردکرامب: برکرامب نوعی پیوند راهنما در وبسایت میباشد که دسترسی استفاده کننده را بسیار سهل و آسان می نماید به عنوان مثال آنچه در تصویر پایین می‌بینید یکی بردکرامب میباشد. گوگل این بردکرامب ها را متوجه می‌شود.
اسکیما برادکرامپ
اسکیما مقاله ها: زمانی که از این اسکیما به کارگیری می‌گردد گوگل شعور بهتری از مقاله‌ها شما پیدا می نماید.
اسکیما ویدئو: این اسکیما هم مانند اسکیما مقاله‌ها میباشد زمانی که برای ویدیوهای وبسایت از اسکیما ویدئو به کار گیری می‌کنید گوگل فهم بهتری از ویدیوها پیدا می نماید.
اسکیما اتفاق افتاد: برای رویدادهایی مانند اکران ها، کنسرت ها، پای کوبی ها و مورد ها شبیه برای آگهی به اشخاص گوناگون در وب سایت ها از اسکیما اتفاق افتاد استعمال می‌گردد.
اسکیمای Review/Rating: به کار گیری از این اسکیما به گوگل نشانه می‌دهد که یوزرها به فرآورده یا این که نوشته‌ی علمی یا این که هر ورقه ای که در آن می باشند چه امتیازی میدهند. مانند ۵ ستاره ای که در تارنما های متعددی چشم اید برای امتیاز دهی به یک شیت استعمال می گردد.
اسکیما F&Q: این اسکیما یکی شایع ترین اسکیماها برای سوال های متداول یا این که یک نکته خاص میباشد در ارتباط با یک مورد پرسیده میشود. هنگام جست و جو درباره یک زمینه تحت لینک و پیوند متبوع میتوانید ملاحظه کنید. به عنوان مثال ما جست و جو کرده ایم بورس چیست مبتنی بر با تصویر ذیل کادری که ذیل آن خط کشیده گردیده‌است F&Q میباشد.
اسکیما f&q
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.