Google lighthouse چیست؟

در اين وبلاگ به راائه مطالب تخصصي و مهم در باره سئو مي پردازيم

Google lighthouse چیست؟

۴ بازديد
موتور کاوش گر گوگل با ارائه طیف بلندمرتبه و کلان ای از الگوریتم ها سئو در مشهد و ابزارهای متنوع جهت بهینه سازی و ارتقا سرعت سایت قرار داده میباشد که به هنگام راه‌اندازی وب سایت خویش می‌توانید از آن‌ها به کارگیری کنید. گوگل ابزارهای متعددی را در دسترس تمامی اشخاص برای در اختیار گرفتن بعضا معیارهای خویش گذاشته میباشد که Google lighthouse نیز یکی‌از همین ابزارها می باشد. رایا پارس زیرا برای گوگل سعی و سرعت وب سایت حائز اهمیت متعددی هست. می بایست تک تک نکات موردنیاز برای کنترل سرعت وبسایت خویش و ارتقا سرعت عملکرد آن را برای این که به سود ی مناسب برسید در حیث بگیرید.

Google lighthouse تحت عنوان یکی‌از ابزارهای اساسی گوگل میباشد که برای بهبوددهی به چگونگی صفحه ها تارنما what is seo  به مراد یاری برای گسترش دهندگان اینترنت است که بهینه سازی صفحات،سرعت لودینگ و دسترسی به سایت را آیتم مطالعه قرار می دهد. از آن جایی که چگونگی صفحه ها وب سایت شما تحت عنوان یک عامل مهم و اساسی جهت seo تارنما شیت شما در شکل رعایت مفاد بالا به حساب می‌آید. گوگل این ابزار را در صدر برای استیناف پروسه بسط و ایجاد کرد اینترنت نرم افزار پیاده سازی کرده بود که با بسط کوشش آن در دسترس طراحان اینترنت قرار اعطا کرد. از هدف ها اساسی این ابزار میتوان به ارتقا سرعت و سرعت بارگذاری وبسایت اشاره کرد. و البته این نکته نیز دارای اهمیت می باشد که با استعمال از Google lighthouse می‌توانید به راحتی همه اشتباهات وب سایت خویش را پیدا فرمایید تا اقدامات مورد نیاز را برای رفع آنان ایفا دهید.

توصیه های گوگل لایت هاوس
پیشنهاد هایی که‌این ابزار میدهد به قدری ریزبینانه می باشد که شاید از التفات آن متعجب گردید. با به کار گیری از این سفارش ها می توانید موجب سئو و ارتقای وب سایت خویش از حیث رابط کاربری یا این که تجارب،کوشش،کوشش،بهینه سازی،امنیت و کاهش هزینه ها جهت مراقبت تارنما گردید.ولی باید همه فرایند را با خریداری کردن امتیاز 100 بگذرانید هرچند که‌این فعالیت شل نیست اما خریداری نمودن امتیاز 100 نا ممکن نیز نیست. برای سنجش وب سایت خویش می توانید از این ابزار لایت هاوس به کارگیری نمایید هرچند شاید کارشناس ساخت سایت نباشید اما با یکسری کلیک بی آلایش می‌توانید از این ابزار به آسانی به کار گیری فرمایید هرچند برخی از گزارشات این ابزار بسیار تخصصی میباشد و مرتبط با کار مدیران سرور و طراحان وب سایت هست اما برخی گزارش های آن جهت سنجش چگونگی وبسایت خیلی ساده است.

Google lighthouse چیست؟
تصویر1- Google lighthouse چیست؟
امتیاز دهی Google lighthouse چه گونه می باشد؟
در شکل نسخه برداری صفحات وبسایت به وسیله Google lighthouse با مطالعه پنج ترازو به صفحه های شما امتیاز می‌دهد که به طور مختصر بدین پنج آیتم جداازهم و مهم که میزان امتیاز دهی گوگل لایت هاوس می‌باشند توضیح داده گردیده است:

واحد سنجش امتیاز دهی گوگل لایت هاوس
تصویر2-میزان امتیاز دهی گوگل لایت هاوس


کوشش:
معیار تعامل یوزرها با محتوای سایت شما و سرعت لود صفحات آن از بزرگترین همت اینترنت شما میباشد. رد شدن از این امتحان بسیار اساسی است زیرا موجب بهبود سئو سایت شما و ارتقا میزان فهم استفاده کننده از محتوای سایت شما می گردد. امتیاز دهی گوگل و درجه بندی آن برای تارنما هایی میباشد که دارنده سرعت زیاد بار گذاری شدن میباشند.

قابلیت و امکان دسترسی:
این امتحان با در نظر گرفتن هدر شیت و رنگ های موجود در وبسایت همه صفحه ها را رسیدگی می نماید تا مطمئن گردد متن تارنما قابل تشخیص و خوانا است یا این که خیر. برای این که‌این امتحان را بتوانید با توفیق بگذرانید میتوانید با رعایت مواقعی مانند انتخاب رنگ های مطلوب و جمله ها قابل فهم برای یوزرها و استعمال از Alt برای کپشن تصاویر خویش و… ساخت دسترسی قابل قبولی برای وبسایت خویش نمایید.

امنیت:
این امتحان جهت آزمایش کردن خطاهایی که ممکن میباشد به هنگام لود کردن صفحات صورت بیفتد میباشد تا تمرکز خاصی بر روی جراحت هایی که ممکن است برای مختل کردن امنیت برگه شما صورت دهد, داشته باشد.

بهینه سازی:
در شکل رعایت و استفاده از تمامی نکات seo موجب رد شدن از این امتحان و قرار میسر کردن در مرتبه ی فراتر در گوگل می‌شوید.

Progressive web app:
این نسخه برداری موجب آزمایش کلیه صفحات شما می شود تا این اطمینان را داشته باشد که توسط گوشی به راحتی تارنما شما بار گذاری میشود و یا این که به طور آفلاین نیز می‌تواند در دسترس باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.