4گام برای seo وبسایت برای کلمات کلیدی ارگانیک

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

4گام برای seo وبسایت برای کلمات کلیدی ارگانیک

۲ بازديد

در این نوشته‌ی علمی قصد داریم مراحلی را برای بهینه سازی وب سایت برای نتایج طبیعی را با هم مرور کنیم.سئو در مشهد  این سئو منجر ارتقا مرتبه بندی و بهبود نرخ کلیک هم می‌شود.
۱- واژه و کلمه کلیدی که میخواهید بر روی آن تمرکز کنید را انتخاب نمایید:
انتخاب درست
صحیح
درست
کلمات کلیدی به شما کمک می کند به اهدافی که برای استحصال وکارتان تدوین کرده اید دست پیدا نمایید.رایا پارس  به امداد گوگل آنالیتیکس می‌توانید ببینید چه لغات کلیدی بهترین کارکرد را برایتان داشته اند. تصویر زیر لغت ها کلیدی با تقدم بالا را نماد می دهد. بعدا از این تصویر استعمال خواهیم کرد.
عبارات کلیدی
نقشه برداری با کلید کلمه های تقدم دار
۲- به کلمات کلیدی گزینش شده حق اولویت بدهید:
قبل از هر چیزی باید بدانید که کلمه ها کلیدی تان چقدر برای سکو بندی سخت میباشند.what is seo  با مطالعه دشواری مرتبه بندی لغات کلیدی کارکشته خواهید بود بهترین آیتم را تعیین نمائید.
۳- اعتقاد نتایج کنید که محتوای اساسی در سایت، ایندکس گردیده است:
پس از اینکه صفحاتتان را بهینه سازی کردید مطمئن شوید که محتوای اصلی آن کاغذ به وسیله گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو ایندکس گردیده است. به امداد عبارت Site:domain.com keyword phrase میتوانید ایندکس شدن یک ورقه در موتورهای جستجویی همچون گوگل یا بینگ را بسنجید. در گوگل فهرست جستجو را پژوهش کنید آنگاه بر روی پیکانی بروید که در انتهای فهرست ظاهر می گردد. اینکار به شما کمک می کند اسنپ شات ورقه را ببینید. بعد بر روی لینک و پیوند cached در بالای اسنپ شات کلیک نمایید.
عبارات کلیدی
مشاهده حافظه نهان صفحه Google
در نهایت، هنگامی که نسخه کش شده صفحه را دیدید بر روی پیوند text-only version کلیک کنید.
لغت ها کلیدی
مشاهده نسخه متنی خاطر نهان صفحه Google
در بینگ، می‌توانید ماوس را روی فهرست ببرید و بعد پیکانی که ظاهر میگردد را بیابید و تعیین فرمائید. پنجره ای با اطلاعات گوناگون ظاهر خواهد شد . حالا بر روی cached page کلیک نمایید. با جستجوی Site:domain.com keyword phrase در موتورهای جستجو، عبارت کلیدی هایلایت خواهد شد. شما می‌توانید بخشی از متن را برای دیدن انتخاب نمائید به شرطی که متن قابل ویرایش باشد و توسط موتورهای جستجو خوانده شود.
لغات کلیدی
مشاهده خیال و خاطر نهان صفحه
ما نسخه کش شده را کنار شیت حقیقی قرار دادیم تا با هم مقایسه کنیم. بایستی مطمئن شویم که تمامی محتواهای اساسی ایندکس شده اند. بعداز این مرحله، مشکلاتی که مانع از ایندکس شدن یک ورقه می گردد را با نرم افزار نویس خود مطرح کنید.
۴- اعتقادوباور حاصل نمائید که متن ایندکس شده اختصاصی می‌باشد:
در قدم بعدی می بایست مطمئن شوید که محتوای جان دار بر روی ورقه ای که میخواهید بهینه سازی فرمائید، مخصوص می باشد.
اسنیپتی که متن مخصوص به فردی از صفحه ای که میخواهید seo فرمائید را کپی کنید. بعد از آن آن را در گوگل جستجو نمائید. اگر حاصل متعددی برای جستجوی متن منحصر به فرد خود به دست آوردید فولدر را تفحص کنید تا ببینید قسمت بزرگی از محتوا تکراری است یا خیر. در صورتیکه برگه تکراری بود یا محتوای مشابهی در وبسایت های متعدد بود، این زمینه نماد می دهد سایت های متعدد از یک نوع محتوا استعمال می کنند. در صورتی شم کردید چنین مشکلی با تعداد زیادی از محتوای موجود در وبسایت وجود داراست، باید ببینید چه گونه میتوانید محتوا را دوباره بنویسید یا محتوای اختصاصی به فردی بنویسید و در مشت کاربران خود بگذارید. با اینحال قبل از اینکه بخواهید تغییرات قابل توجهی بر روی صفحات خود اجرا دهید مشاهده کنید این گزینه چه تاثیری بر روی نرخ تبدیل خواهد داشت. وجود محتوای تکراری در وب سایت دلایل دیگری هم دارد. گاهی از زمان ها محتوای گرفته شده( scraped ) ممکن می‌باشد مشکلاتی به وجود دارااست. در بعضی از مفاد هم آدرس های تکراری برای یک برگه یا صفحات دیگر بر روی وب سایت که محتوای مشابهی دارا‌هستند هم می تواند بر روی سکو بندی تان تاثیر بگذارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.