چه گونه می توان Pogo Sticking را کاهش بخشید

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

چه گونه می توان Pogo Sticking را کاهش بخشید

۳ بازديد

همان طور که تا قبل از اینً اشاره شد، Pogo Sticking تجربه بدی می باشد که یوزرها با بازدید از سایت قبلی به دست می‌آورند. وقتی که یک تجربه کاربری یک دست هم پا با محتوایی که مخاطب به‌دنبال آن می شود را در چنگ بازدیدکنندگان وبسایت خویش قرار می دهید،سئو در مشهد pogo-stiking را به میزان قابل توجهی کاهش خواهید بخشید. به‌دنبال نکاتی که موجب به دست‌کم رساندن Pogo Sticking می شوند، توضیح داده گردیده‌است.

1. محتوای وبسایت را مطلوب با مقصود مخاطب بنویسید
غرض کاربر در یک وبسایت به فرایندی گفته می‌گردد که طی آن انتظارات خواننده گان از روش ارائه جواب‌های مطلوب به سؤالات آن ها، برآورده گردد. از جمله، وقتی که  "خرید هدفون " را در گوگل کاوش می‌کنید، وب سایت هایی که در بالا اکران داده میشوند پست های وبلاگ مرتبط با خرید هدفون نمی باشند بلکه وبسایت هایی میباشند که به طور تجاری کار می نمایند. ادله اکران وبسایت های فروشگاهی در جایگاه های اول این می باشدرایا پارس که گوگل با دقت به غرض شما از جستجوی این عبارت، اینترنت سایتی مطلوب جهت خرید هدفون را اکران میدهد.

از سوی دیگر، در‌حالتی که عبارت "شایسته ترین هدفون برای خرید " را کاوش فرمایید،what is seo احتمالا به مشورت ای در ارتباط خرید هدفون نیاز دارید. به این ترتیب گوگل پست های وب لاگ مرتبط با خرید هدفون را همپا با لیستی از مفاد پیشنهادی، به شما اکران می‌دهد. در پی این پرسش مطرح می‌شود که چه‌گونه می‌توانید محتوای خویش را بر اساس با مقصود و جستجوی استفاده کننده ارائه دهید و از Pogo Sticking شدن اشخاص غربت نمائید؟

برای استارت، کلمه و واژه کلیدی مدنظر خویش را شناسایی کرده و داده ها مایحتاج را در امر جستجوی مخاطب به دست آورید. داشتن داده ها بیشتر، به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا محتوایی ساخت فرمائید که بتواند در کاغذ اول جستجوی گوگل اکران داده گردد.

برای مثال، فرض نمایید مخاطب عبارت  "هدفون بلوتوث " را کاوش کند و احتمالا هدفش خرید متاع باشد. در اینگونه قوانینی اگر یک پست بلاگ همپا با کلمه کلیدی بهینه گردیده نداشته باشید، بازدید کننده را از دست می دهید. در منفعت، پس از شناسایی نیاز مخاطب، محتوا ایجاد کرده و مبتنی بر واژه و کلمه کلیدی مطلوب، آن را بهینه کنید.

2. ساخت محتوای Skyscraper یا این که عرش خراش   
در صورتی‌که محتوای شما به اندازه کافی بی نیاز نبوده و امکان پاسخگویی به سوالهای احتمالی یوزرها را ندارد، با نقص‌ مواجه خواهید شد. در این صورت، یوزرها تارنما شما را رخنه‌ و به سایت دیگری مراجعه می نمایند. با ارائه مطالب Skyscraper یا این که آسمان خراش ، می‌توانید از این نقص‌ خودداری کنید.

محتوای روشن و کاملی را تشکیل داد نموده و با دقت به نوع کاوش، برای هر پرسش جواب قابل قبولی ارائه دهید. در گوگل به کاوش بپردازید و به کادرهای  "People also Ask  دقت کنید. سوالاتی را بیابید که رابطه قربت با واژه و کلمه کلیدی موردنظرتان دارا هستند و آن ها را در مطالب خویش بگنجانید. همینطور می توانید بخش سوال‌های متداول را در محتوای خویش بگنجانید و جواب‌های کوتاه و دقیقی به آنها بدهید.

3. سرعت لود سایت خویش را بهبود دهید
مجال آدم کش تارنما است و هر ثانیه ای که بار گذاری سایت بیشتر ارتفاع بکشد، ممکن می‌باشد بازدید کننده ای را از دست بدهید. در سود، اعتقاد و باور نتایج نمایید که تارنما شما سریعا بارگذاری می‌شود که اوضاع ایده آل آن، دو ثانیه می باشد. ابزارهایی مانند پلاگین LSCache، می توانند به شما در ارتقاء سرعت بارگذاری وب سایت یاری کنند.

4. تلاوت مطالب را آسان خیس نمایید
در صورتی‌که استفاده کننده در تلاوت و فهم محتوای وب سایت شما نقص‌ داشته باشد، ترجیح می دهد به کاغذ نتیجه ها کاوش بازگشته و سراغ وب سایت دیگری برود. اکنون این سوال ساخت و ساز میشود که چگونه می توان خوانایی محتوای وب سایت را بهبود داد؟

کارایی فرمایید اندازه فونت متن ها را بزرگتر انتخاب فرمایید. چنانچه مخاطب مجبور خواهد شد به جهت خرد بودن اندازه فونت تغییری در اندازه متن ایجاد کرد نماید احتمال اینکه در وب سایت باقی بماند، نادر میباشد. همینطور تلاش نمایید تا ادراک محتوا سهل و آسان باشد. از اصطلاحات تخصصی و پیچیده که مضمون‌ دشواری دارا هستند اجتناب نمائید. در غایت، جمله ها و جمله های خویش را کوتاه بنویسید تا موجب خستگی در هنگام قرائت نشوند.

5- پیاده سازی قشنگ و جذابی برای وب سایت خویش انتخاب فرمائید
ظواهر وب سایت نقش بسیار مهمی در جذب یوزرها دارد. مطالعات انجام یافته نماد می دهد که به صورت میانگین 0.05 ثانیه ارتفاع می‌کشند تا اشخاص تصمیم بگیرند که آیا سایت شمارا رخنه‌ نمایند یا این که در آن باقی بمانند. این امر، اثر طراحی وب را در تلاش آن بسیار دارای اهمیت می نماید. اینترنت سایتی که کاوش و استعمال از آن دشوار باشد سبب ساز می شود تا مخاطب آن را رخنه‌ کرده و مجددا به کاغذ نتیجه ها کاوش بازگردد. براین اساس، اطمینان نتایج فرمائید که طراحی وب شما برای استفاده و مرور، به خوبی صورت گرفته میباشد.

بهره

پوگو استیکینگ یک خلق از سمت کاربر میباشد که میتواند بر جایگاه بندی سایت شما اثر گذار باشد. اجرا اقدامات مایحتاج جهت غربت از خروج کاربر، سبب ساز می‌شود تا از Pogo Sticking بازدیدکنندگان وب سایت، پیشگیری فرمایید و اشخاص را به سمت سایت خویش جذب نمائید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.