نقش seo در کسب و کار اينترنتي و افزايش درآمد

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

نقش seo در کسب و کار اينترنتي و افزايش درآمد

۴ بازديد
برای موفقیت در هر نوع دستیابی و کاری شما نیاز به انجام تبلیغات و بازاریابی خواهید داشت تا به وسیله خریداران بالقوه دیده شوید، این مورد در اینترنت نیز مصداق دارد و باید عملیات بازاریابی اینترنتی ایفا دهید.
یکی از این طریق های بازاریابی اینترنتی همان seo می باشد، طبق آمارهای منتشر شده حدود 80 درصد کاربران به وسیله موتورهای جستجو به وب سایت ها هدایت می شوند و باز هم طبق همین آمار روزانه بیش از 3 میلیارد عبارت در گوگل جستجو می گردد، بنابراین بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو امری ضروری محسوب می شود.
بیشتر کاربران قبل از خرید کردن فرآورده یا خدمات گزینه نیاز خود استارت در موتورهای جستجو استارت به گشتن میکنند سئو در مشهد و بیش از 50 درصد آنان همیشه مال یا خدمات خود را از همین نحوه تهیه و خریداری می کنند، کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند دقیقا همان خریدارن هدف و بالقوه می باشند.

در اهمیت تأثیر سئو بر کسب و کار همین کافی میباشد که بدانید بیش از 85% کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب­سایت­ها هدایت شده و 50% از آنها همواره محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به شیوه­ی اینترنتی خریداری و دریافت می­کنند!

بنابراین در صورتیکه در پی یافتن راهی برای موفقیت در حصول شغل خود هستید از نقش پراهمیت سئو و بهینه­ سازی سایت بر اساس الگوریتم­های موتورهای جستجو غافل نمانید. سئوی سایت با استفاده از ترفندهایی گاه ساده همچون رعایت نکات هدینگ و گاه پیچیده همچون بهینه­ سازی مطالب و تصاویر، ایجاد وب­سایتی موبایل فرندلی و یوزر فرندلی و برقراری اعتبار داخلی و خارجی به سایت، باعث به قرارگیری وب­سایت شما در ابتدا نتایج موتورهای جستجویی همچون گوگل می­شود. دیده شدن وب­سایت شما در نتایج نخستین جستجو، منجر به جلب پشت گرمی کاربران شده و افزایش بازدیدکنندگان را بهمراه خواهد داشت.

اهمیت سئو
برای بهبود بخشیدن به نصیب On-Site سئو، بهترین جا برای استارت بهینه سازی محتوای تان است. هم برای کاربر هم موتورهای جستجو! محتوا، به تعدادی دلیل بسیار اصلی است. یک، اگر شما محتوایی عالی نداشته باشید، خب چیزی هم برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، در بازاریابی ایمیل، حتی خودِ وب سایت تان، در تبلیغات و یا در سایت های وابسته برای پرورش قیف بازاریابی نخواهید داشت! همه ی اینها، اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال و دلایل اولیه ی این گزینه هستند که “شما باید روی ایجاد محتوای عالی سرمایه گذاری کنید!” اینها نه فقط روی سئو، بلکه در سطح های گوناگون و زیادی برای کسب و کار شما مفید خواهند بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.