ترازو زمان موردنیاز برای بهبود سرعت وبسایت چقدر می باشد؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

ترازو زمان موردنیاز برای بهبود سرعت وبسایت چقدر می باشد؟

۲ بازديد

یادگرفتن ویدیویی SI در نصیب پنجم ویدیوهای جی تی متریکس این شیت قابل مشاهده می‌باشد. نکته مهم این می‌باشد که SI زمان رسم بالاترین نصیب از برگه وبسایت را بازرسی می‌نماید. از طرف دیگر SI عموما متعلق به FCP و LCP میباشد. سئو در مشهد در واقع SI معیاری می باشد که به استیناف همت برگه میپردازد و سرعت آن را اندازه می‌گیرد.
از وقتی که FCP حادثه میفتد تا وقتیکه کاربر بتواند با برگه تعامل نماید (TTI) مجال بلاک گردیده در حیث گرفته می‌گردد. به لهجه معمولی، فرصت مسدود گردیده را اندازه می‌گیرد. اگر این فرصت بیشتراز 50 میلی ثانیه باشد به احتمال زیاد کاربر متوجه پیشامد نقص‌ میگردد. و در شرایطی‌که این فرآیند بیش تر از 50 میلی ثانیه به ارتفاع انجامد، مجال بلاکینگ به حساب آوردن می شود.
از آنجایی که گوگل برای سرعت وبسایت‌ها بها متعددی قائل میباشد ارتقاء سرعت وب سایت از مهم‌ترین گرفتاری های هر استخراج و کاری میباشد. یکی‌از مهم ترین فاکتورهایی که جی تی متریکس جدید استیناف می‌نماید، مجال رسم شدن مطرح ترین المان صفحه است. این المان‌ها می توانند، تصاویر، کلیپ، تصاویر دورنما ای که از روش CSS بارگیری میشوند، تیتر‌ها، جداول، لیست‌ها و یا این که هر عنصر دیگری باشند. در حالتی که 75 درصد از بازدیدکننده‌های وبسایت سرعت قابل قبولی را اخذ نمایند، گوگل نمره خیر به آن ورقه تخصیص می‌دهد.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام باز کردن برگه ای، عناصری مانند محتوا، عکس، هیبت و … در مکان دیگری باشد و با لود کامل صفحه به مکان اولیه خویش بازگردند. هرچه معیار این واقعه بیشتر باشد سطح تعامل کاربر با اختلال روبرو می گردد. پارامتر LCP بیشتر به نصیب UX وبسایت اعتنا دارد و در seo وب سایت بسیار با مداقه میباشد به نحوی که قسمتی در سرچ کنسول برای نظارت این پارامتر اضافه گردیده است. این پارامتر عددی بین یک تا 10 را دارااست. هر چه عدد به یک مجاورت خیس باشد، بهتر است.

اینترنت وایتال (Web Vital)، راهنمایی برای ساخت یک تجربه کاربری خوب است که به نظر میرسد طراحی آن در وب سایت‌ها از سال 2021 ضروری میباشد. Core web vital زیرمجموعه ای از Web Vital است که تجارب تعامل یوزرها با ورقه وب سایت را منعکس می‌نماید. موقتا این ابزار بر ۳ بخش تجارب کاربری، طریق تعامل و ثبات بصری (Visual Stability) تاکید دارااست و پارامترهایی مانند LCP، FID، CLS را تحقیق می‌نماید (این قسمت‌ها بیشتر توضیح داده شدند). اما این پارامترها اثبات نمانده و انتظار می‌رود با سپری شد فرصت، معیارهای دیگری نیز از سمت گوگل اعلام خواهد شد.
ترازو عنایت و اثر گذاری Core Web Vital را با اضافه شدن این نصیب در سرچ کنسول بیشتر می‌توان فهم و شعور کرد. این report در دو قسمت موبایل و دسکتاپ مورد رسیدگی قرار می گیرد. در واقع در نظر گرفتن میشود core web vital خلال تجربه کاربری بر روی seo نیز اثر بگذارد. همانگونه که گفته شد، گوگل این نظر را دارد که‌این ابزار برای تمامی استحصال و شغل های متعلق به اینترنت کارامد میباشد. ولی نحوه گوگل برای گردآوری دیتا چیست؟

همانطور که میدانید گوگل کروم داده‌های تجربه کاربری یوزرها مانند Bounce rate یا این که Exit rate را به طور ناشناس، گردآوری می‌نماید، بعد از آن صاحبین وب سایت با به کار گیری از این داده‌ها میتوانند به راحتی به تجزیه و احتساب عملکرد وبسایت خویش پرداخته و در بهره آن را بهبود ببخشند.

ربات‌های گوگل دائما به وب سایت‌ها رمز می زنند و وبسایت را از حیث ساختار رسیدگی می‌نمایند. ۴ سیگنالی که در کنار پارامترهای مهم (LCP، CLS، FID) بوسیله گوگل تفحص می‌گردد، عبارت اند از:

در انتهای آحاد مطالبی که خواندید و درباره آپ تو دیت جدید جی تی متریکس داده ها کافی به دست آورده‌اید، می دانید که جی تی متریکس جدید شایسته ترین شیوه برای بازرسی و ارتقا سرعت تارنما شما است. به دلیل آن که شما با آزمایش جی تی متریکس می توانید با دیده‌های گوگل به مشاهده سایت خویش بپردازید و شاهد مشکلاتی باشید که برای یوزرها شما ساخت می گردد، بعد از آن همت نمایید تا تارنما خویش را برای همه مرورگرها و دستگاه‌های گوشی باصرفه نمایید. علاوه بر مواقعی که در این محتوا راجع به جی تی متریکس نو ذکر شد، موردنیاز میباشد بدانید که ما در تیم سئولب به فراگیری ویدیویی و تخصصی جی تی متریکس نو پرداخته ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.