آیا اسکیما (Schema)، سئو سایت شما‌را بهبود می بخشد؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

آیا اسکیما (Schema)، سئو سایت شما‌را بهبود می بخشد؟

۵ بازديد
اسکیما (Schema)، کدی است که به موتورهای کاوش یاری می نماید تا محتوای شما‌را فهم و شعور نمایند و آن را به نحوی بهتر در حاصل کاوش نشان دهند. موتورهای جستجوی بلندتر (از جمله گوگل، یاهو، بینگ و یاندکس) برای نخسین بار در سال 2011 آغاز به همیاری
همکاری
همیاری
برای ایجاد کرد Schema.org کردند.
هیچ مدرکی مبنی بر اینکه اسکیما (Schema) تأثیر مستقیمی بر بهینه سازی سئو در مشهد ارگانیک دارااست نیست ولی با اکنون، ریچ اسنیپت‌ها باعث میگردند صفحه ها اینترنت شما در SERP برجسته‌خیس ظواهر شوند و بازدیدهای شما بهبود یابند. در سود، نرخ کلیک شما نیز ارتقاء پیدا می نماید.
طبق استیناف‌ای که بوسیله acmqueue صورت گرفته می باشد، کمتر از یک سوم حاصل جستجوی گوگل مشمول یک ریچ اسنیپت با اسکیمای Schema.org میباشد. این داده های عددی نماد می دهد که وب سایت های دیگر، زمان بزرگی برای ارتقای وب سایت خویش دارند.
اشکال اسکیما (Schema) چیست؟
برخی از گونه های اسکیما (Schema) را به دنبال به شما معرفی کردیم:
سازمان (Organization)
نشانه‌گذاری اسکیما (Schema) سازمانی، معرفی کمپانی شما میباشد برای مثال آرم قانونی، داده ها تماس، حالت مکانی و پروفایل‌های اجتماعی را پر‌نور می‌نماید. این اسکیما (Schema) همینطور یافتن داده ها ما یحتاج اشخاص برای تماس فوری با شمارا شل خیس می سازد.
عموم (Person Market)
اسکیما (Schema) عموم، اطلاعاتی را درباره یک شخص، مانند اسم، به دنیاآمدن، نشانی، تحصیلات و اعضای خانواده نشان میدهد. گوگل این سیرتکامل فرض می نماید که اگر درپی فردی معروف می باشید، احتمالاً در پی برخی از داده ها اولیه در امر وی می‌باشید.
کلیپ (Video)
کلیه میدانیم که فهرست بندی کلیپ ها، برای موتورهای کاوش بسیار مشقت بار می باشد، اسکیما (Schema) ویدیویی، راه نه برای کمک به Google میباشد تا ویدیوهای وبسایت شما‌را کراول و فهرست بندی نماید.
این اسکیما همینطور یاری می‌نماید تا ویدیوی شما در جستجوی ویدیوی Google در کنار ویدیوهای YouTube ظواهر گردد.
اتفاق افتاد (Event)
اسکیمای وقوع افتاد، داده ها بیشتری را برای رویدادهای برنامه ریزی گردیده (مانند وبینارها، کنسرت ها، سخنرانی ها و غیره) مانند تاریخ، جای و ارزش ارائه میدهد. این اسکیما یاری می نماید تا اشخاص را به سمت رویدادهای خاصی که در پی آن میباشند بکشانند و داده ها نخستین ای را که برای خرید نیاز دارا هستند در چنگ آن ها قرار دهد.
بیزنس محلی (Local Business)
این اسکیما (Schema) برای موسسات محلی یا این که شعبه محلی یک سازمان بهتر میباشد و به مصرف کنندگان یاری می نماید تا جای کمپانی و بقیه داده ها مانند نشانی، ساعت‌ها کاری، داده ها تماس و غیره را پیدا نمایند.
تولیدات و پیشنهادات (Product & Offer)
این دو اسکیما (Schema) نیز برای فروش یک مورد خاص از یک خدمت یا این که جنس استفاده می شوند. هر دوی این اسکیما ها، داده ها محصول را مانند بها و حالت نشانه میدهند، ولی علامت‌گذاری توصیه به خصوصیت‌های قیمتی نیاز دارد، در حالی که نشانه‌گذاری جنس فقط به خصوصیت های مانند اسم و خصوصیات نیاز دارد.
اسکیما درجه بندی/مطالعه (Rating/Review)
این اسکیما (Schema) امداد می نماید تا بدون نیاز به جستجوی عمیق خیس، داده ها خریدار مفیدی را اخذ نمائید و متوجه گردید که خریداران دیگر درباره‌ی با جنس چه نظری داشتند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.